Tiedättekö tapauksia, joissa oma sisar on vienyt toiselta puolison?
Miten suhde alkoi? Miten perhe ja muut läheiset reagoivat? Miten lopulta kävi?
Kommentit (46)
Minä en ymmärrä miten kenellekkään tulee edes mieleen yrittää viedä sisaruksen puoliso. Siis hyi, siitähän tulee ihan sukurutsaaja olo, kun miettii, että oma kumppani olisi ollut aikaisemmin sängyssä oman siskon kanssa. Itse en pääsis ikinä yli siitä ajatuksesta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:34"]Kukaan ei vie ketään. Kyllä suhteeseen tarvitaan kaksi. Vapaasta tahdosta
[/quote] Niin tai näin. Kaikki tietää kumminkin mistä tässä on kyse, joten pätijät voi painua muihin ketjuihin. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:36"]En tiedä haetko nimenomaan asetelmaa, jossa on siskokset ja yksi mies, vai lipsahtiko sana "sisar" kun tarkoitit sanaa "sisarus".
Joka tapauksessa lapsuudenkotini naapurissa asui nainen, joka miehen pettämisen tultua ilmi heivasi ukon pihalle ja rupesi seurustelemaan tämän pikkuveljen kanssa. Naapurit kalkattivat ja juorusivat vuosia eteenpäin
[/quote] Juu, sisarusta hain. Kiitos korjauksesta. Ap
Mä tiedän tapauksen, jossa lesbona esiintynyt sisko iski kyntensä siskonsa entiseen poikaystävään heti näiden erottua. Aluksi oli hyytävät välit, mutta nyt tämä tuore pari on muutaman vuoden jälkeen menossa naimisiin, ja sisko on kaasona. WT.
Mun miehen eka tyttöystävä vaihtoi mieheni miehen isoveljeen. Aika ällöä. Toisen veljen sängystä toisen sänkyyn. Asuivat vielä kotona molemmat pojat. Ällöä olis minusta ruikkia samaan koloon oman veljensä kanssa. Yök. En ole oman pikkusiskoni kanssa ollut vuoteen väleissä, kun yritti mun miestäni. Törkeitä tekstareita laittoi minusta miehelleni.
Ei vienyt, mutta "peri". Vanha piika asui siskonsa ja tämän miehen kanssa vuosia yhdessä, sisko kuoli ja vanha piika sai miehen. Olivat yhdessä melkein 10 vuotta miehen kuolemaan asti.