Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät ole yksiavioisia

Vierailija
06.04.2015 |

Varmasti suurin osa jo tämän tajuaa, että hyvin harva mies on yksiavioinen. Eli jos alkaa parisuhteeseen täytyy hyväksyä se, että ne teidän miehet kuolaavat muita naisia, teidän kavereita, naapurin Jennicaa jne. Hyvin suurella todennäköisyydellä miehet ajattelevat näitä naisia runkatessaan ja jopa harrastaessaan kanssanne seksiä. Näin varsinkin pitkässä parisuhteessa. Myös kunnon ihastumisia tulee enemmän kuin naisilla yleensä.

Ja kyllä, miehet myös pettävät. uskon että on miehiä jotka eivät sitä tee, koska moraali on niin korkea tai tilaisuuksia ei vain tule. Mutta kyllä ne keskimääräistä paremman näköiset miehet kyllä maistavat kiellettyä lihaa jos tietävät etteivät jää siitä kiinni.

Joku varmaan tulee väittämään, että olen vain katkera ja yksinäinen vanhapiika. Ei, minulta löytyy mies ja vielä hyvännäköinen sellainen. Vaikka olen itse kaunis ja ihan kuumakin pakkaus, olen hyväksynyt sen tosiasian että tuo ihana mieheni kuolaa muita naisia ja saattaa todennäköisesti jopa joskus pettää. Olen realisti tämän asian kanssa. En tutki mieheni facebookia ja puhelinta ja etsi merkkejä pettämisestä. Päinvastoin, olen rento asian kanssa ja annan miehen elää myös omaa elämäänsä. Jos hän pettää ja rakastuu toiseen niin sitten näin käy. Minä tuskin voin vaikuttaa asiaan sen enempää, kuin yrittämällä olla mahdollisimman hyvä puoliso miehelleni ja myös päinvastoin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tottahan tuo useamman kohdalla valitettavasti on. Siksi itsekin välillä juttelen tuntemattomien mukavien miesten kanssa ja ajattelen heitä salaa hyvinkin lämpimästi, koska ulkonäöllisesti miellyttäviä miehiä on todella harvassa, eikä toisten katselusta ole minulle edes minkäänlaista iloa.

Vierailija
2/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi että evoluutio ei luonut ihmistä yksiavioiseksi joten kaikki yhden kanssa elävät ovat luonnon oikkuja ;) ja sekin että itseppä tiedän ettei minun mies kuolaa kenenkään muun perään vaan hätistää niitä kuolaajia pois ympäriltäni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea. IHMINEN ei ole yksiavioinen.

Vierailija
4/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan toi hyvä tiedostaa ettei sitten tuhlaa aikaa seurusteluun. Itse kun en lapsiakaan halua niin mitä teen petollisella miehellä? Siis ihan oikeasti. En näe seurustelussa nykyään enää pointtia.

Vierailija
5/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan biologiaa. Urospuoliset haluavat varmistua lisääntymisen parittelemalla mahdollisimman monen naaraan kanssa.

Tämä koskee myös ihmisen sukuviettiä. Toki ihminen ehkäisyä käyttämällä ei lisäänny. Mutta vietti on olemassa.

Vierailija
6/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo pätee naiseenkin.

Vierailija
7/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaiset miehet sitten menevät parisuhteeseen, jotkut jopa naimisiin asti? Eikö olisi kaikin puolin paras kaikille, jos he pysyisivät sinkkuina.

Vierailija
8/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:33"]

Miksi sellaiset miehet sitten menevät parisuhteeseen, jotkut jopa naimisiin asti? Eikö olisi kaikin puolin paras kaikille, jos he pysyisivät sinkkuina.

Koska saavat vakituista seksiä ja hellyyttä tarvittaessa. Sama koskee myös naisia, jotka eivät halua lapsia ja niille hyvää isukkia.

[/quote]

Vierailija
9/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:31"]Sehän on ihan biologiaa. Urospuoliset haluavat varmistua lisääntymisen parittelemalla mahdollisimman monen naaraan kanssa.

Tämä koskee myös ihmisen sukuviettiä. Toki ihminen ehkäisyä käyttämällä ei lisäänny. Mutta vietti on olemassa.
[/quote] Myös nainen haluaa kierron eri vaiheissa erilaisia miehiä. Mahdollisen lapsen isäksi valitaan sitten siihen paremmin sopiva, huolimatta siitä onko biologinen isä vai ei.

Vierailija
10/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mun mies on. :( Olen toivonut, että hänen eteensä tulisi joku kiva ihana nainen ja mies vaihtaisi minut siihen, mutta eipä näytä todennäköiseltä. Minkäänlaisia merkkejä ei ole näiden lähes 20 vuoden aikana sellaiseen ollut, vain minä kelpaan.

Vierailija
11/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän väitteen on todistanut jo kolme kaatunutta parisuhdetta. Itse olen liian kiltti ja sitoutuvainen ihminen, että lähtisin parisuhteessa pettämään. :( 

T: n30

Vierailija
12/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pettää ihan yhtä paljon kuin miehetkin.

Vierailija
13/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:33"]Miksi sellaiset miehet sitten menevät parisuhteeseen, jotkut jopa naimisiin asti? Eikö olisi kaikin puolin paras kaikille, jos he pysyisivät sinkkuina.

[/quote]

Vähiin jäisi avioliitot... Eikä kukaan ajattele pettävänsä kun rakastaa tulisesti, ajatukset / teot tulevat useimmille vasta pidemmän ajan kuluessa. Jotkut pystyvät hillitsemään itsensä, kaikki eivät. Itse ajattelin että koskaan en petä, nyt ajattelen enää että onneksi en ole vielä pettänyt... saatan sortua joskus, mutta vielä olen pysynyt uskollisena. Sitä en tiedä voisinko tai haluaisinko nykyistä suhdettani enää jatkaa jos sortuisin toiseen.

Aloitus vaan turhaan yleisti tämän koskemaan pelkästään miehiä, eiköhän naisetkin paini ihan samojen ongelmien kanssa nykypäivänä. Olisikin parempi että voisimme vain hyväksyä tilanteen ja jotenkin vähentää tunnelatausta mikä asiaan liittyy, en vain tiedä miten tämä onnistuisi.

Vierailija
14/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:31"]Sehän on ihan biologiaa. Urospuoliset haluavat varmistua lisääntymisen parittelemalla mahdollisimman monen naaraan kanssa. Tämä koskee myös ihmisen sukuviettiä. Toki ihminen ehkäisyä käyttämällä ei lisäänny. Mutta vietti on olemassa. [/quote] Myös nainen haluaa kierron eri vaiheissa erilaisia miehiä. Mahdollisen lapsen isäksi valitaan sitten siihen paremmin sopiva, huolimatta siitä onko biologinen isä vai ei.

[/quote]

Se on liian ruma löytääkseen tasokkaampaa naista.

Vierailija
15/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Itse olen nainen ja todellakin yksiavioinen. Sydäntä säästääkseni en enää ikinä ala parisuhteeseen.

Vierailija
16/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko vuodatusta. Mutta saman lajin sisällä ei voi olla niin että vain toinen sukupuoli ei ole yksiavioinen.

Vierailija
17/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti pitää itseään tyrmäävänä kaunottarena ja silti huomaa oman äijän katselevan muita, on kaksi vaihtoehtoa: Suostuu myöntämään ettei olekaan niin upea kuin luuli TAI toteaa sen johtuvan kaikkien maailman miesten perusluonteesta ja voi edelleen uskoa olevansa upea. Eli se tärkeysjärjestys: usko koko mieskunnan moraaliin tai usko siihen että olen tosi hottis.

Vierailija
18/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me petetään

Vierailija
19/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät petä, koska tarvitsevat elättäjän lapsilleen.

Vierailija
20/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:58"]Jos oikeasti pitää itseään tyrmäävänä kaunottarena ja silti huomaa oman äijän katselevan muita, on kaksi vaihtoehtoa: Suostuu myöntämään ettei olekaan niin upea kuin luuli TAI toteaa sen johtuvan kaikkien maailman miesten perusluonteesta ja voi edelleen uskoa olevansa upea. Eli se tärkeysjärjestys: usko koko mieskunnan moraaliin tai usko siihen että olen tosi hottis.
[/quote]

Ei sillä ole merkitystä kuin kaunis nainen miehellä on puolisona. Vierasta tekee mieli. Aina. Rumempaakin.

Maailman seksikkäimpiäkin naisia petetään jatkuvasti. Me miehet kyllästymme. Haluamme uutta lihaa. Koittakaa naiset vaan ymmärtää, ei me sitä pahalla tehdä. Rakastetaan teitä silti koko sydämestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän