Jouluriita - mies on hankkinut meille koiranpennun
Lapset on kinunnut jo 2 v koiraa. Nyt huomenna tuodaan kotiin ja mies kyllä tiesi että en ole koiraihminen ollenkaan. Miten ton vielä voi perua?
Kommentit (69)
Mä ostin moottoripyörän, uuden. Tulee sit keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Sun vuoro joustaa. Sinä hankit ne lapset ja mies nyt sen koiran.
Mies lienee ollut kiihkoissaan lastenteossa mukana.
Kyllä sen pitäisi olla koko perheen yhteinen päätös. Tässä naapurissa on koira, jota koko perhe hoitaa. Isä lenkittää aamuisin, teini koulun jälkeen ja äiti iltaisin. On jotenkin niin onnellisen oloinen koira.
Mua ei säälitä ap ja sen idioottiperhe vaan ainoastana koiranpenturaukka. Jos mitenkään mahdollista, niin perukaa vielä tässä vaiheessa. Koiranpentua ei voi ottaa, ellei koko perhe ole sitä hyväksymässä ja valitsemassa ja ellei hankintaan ole varauduttu kunnolla. Ja joul ei todellakaan ole hyvä aika ottaa pentua. Koti on täynnä hulinaa ja koiralle vaarallisia asioita. Pentu syö kaiken mitä lattialle jää, oli se barbin pää tai suklaalevy tai sukka. Ja kallis eläinlääkärireissu tai kuolema voi seurata. Kukaan ei ehdi vahtia koiraa ja se pissaa, kakkaa sisälle ja tuhoaa ja syö tavaroita. Ja kaikki on kiukkuisia pennulle vaikka se ei ole toivonut tähän perheeseen tulevansa. Perukaa, pliis vielä. Tai jos otatte, älkää nyt saakeli sitä aatoksi hakeko!!!
Vierailija kirjoitti:
Onnea :D Tästä lähin koti haisee karmealta paskalta (koirat haisevat ihan törkeän pahalta), paskaa/kusta lattialla jos ei vie ajoissa lenkille, ja liian typeriä hoitaakseen asiat laatikkoon kuten kissat. Ärsyttävintä on se rakin seuraaminen joka paikkaan kun nämä avuttomat eliöt ei osaa itseään viihdyttää. Niin ja se haukkuminen, argh.
Joo, tuli puolison bonuksena koira itselle, ja koiravihani vain moninkertaistui kun näki käytännössä kuinka prseestä koirat ovat. Haluaisin joka päivä vain heittää sen parvekkeelta alas. No en oikeasti, mutta tunkea johonkin kenneliin tai pihalle pysyvästi.
Mutta kissat <3 Ihania, tuoksuvia pehmeitä karvapalloja jotka osoittavat läheisyyttä aidosta halusta, eikä siksi että saa keksin, osaavat huoltaa itsensä ja paskoa laatikkoon.
Sovitaan että kummatkin pitäisi tappaa.
Palsta täynnä taas joulusatuja.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä mitään lupia kysellyt, ostan koiran tai hevosen ihan sillon kun itse haluan.
No hevoselle varmaan ihan sama, kun ei se kotiin sisälle tule, mutta koirasta olisin keskustellut kumppanin kanssa. Luulisi hyvässä parisuhteessa tuollaisista asioista ilmoittavan etukäteen.
Ei sisälle mutta omaan pihaan. Meillä on niin hyvä parisuhde ettei mun tarvitse kysellä lupia.
Koira joutuu koko ajan olemaan ulkona. Mitä järkeä on hankkia tuollainen?
Ei meillä koira joudu olemaan ulkona.
Tuolla edellisellä kirjoittajalla koira on koko ajan pihalla. Edelleen, mitä järkeä?
Oletko nyt varma ette sekoita siihen, joka hankki hevosen?
Mutta kyllä ihan ulkokoiriakin on. Metsästyskoira voi olla sellainen ja huskeja tyypillisesti pidetään myös ulkona. Ei kaikki koirat ole pieniä sylikoiria jotka pötköttävät isäntäväen kanssa sohvalla. Työkoirat voi olla kokonaan ulkona ja niille työ on se juttu, ei sohvalla löhöily.
Ostin käärmeen mieheltä lupia kyselemättä. Mies ei tosin ole mikään käärmefoobikko, ja itse elukkani hoidan ja kustannan. Tuolla olohuoneessa se luiruaa, mies pelaa vieressä koneella. Ovat tulleet toimeen tähän saakka vaikka alkuun mies vähän nikotteli.
Vaimo vaihtoon