Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ikinä löydä miestä :(

Vierailija
06.04.2015 |

Aina, kun olen jostakin miehestä kiinnostunut, ajattelen automaattisesti, että eihän se mua voi haluta, kun se on niin ihana ja minä vain tällainen korkeintaan keskinkertainen. Ja nämä minua viehättävät miehet (luonteensa puolesta) ovat todella harvassa, joten kovin usein ei tule edes tilaisuutta yrittää.

Sydämeni itkee verta. Ekaa kertaa pitkään aikaan olen ihastunut, mutta en uskalla tehdä asialle yhtään mitään. :( Miksi mun pitää olla tällainen epävarma toope.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun miesmaku vielä jalostuu niin että ne luonteen puolesta viehättävät ei oo enää ihan niin harvassa. Jotenkin epäilen että se sun tyyppisi on joku sellainen itsevarma sosiaalinen jne. Kyllä sä vielä löydät miehen, voi toki vaatia sitä että ensin kehittyy itse jonkin verran ihmisenä.

Vierailija
2/3 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ensin oppia rakastamaan itseäsi. Jos kiinnität johonkin mieheen huomion ja oot kiinnostunut, sun pitää ajatella että tuon mä ansaitsen eikä alkaa miettimään että eihän tuo nyt vois koskaan musta tykätä. Loppupeleissä luonne ratkaisee, ei ulkonäkö. Sun pitäis muuttaa asennetta, koska oon ihan varma että joku ihana luontoinen mies susta kyllä tykkäisi. Oo vaan oma itsesi ja ylpeä siitä!! :) kyllä sä miehen tuut löytämään. Silloin se tulee kun et sitä etsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oie hyvä jos osais suhtautua niihin ihastuttaviinkin ihmisiin sillälailla rennosti ettei pety ihan hirveästi jos ei suhdetta kehitykään. Olla tyytyväinen kaverisuhteeseen. Toki tuo on vaikeeta jos on kovasti jo ehtinyt ihastua mutta noin yleensä suhtautumistapana ihmisiin, tietynlainen avoimuus on hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä