Naiset, kuvailenpa teille unelmanaiseni, t. mies
Hän olisi luonnollisen blondi, vähän ruotsalaisen näköinen, eli päivettynyt ja kultainen iho. Pisamia, ehdottomasti, kiusoitteleva hymy ja hymykuopat. Pitkät jalat, hyvä pylly, timmi vatsa. Pituutta 165-170cm, painoa 55kg. Kasvojen ei tarvitse olla klassisen kauniit, mutta viehättävät, söpöt, keijumaiset.
Kommentit (54)
Blondilla ei voi olla pisamia. Ja pisamia omistava henkilö ei rusketu
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:21"]
http://tiviseries.mobi/wp-content/uploads/elsa-hosk-wallpapers-1.jpg Elsa Hosk?
[/quote]
Elsa on mallin mittainen, 177 cm.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:38"]Blondilla ei voi olla pisamia. Ja pisamia omistava henkilö ei rusketu
[/quote]
Mikäköhän mutantti minä sitten olen. :D
T. Blondi, pisamainen ja ruskettuva
Aika vihamielinen vastaanotto, miksi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:38"]
Blondilla ei voi olla pisamia. Ja pisamia omistava henkilö ei rusketu
[/quote]
Voi, ei ehkä perisuomalaisella tyypillä, mutta sukuni kotoisin Ruotsista, minä luonnonblondi, rusketun helposti ja pisamia riittää. :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:41"]
Aika vihamielinen vastaanotto, miksi.
[/quote]
Mietin samaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Elsa on mallin mittainen, 177 cm.
[/quote]
Kaikkea ei voi saada.. :)
N21
Kyllä blondilla voi olla pisamia, ne tosin näyttävät varsinkin vanhemmiten enemmän maksaläiskiltä. Esim. Kalastajan vaimo taitaa olla tätä ap:n naistyyppiä. Mullakin on pisamia ja kullanpunainen kihara tukka, mutta en rusketu kovin helposti ( ehkä tasan kerran elämässäni olen saanut väriä pintaan niin, että sen muutkin huomaavat ja olin silloin viettänyt 2vkoa Intiassa ja rannalla löhöilin joka päivä puolivarjossa, koska yleensä jo 20min suorassa paisteessa riittää siihen, että palan esim. nenästä ja olkapaistä).
Jos on luonnostaan vaalea iho, pisamia ja punapigmenttiä esim. hiuksissa, niin voi helposti näyttää "likaiselta" ruskettuneena, miettikää miltä esim. Nicole Kidman näyttäisi jonain surffaribeibenä ja miltä se näyttäisi nyt 47v., jos olisi viettänyt vähän enemmän aikaa niillä aussirannoilla( lamb /mutton?)
Pisamaisia on ns. kahta tyyppiä.
1. Maidonvalkealla, viileänsävyisellä iholla varustettu irkkutyyppi. Punapää, ei rusketu, vaan palaa, pisamia usein koko kropassa.
2. Lämpimänsävyisellä iholla varustettu, ruskettuu helposti kullanhohtoiseksi, pisamia vain kasvoissa. Hiukset voivat olla minkäväriset tahansa, mutta usein lämpimän sävyiset.
Nätiltä kuulostaa. Se vaan av-miehissä (tai "miehissä") ihmetyttää, että eivät ymmärrä sitä, ettei paino kerro ulkonäöstä paljon mitään.
Itse olen ap:n toivoman pituinen (ja koko muu ulkonäkö täsmää paitsi jalat, jotka ovat ihan tavallisen pituiset sekä paino), ja olen painanut aikuisiällä välillä 52-65 kiloa. Hoikimman näköinen ja juuri sillä hyvällä pyllyllä ja timmillä vatsalla olin noin 63 kiloisena. Edelleen on hyvä pylly ja timmi vatsa, mutta hieman rasvaa enemmän kun en loukkaantumisen takia ole päässyt treenaamaan. Kaikkein pulleimmalta olen näyttänyt juuri tuossa 55-56 painossa kun ei ollut lihaksia. 52 kiloisena taas olin aivan luikku.
Miehiltä tulee eniten huomiota kun paino menee yli 60 kg. Silloin jos yrittäisivät arvata painoni, sanoisivat varmaan lähemmäs 50 kun eivät näistä asioista mitään tajua.
Yksilöllisiäkin eroja on. Toinen näyttää 55 kiloiselta saman pituisena jopa liian laihalta, toinen on löysä, kolmas hyvän näköinen.[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:05"]
Hän olisi luonnollisen blondi, vähän ruotsalaisen näköinen, eli päivettynyt ja kultainen iho. Pisamia, ehdottomasti, kiusoitteleva hymy ja hymykuopat. Pitkät jalat, hyvä pylly, timmi vatsa. Pituutta 165-170cm, painoa 55kg. Kasvojen ei tarvitse olla klassisen kauniit, mutta viehättävät, söpöt, keijumaiset.
[/quote]
Ei ihan täsmää tämäkään.
Minulla on lämmin iho, kylmän sävyiset luonnonblondit hiukset (olen yli 30, väri edelleen blondi), rusketun mutta huonosti, palan helposti, pisamia kasvoissa, ei kropassa.
Lapsellani on lämmin iho, minua tummempi sävy, lämpimän vaaleat hiukset, ruskettuu todella hyvin, ei pala lainkaan, pisamia kasvoissa (ns. rantaruotsalainen tyyppi).
Toinen lapsi on vaaleampi blondi, kylmä iho, kylmät hiukset, ei pisamia, ruskettuu kohtalaisesti.[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:09"]
Pisamaisia on ns. kahta tyyppiä.
1. Maidonvalkealla, viileänsävyisellä iholla varustettu irkkutyyppi. Punapää, ei rusketu, vaan palaa, pisamia usein koko kropassa.
2. Lämpimänsävyisellä iholla varustettu, ruskettuu helposti kullanhohtoiseksi, pisamia vain kasvoissa. Hiukset voivat olla minkäväriset tahansa, mutta usein lämpimän sävyiset.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:05"]
[/quote]
Kuulostaa hyvältä, pitäisi kyllä olla brunette, ilman pisamia. Mutta ei kyllä haittaa, oli blondi tai ei, pisamia tai ei, persoonastahan se on kiinni.
Ainoa mikä pitäisi olla kohdillaan, on paino, läskit ei vaan sytytä, oli kuinka mukava persoona hyvänsä.
-m-
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Tämä on kyllä huippu, vaikka blondi onkin. Ei ole turhia ylimääräisiä kiloja.
-m-
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Tämä on jo aika lähellä. Uskomaton.
Naiset, jos teille sanottaisiin, että kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla, siitä nousisi hirveä meteli. Miksette siis voi hyväksyä, että joillakin miehillä on tarkempi lista ihannenaisen ulkonäöstä kuin perinteinen "tissit, pillu, tekee ruokaa"?
ap
[/quote]
Jee, arvasin, itsekin häntä ihaillut :) Eiköhän kaikilla ihmisillä, sukupuolesta riippumatta, ole ainakin jonkinasteinen ihanne puolison ulkonäöstä. Ei se yleensä tarkoita sitä että kriteerit ovat ehdottomat, että kukaan niistä vähänkään poikkeava ei kelpaa tai voi olla viehättävä.
N21