Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 100e sinulle iso vaiko pieni summa rahaa?

Vierailija
06.04.2015 |

Itselle pienituloisena iso.. ja työelämässä olen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa on minulle suurinpiirtein kuukauden ruokaostokset. Eli on erittäin iso raha.

Vierailija
42/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso raha näin opiskelijalle. Suorastaan luksusta jos tililtä löytyisi edes tuon verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se iso raha. Mietin usein rahasumman sen kautta, kuinka paljon voin ostaa tuolla summalla ruokaa. Satasella saa jo todella ison satsin ruokatarvikkeita! Olen hyvin pienituloinen, mutta mulla on säästeliäisyyteni vuoksi säästössä kymppitonni! Olen tarkka rahankäyttöni suhteen, mutta en kuitenkaan saivartelevan pihi, osaan myös nauttia pienistä mielihyväostoksista kuten kukista ja hedelmistä, hyvästä suklaasta tai noin kympin viinistä! Muistan myös läheisiäni joskus jollain pienellä mukavalla.

Vierailija
44/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olet säästänyt, jotta sulla on jo kymppitonni? sanoit myös olevasi pienituloinen, niin varmaankin kesti aikaa?

Vierailija
45/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni. Jos tuo summa katoaisi tililtäni, niin en edes huomaisi.

Vierailija
46/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa rahaohjelmassa monelta meni (yksin tai  lapsi käymässä  joka toinen viikko) meni ruokaan jotain 1000 euroa/kk. Eli siihen tilataan voltista paljon.  Itse tekemällä voisi  helposti puolittaa tuon summan ja saisi vähintään yhtä herkulliset ruuat.

Vierailija
47/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni. En saisi summalla viikon ruokia ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme