Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluriita - mies on hankkinut meille koiranpennun

Vierailija
23.12.2021 |

Lapset on kinunnut jo 2 v koiraa. Nyt huomenna tuodaan kotiin ja mies kyllä tiesi että en ole koiraihminen ollenkaan. Miten ton vielä voi perua?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea :D Tästä lähin koti haisee karmealta paskalta (koirat haisevat ihan törkeän pahalta), paskaa/kusta lattialla jos ei vie ajoissa lenkille, ja liian typeriä hoitaakseen asiat laatikkoon kuten kissat. Ärsyttävintä on se rakin seuraaminen joka paikkaan kun nämä avuttomat eliöt ei osaa itseään viihdyttää. Niin ja se haukkuminen, argh.

Joo, tuli puolison bonuksena koira itselle, ja koiravihani vain moninkertaistui kun näki käytännössä kuinka prseestä koirat ovat. Haluaisin joka päivä vain heittää sen parvekkeelta alas. No en oikeasti, mutta tunkea johonkin kenneliin tai pihalle pysyvästi.

Mutta kissat <3 Ihania, tuoksuvia pehmeitä karvapalloja jotka osoittavat läheisyyttä aidosta halusta, eikä siksi että saa keksin, osaavat huoltaa itsensä ja paskoa laatikkoon.

Kateilla ei oo mitään virkaa, ne vasta tyhmiä onkin. Aina kun mahdollista katit laitetaan kaulakiikkuun

Huomaa hyvin sinun älykkyysosamäärän. Anteeksi, tarkoitin sen puuttumisen. Olet typerämpi kuin koirat ja katit. Sinulla ei ole mitään virkaa. Kaulakiikkuun vaan.

Sniif,arvaa kiinnostaako sun ulina.Katteja nyt ei vaan tarvii mihinkään toisin kuin koiria joista sentään on hyötyä.

Vierailija
22/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu. THE BEST! EVER!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on joulumieli korkealla tässä ketjussa.

Vierailija
24/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea :D Tästä lähin koti haisee karmealta paskalta (koirat haisevat ihan törkeän pahalta), paskaa/kusta lattialla jos ei vie ajoissa lenkille, ja liian typeriä hoitaakseen asiat laatikkoon kuten kissat. Ärsyttävintä on se rakin seuraaminen joka paikkaan kun nämä avuttomat eliöt ei osaa itseään viihdyttää. Niin ja se haukkuminen, argh.

Joo, tuli puolison bonuksena koira itselle, ja koiravihani vain moninkertaistui kun näki käytännössä kuinka prseestä koirat ovat. Haluaisin joka päivä vain heittää sen parvekkeelta alas. No en oikeasti, mutta tunkea johonkin kenneliin tai pihalle pysyvästi.

Mutta kissat <3 Ihania, tuoksuvia pehmeitä karvapalloja jotka osoittavat läheisyyttä aidosta halusta, eikä siksi että saa keksin, osaavat huoltaa itsensä ja paskoa laatikkoon.

Kateilla ei oo mitään virkaa, ne vasta tyhmiä onkin. Aina kun mahdollista katit laitetaan kaulakiikkuun

Toivottavasti joku laittaa sut kaulakiikkuun!

Vierailija
25/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ymmärtää miten paljon pentu työllistää. Toivottavasti lapset ymmärtävät, että pennun pitää antaa nukkua silloin kun se on nukkumassa.

Vierailija
26/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste että minä olisin raivoissani, jos puoliso menisi selän takana rakin ottamaan. Hyvin vakavasti harkinnassa olisi se, että lähtisin ovesta ja sanoisin, että täällä asuu joko se rakki tai minä, mutta ei molemmat. Ihan vähintään sanoutuisin irti ihan tasan kaikeasta siihen koiraan liittyvästä, eli että en suostuisi sitä koiraa ulkoiluttamaan, en ruokkimaan, en lääkärillä käyttämään, en pesemään enkä yhtään mitään muutakaan siihen liittyvää tekemään. Kaikki kustannukset myös menisivät puolison maksettavaksi. 

Vierailija
27/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä mitään lupia kysellyt, ostan koiran tai hevosen ihan sillon kun itse haluan.

No hevoselle varmaan ihan sama, kun ei se kotiin sisälle tule, mutta koirasta olisin keskustellut kumppanin kanssa. Luulisi hyvässä parisuhteessa tuollaisista asioista ilmoittavan etukäteen. 

Vierailija
28/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus on totta, ymmärrän Ap:tä oikein hyvin. Meillä oli vuosia sitten sama tilanne. Minä en halunnut koiraa, muu perhe halusi. Ja minullehan sen koiran hoito sitten loppupeleissä lankesi.

No yritä etsiä sille koiralle uutta kotia. Jos ei muu perhe jaksa hoitaa haluamaansa koiraa, niin eivät myöskään pääse tekemään siitä päätöksiä.

Vierailija
29/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä siitä minulla ainakin joulumieli vaihtuisi suoraan pelkkään raivoon, jos kuulisin, että puoliso on selän takana rakin ottanut.

Vierailija
30/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä mitään lupia kysellyt, ostan koiran tai hevosen ihan sillon kun itse haluan.

No hevoselle varmaan ihan sama, kun ei se kotiin sisälle tule, mutta koirasta olisin keskustellut kumppanin kanssa. Luulisi hyvässä parisuhteessa tuollaisista asioista ilmoittavan etukäteen. 

Ei sisälle mutta omaan pihaan. Meillä on niin hyvä parisuhde ettei mun tarvitse kysellä lupia.

Vierailija
31/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira pitää sitten hoitaa. Koira on suuri ilo ja paras ystävä, joten koiran omistaminen on ihanaa, mutta se vaatii sitoutumista, päättäväisyyttä ja johdonmukaisuutta. Jos tämä onnistuu teiltä niin koira voi olla paras asia mitä teille on ikinä hankittu.

Vierailija
32/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on söpö pittbul, ap?

Vierailija
33/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä siitä minulla ainakin joulumieli vaihtuisi suoraan pelkkään raivoon, jos kuulisin, että puoliso on selän takana rakin ottanut.

Sama täällä. Vihaan koiria enkä todellakaan sellaista kotiini huoli.

Vierailija
34/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä hankki mulle kerran syntymäpäivälahjaksi marsun. Olin tainnut joskus sanoa, että marsu voisi olla kiva. En kehdannut kieltäytyä (olin 18v kakara, eksä myös ja hän suuttui hirveästi kun epäröin lahjamarsua). Pidin sitten huolta siitä marsusta sen pari vuotta, ihan kiva kaveri mut ei kiitos enää.

Ei kannata hankkia lemmikkiä yllätyslahjana. Ei siihen sitoudu samalla tavalla. Sille eläimellekin parempi, että menee kotiin, jossa kaikki sen haluavat.

Vierailija
35/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jatkossa vaan patja jota painaa.

Koira syrjäyttää sinut, varo vaan. Se pikku hauva pitää sinua uhkanaan, kun hänen ja miehesi välille syttyy platoninen rakkaus.

Seuraa ja rakkautta miehesi saa pikku hauvalta ja lapsiiltaan.

Sinun käteesi sopii luuta ja tiskirätti.

🐕

Vierailija
36/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sisälle mutta omaan pihaan. Meillä on niin hyvä parisuhde ettei mun tarvitse kysellä lupia.

Koira joutuu koko ajan olemaan ulkona. Mitä järkeä on hankkia tuollainen?

Vierailija
37/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiran hankinnan täydy olla kokonaan yhteinen päätös. Minä olen meidän perheen koiraihminen ja mieheni suostuu asumaan koiran kanssa samassa talossa. Minä hoidan koiran kokonaan ja kaikkinensa. Lapset saattavat joskus auttaa. Mieheltä en edes pyydä apua. Tämä asia puhuttiin heti alunperin selväksi. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
38/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mahdollisuus on lähettää pikimmiten koiranpentu tänne meille <3

Vierailija
39/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koiraparka 😢 Näen jo silmissäni kakaroitten ripottele van koiraa hihnassa, kiusaamassa ja härnää ässä sitä loputtomasti ja asiaa ei paranna perheen äidin asenne. Onko mies vastuuton itsevaltias vai ajattelematon kun päättää noin isosta asiasta vastoin puolison tahtoa. Itsellä 40 vuotta ollut ihania ja rakkaita koiria, jotka puolison kanssa yhdessä hankittu ja hoidettu rakkaudella. Hyvää Joulua, toivottavasti koira-asia päättyy onnellisesti ❤️

Vierailija
40/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ne vasta kuvottavia ovatkin,haisevasta kusilaatikosta pöydälle,ihanaa!Mouruavat,kiipeävät seinille.Ällöttäviä otuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi