Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut parisuhteeni

Vierailija
06.04.2015 |

Pilasin suhteeni myös exän kanssa käyttäytymällä kuin mt-ongelmainen. Minulle ei vaan riittänyt mukava yhdessäolo ja tasainen arki ilman suuria tunteita. Exäni ei koskaan rakastunut minuun samalla huumalla kuin minä häneen. Lopulta jätin hänet, koska halusin vielä kokea "suuren rakkauden".
Nykyisen kanssa kävi ironisesti sama juttu. Luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja kuvittelin hänen tuntevan samoin. Pian totuus kuitenkin valkeni. Mitään suuria tunteita ei hänen puoleltaan ollut olemassakaan. Hän vain piti minua mukavana ja olin hauskaa seuraa. Kaiken lisäksi samaan aikaan hän oli edelleen ihastunut ystäväänsä, jolta oli saanut pakit. Harmillista, sillä muuten meidän suhde ei olisi ikinä alkanutkaan.
Päättelin sitten niin, että olen yksinkertaisesti niin tylsännäköinen ja tylsäluonteinen, ettei kukaan ihastu minuun palavasti. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että täydellistä suhdetta, jossa molemmat ovat aivan hullaantuneita toisiinsa tuskin on olemassakaan.
Jos totta puhutaan, en jaksaisi enää yrittää. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä ihmissuhdeviidakkoa. Luultavasti olisin paljon onnellisempi sinkkuna, jos en kerran voi olla sinut tämän asian kanssa, ettei yksikään mies tule ikinä hullaantumaan minusta täysin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siinä niinkin käydä, että joku päivä miehesi löytää jonkun, johon hullaantuu. Mun mies oli ennen juurikin sellaisessa suhteessa, jossa ei hänen puoleltaan ollut mitään suuria tunteita. Olivat silti monta vuotta yhdessä. Sitten mieheni rakastui minuun. Eikä saanut pitkään aikaan edes vastakaikua. Jätti exänsä ja jotenkin sitten ajauduttiin viettämään paljon aikaa samassa porukassa ja minäkin uskalsin myöntää tunteeni häntä kohtaan, kun ei ollut enää varattu.
Ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä, viisi naimisissa ja mies on edelleen "hullaantunut", vaikka ei nyt ehkä ihan samalla tavalla kuin alkuaikoina.

Vierailija
2/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tylsä, jos olet hauskaa seuraa.

Odotukset tuossa eivät vain kohtaa. Romanttisia leffoja liikaa katsottuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:57"]Et voi olla tylsä, jos olet hauskaa seuraa.

Odotukset tuossa eivät vain kohtaa. Romanttisia leffoja liikaa katsottuna?
[/quote]

Totta tuokin. Jotenkin vain inhottaa ajatus, että vedän puoleeni vain miehiä, jotka eivät ole edes ihastuneita minuun, mutta ilmeisesti minun puolelta tulevasta painostuksesta ajautuvat kanssani parisuhteeseen. Ap

Vierailija
4/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedän tunteen. Nykyisessä suhteessa olen ollut kaksi vuotta ja odotan suorastaan miehen palvovan maata jalkojeni alla, koska palvonhan minäkin hänen. Kuitenkib arki on tavallisen tasaista, ja siitä huolimatta tiedän hänen rakastavan minua, mutta jotain puuttuu

Vierailija
5/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kykeneväisiä ihastumaan kaikkiin naisiin kerralla ja samalla ei kehenkään. Ei ne tiedä itsekään, mieti nyt kun alapää sanoo toista ja pää toista, kyseessä mukava ja pantava friidu mut jokin puuttuu. Rakastuakseen naisessa pitää olla se jokin.

Vierailija
6/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis seurustellut vakavasti vain kahden ihmisen kanssa, mutta molemmat suhteet ovat olleet pitkiä vaikeuksista huolimatta. En silti saanut exän kohdalla ikinä mielestäni sitä, että hän perui rakkaudentunnustuksensa puolen vuoden tiiviin yhdessäolon jälkeen ja ehdotti kuin salama kirkkaalta taivaalta, että olisimme vain ystäviä. Suhteemme kuitenkin pienen tauon jälkeen jatkui, koska olin niin rakastunut, etten osannut olla erossakaan hänestä. Loppujen lopuksi tuo asia kaiveli minua siihen asti, kunnes erosimme.

Nykyisen kanssa kävi vähän samalla tavalla. Seurustelua oli ollut kolmisen kuukautta, kun vitsillä aloin kysellä, tykkääkö hän minusta. Olimme viettäneet paljon aikaa yhdessä, molemmilla oli silminnähden hauskaa. Yhtäkkiä mies vain totesi, ettei hänellä ole minua kohtaan mitään tunteita, mutta haluaa silti olla yhdessä. Olin kuin halolla päähän lyöty. En tiennyt mitä tekisin. Jotenkin tilanne kuitenkin ajautui taas siihen, että pysyin yhdessä hänen kanssaan, koska olin itse niin ihastunut. Myöhemmin on käynyt ilmi, ettei hän ikinä ollut ihastunut minuun ja sitten oli vielä tuo toinen nainenkin. Silti hän halusi jatkaa, koska on päättänyt olla kanssani ja olenhan ihan hauskaa seuraakin.

Kaiken maailman rakkausleffat ja muu hömppä voitaisiin kieltää lailla.
Ap

Vierailija
7/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri, ei kaikki miehet ole tuollaisia.

Vierailija
8/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista hullaantumista etsit?

On toki harvinaista että suomalainen mies kirjoittaa skywriterilla taivaalle rakkaudentunnustuksensa ja laskeutuu kuumailmapallolla naisen pihalle riidan jälkeen, mutta sinulla on oikeus haaveilla suhteesta, jossa tunnet olevasi rakastettu, haluttu ja korvaamaton! Sellaisia suhteita on olemassa, vaikkei ihan joka oksalla. Silloin kyse on kemioiden kohtaamisesta, eikä siitä että sinusta puuttuisi jotain. 

Päin vastoin olet varmaan kaunis, fiksu, hauska ja mukava kun kerran miehet haluavat sinut suhteeseen vaikkeivät pitäisi sinua ihan neiti Oikena.

Vierailija
9/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, vastaava kohtalo. Huonoa tuuria kait. m42

Vierailija
10/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:04"]Ap tiedän tunteen. Nykyisessä suhteessa olen ollut kaksi vuotta ja odotan suorastaan miehen palvovan maata jalkojeni alla, koska palvonhan minäkin hänen. Kuitenkib arki on tavallisen tasaista, ja siitä huolimatta tiedän hänen rakastavan minua, mutta jotain puuttuu
[/quote]

Juurikin tuo on ongelmani ydin. Olen niin rakastunut mieheeni, etten voisi kuvitellakaan olevani kenenkään muun kanssa enää ikinä. (toki tiedän, että tämä on varmasti vain harhaa) Hellin häntä, leivon ja kokkaan. Haluan, että hänellä on hyvä olla kotona. Pidän hänen ulkonäöstä todella paljon, vaikkei hän ole mikään miesmalli. Suorastaan janoan nähdä hänen kasvonsa, jos en ole nähnyt niitä pitkiin aikoihin. Tiedän, että kaikki tämä johtuu siitä, että olen intohimoisesti rakastunut häneen. Tuntuu siis erityisen kurjalta ajatella, ettei mieheni koe mitään tällaista ollessaan minun kanssani. Mitä sitten, jos hän löytääkin sen, johon kykenee hullaantumaan täysin. Sitten minä olen yksin tunteideni kanssa. Ap

Vierailija
11/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:08"]

Olen siis seurustellut vakavasti vain kahden ihmisen kanssa, mutta molemmat suhteet ovat olleet pitkiä vaikeuksista huolimatta. En silti saanut exän kohdalla ikinä mielestäni sitä, että hän perui rakkaudentunnustuksensa puolen vuoden tiiviin yhdessäolon jälkeen ja ehdotti kuin salama kirkkaalta taivaalta, että olisimme vain ystäviä. Suhteemme kuitenkin pienen tauon jälkeen jatkui, koska olin niin rakastunut, etten osannut olla erossakaan hänestä. Loppujen lopuksi tuo asia kaiveli minua siihen asti, kunnes erosimme. Nykyisen kanssa kävi vähän samalla tavalla. Seurustelua oli ollut kolmisen kuukautta, kun vitsillä aloin kysellä, tykkääkö hän minusta. Olimme viettäneet paljon aikaa yhdessä, molemmilla oli silminnähden hauskaa. Yhtäkkiä mies vain totesi, ettei hänellä ole minua kohtaan mitään tunteita, mutta haluaa silti olla yhdessä. Olin kuin halolla päähän lyöty. En tiennyt mitä tekisin. Jotenkin tilanne kuitenkin ajautui taas siihen, että pysyin yhdessä hänen kanssaan, koska olin itse niin ihastunut. Myöhemmin on käynyt ilmi, ettei hän ikinä ollut ihastunut minuun ja sitten oli vielä tuo toinen nainenkin. Silti hän halusi jatkaa, koska on päättänyt olla kanssani ja olenhan ihan hauskaa seuraakin. Kaiken maailman rakkausleffat ja muu hömppä voitaisiin kieltää lailla. Ap

[/quote]Ap, minä en jatkaisi suhteessa jossa miehellä ei ole muita tunteita minua kohtaan kuin korkeintaan jotain ystävyyden tapaisia tunteita. Älä anna kahden tapauksen lannistaa itseäsi. Olisin mieluummin vaikka yksin kuin miehen kanssa, joka ei välitä minusta todella. Sinulla on kuitenkin vain yksi elämä elettävänäsi. 

Vierailija
12/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä senkin, että mieheni kanssa minulla ei ole juuri koskaan tylsää. Keskustelumme ovat mielenkiintoisia, vitsimme hauskoja jne. Silti olen jotenkin hämmentynyt siitä, miksi mieheni haluaa olla kanssani ikuisesti, jos ei ole ikinä tuntenut ns. ihastusta minua kohtaan. Eikö sellaisen naisen kanssa voisi olla vain pelkkä ystävä? Ap

Vierailija
13/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että pilaan tämäkin suhteen nalkuttamalla vanhoista asioista. Takertumalla tunnehömppään, jota mieheni ei ilmeisesti tarvitse elämäänsä. En voi ikuisesti piinata häntä kysymällä, miksi et ollut ihastunut minuun. En saa ikinä itseäni tyydyttävää vastausta. Voin vain toivoa, että mieheni ihastuu minuun vielä joku päivä. Ap

Vierailija
14/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä suhteita pilannut. Kaikille ei riitä "ihan ok"-suhde. Sinä et halua sellaista, mutta odotat myös mieheltä, että hän on yhtä tosissaan kuin sinä. Se on ihan ymmärrettävää. Kai se määrä naisia, joihin miehet hullaantuvat, on aika pieni. Joihinkin naisiin kukaan ei rakastu hulluna.

Vierailija
15/15 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:24"]

Ethän sinä suhteita pilannut. Kaikille ei riitä "ihan ok"-suhde. Sinä et halua sellaista, mutta odotat myös mieheltä, että hän on yhtä tosissaan kuin sinä. Se on ihan ymmärrettävää. Kai se määrä naisia, joihin miehet hullaantuvat, on aika pieni. Joihinkin naisiin kukaan ei rakastu hulluna.

[/quote]

Miksi ajattelet näin? Minä uskon pikemminkin että kyse on kahden toisilleen oikean ihmisen kohtaamisesta. 

Minä ja mieheni rakastuimme ihan päätä pahkaa yliopiston ekan vuoden syksyllä ja olemme siitä asti pitäneet yhtä. Muutimme todella nopeasti yhteen ja menimme naimisiinkin aika nuorina, koska kumpikin vain tiesi että tämä on tässä nyt. 

Syyt miksi mieheni minua rakastaa ovat kuitenkin syitä, miksi joku muu ei sietäisi minua silmissään. Meillä on samanlaiset arvot, kiinnostuksen kohteet ja harrastukset, jotka eivät ole kovin yleisiä. Joku toinen pitäisi minua tylsänä, outona ja huonona naisena, mies sielunkumppaninaan.  

Ap:kin olisi ehkä unelmien nainen jollekulle, jota ei ole vielä tavannut mutta joka etsii juuri ap:ta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi