Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minuu ihan itketti mutta kuvia kyllä kerkesin ottamaan

Vierailija
06.04.2015 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh .... Räps räps

Vierailija
2/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? En kyllä vie omaa mukulaani Haltialan hevosten lähelle: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418527688419.html?pos=ok-nln

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista. Voi raukkaa kun ihan paniikissa ja itkien on pitänyt valokuvata.
Äkkiä nyt jotain terapiaa ja korvauksia

Vierailija
4/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D nauroin tolle uutiselle niin paljon kun luin sen ensimmäistä kertaa.

Vierailija
5/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto tehty liikkumista varten. Hevonen on makkaraa varten.

Vierailija
6/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä kerro että Helsingissä ei tarvitse hevosia pitää. Miksi ovat laittaneet rikkinäiset valjaat hevoselle vai oliko valjastettu väärin.. Joku tuolla tilalla kusee...

Vierailija
7/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen on saaliseläin. Myös kiltti ja hyvinkoulutettu hevonen voi siis säikähtää. Uskon, että kyseisenkin tilanteen olisi voinut välttää huolellisella valjastuksella. Turha siis syyttää eläintä!

Vierailija
8/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
9/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia onneksi sai hädältään räpsittyä.

Vierailija
10/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuollaisern osallistuminen on vapaaehtoista.

Vierailija
11/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:51"]Eikös tämä kerro että Helsingissä ei tarvitse hevosia pitää. Miksi ovat laittaneet rikkinäiset valjaat hevoselle vai oliko valjastettu väärin.. Joku tuolla tilalla kusee...
[/quote]

Haltialassa ei ole hevosia. Nämä olivat Tuusulasta.

Vierailija
12/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja teki vähintään 500 euron tilin. Iltapulut maksaa hyvin videoista ja kuvista.

Vierailija
13/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:51"]

Eikös tämä kerro että Helsingissä ei tarvitse hevosia pitää. Miksi ovat laittaneet rikkinäiset valjaat hevoselle vai oliko valjastettu väärin.. Joku tuolla tilalla kusee...

[/quote]

No ei kuse. Hevoset on säikkyjä elukoita, niiden kanssa voi aina sattua jotain. Aika harvoin onneksi kuitenkaan sattuu. Ja joo, tuohon mäkin kiinnitin huomion että on pitäny kuvata vaikka on muka oltu hirveän säikähdyksissä...

"Tajusin että voin ottaa kuvia. Olin ihan paniikissa. Siinä yritin vain jotain räpsiä." Jep.  :D

Vierailija
14/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista huomionhakua! Eukko iloitsee kun sai hyviä kuvia eikä tehnyt elettäkään auttaakseen. En ikinä kehtaisi antaa tuollaista haastattelua lehteen omalla nimellä. Huhhuh!

Vierailija
15/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä huvittavaa, kun tuo yrittää selitellä kuvaamistaan. "Juoksin kärryn taakse ja tajusin, että voin ottaa kuvia", "muakin itketti ja olin ihan paniikissa! Siinä yritin vain jotain räppiä".

Vierailija
16/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei naurattanut yhtään. Olen niin kyllästynyt ihmisten tyhmyyteen. Voin kuvitella tilanteen, miten ihmiset ovat oikeis sankoin joukoin yrittäneet rauhoitella pillastunutta hevosta, itkien ja selfieitä räpsien. On varmasti ollut tosi rauhoittavaa.

En oikein voi sanoin kuvailla mitä mieltä olen näistä nykyajan kännykkäihmisistä. Olen itsekin vasta kolmekymmpinen, mutta jo hyvin kyyninen ja ahdistunut maailman menosta.

Nyt mukailen erästä soimattua kirjoitusta: " Jos olisi ihan pakko tulla sellaisen tilanteen että auto on ajanut ojaan, ja ihmiset vain ajavat ohi kuvia räpsien ja lehteen raportoiden, jotenkin sitä toivoisi että uhri siellä lumipenkassa on mieluummin joku itse samanlainen selfien ja belfien räpsijä, kuin sellainen normaaliälyinen henkilö joka itse pysähtyy auttamaan vastaavassa tilanteessa"

Vierailija
17/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*räpsiä

T. 15

Vierailija
18/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen pillastuu Helsingissä ja siitä tehdään uutinen? Meillä päin juoksi viime talvena kaksi aitauksesta karannutta hevosta pakettiauton alle. Molemmat kuolivat/jouduttiin lopettamaan ja kuski joutui sairaalaan. Silti tästä ei tehty uutista, koska asunme Tampereen lähellä. :D

Vierailija
19/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin ihan samaa.... Aikaa ottaa kuvia mutta ei tee mitään lasten pelastamiseksi

Vierailija
20/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua naurattaa tuo kuvasarja ja hevosen voitonriemuinen ilme lopussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä