Mulla on isohko peffa ja muutenkin vahva alavartalo
ja tuntuu, että kaikki housut ja farkut oikein korostaa tota takamuksen kokoa. Millaset housut kannattais ostaa, että takamus näyttäisi pienemmältä? Hameet ja mekot ei ole mun juttu.
Kommentit (5)
Olen ihan tyytyväinen peffaani ja kroppaani. En kuitenkaan halua sitä entisestään korostaa ja siksipä kysyin ideoita housujen ostoon.
Tummaa, yksiväristä ja istuvaa alaosaan, yläosaan väriä ja/tai kuvioita, ehkä jopa poikkiraitaa ja venepääntie. Kesäksi caprimittaiset housut joissa riittävän korkea vyötärö.
Ei mitään poikkileikkauksia leveimmälle kohdalle lantiota, yläosan mitta joko reilusti pitkä peffan alle ulottuva tai sitten lyhyt. Housut yksinkertaiset ja kapeat.
Iso perse ei tarkoita, että se olisi vahva. Paksut tukkimaiset muodottomat lyhyet jalat ei tarkoita, että ne olisi vahvat. Veikkaan, että jokainen Suomen top100-korkeushyppääjästä omaa vahvemmat jalat ja perseen.
Kaikki muut kyykkää ja hakee implantteja, että sais pyöreen pepun, sinä, jolla sellainen on, haluat piilottaa sen. Naiset ei koskaan ole tyytyväisiä siihen mitä on.