Kertokaa aamustanne :)
Mikä fiilis?
Mitä olet tehnyt, mitä teet?
Mitä tänään tapahtuu?
Mitä aistit ympärilläsi?
Kommentit (62)
Räväytin silmäni puoliltapäivin auki kukkien tuoksun täyttämään valoon, karvaisen kollini iskiessä päätään seinään koittaessaan saada siihen piirtynyttä auringon siltaa kiinni. Illalla ei meinannut uni millään tulla ahdistuksen takia, vaikka päivällä oli ollut ihanaa nähdä poikaystävää turhan pitkän tauon jälkeen. Tauot johtuvat sairaudestani, joka tuntuu peittävän auringonkin. Poikaystävä toi kukkia, joita on nyt joka puolella pientä korkeaa majaani. Majani on nykyiselle tilanteelleni liian tyyris ja jännitänkin tarjoaako kaupunki asuntoa, tilanteeni oli ainakin arvioitu kiireelliseksi. Jännä, että kaupungilla on joku sitä arvioimassa näin pääsiäisenäkin. Istun nyt sängyssäni kahvin kanssa läppärin alla ja mietin mitä teen elämälläni. Kahvi on parasta, mutta tekee suusta yhtä tunkkaisen kuin mielestäkin. Mitäköhän sitä tässä.
Ei näköjään tämän palstan ihmiset paljoa nussi, kun näköjään vain yksi ilmoitti saaneensa seksiä. Vapaapäivä ja kaikki! Mun mies pani mua heti aamusta, mikä onkaan parempi tapa aloittaa päivä kuin kunnon orkku.
Hyvä fiilis! Heräsin klo 8 pinnasängyssä mölisevän taaperon herättämänä, noustiin ylös ja syötiin aamupala. Tuossa hän nyt leikkii ja itse nautiskelen kahvikupillista rauhassa. Aamut on meillä helppoja, taapero touhuaa mielellään itsekseen.
Iltapäivällä tavataan ystäviä ja lapsikin saa leikkikavereita, eli mukava päivä tulossa! Kivaa päivää myös muille ☺
Kankea fiilis. Päätä juilii ja niveliä särkee. Muuten ihan mukava vapaapäivän tunnelma.
En ole tehnyt muuta kuin keittänyt kahvit ja istunut AV:n ääreen. Kohta pesen pyykkiä.
Tänään päivällä sukulaiselle kyläilemään. Illalla lapseni tulee käymään, katsotaan ehkä leffa.
Aistin .. kahvin tuoksun, lämpimän ilmavirran, aamjn kirkkauden, kolotusta, nälkää..
Rauhallinen aamu. Poika nukkuu vielä ja itse olen juonut pari kuppia kahvia radiota kuunnellessa. Kohta lähden käymään lenkillä. Fiilis on huikea!
Heräsin kun mies lähti töihin, jatkoin unia. Heräsin uudestaan kun lapset tuli olohuoneeseen pelaamaan, huutelin sängystä ohjeet mennä hammaspesulle ja syömään ennen jatkoa.
Nuhanenä eikä huvittaisi nousta, selaan peiton alla AVta. Pitäisi tehdä töitä koneella mutta motivaatio on kehno. Prööt...
Mies nousi ensin vauvan kanssa, mä tulin puolen tunnin päästä alakertaan (koira-airut ilmoitti ylös- tai alasnousemuksesta aikaisemmin nousseille). Alettiin tehdä aamupalaa, sitten nousi esikoinen. Nyt olen tässä ja imetän vauvaa. Ei mitään erikoislaatuisia tapahtumia.
Nousin seitsemän jälkeen, mies ja aamuyöllä sänkyymme tullut lapsi jäivät vielä nukkumaan. Lämmitin uunin ja panin sämpylät paistumaan (tein taikinan illalla). Nyt lapsi on herännyt ja syö tuossa aamupalaa, sämpylät otin juuri uunista. Kohta maistetaan millaisia tuli, kun jauhosekoituksesta tuli vähän eksoottinen. Aurinko näyttää paistavan pitkästä aikaa, joten tänään ulkoillaan. Jääkaappi on täynnä jämäruokia joten niitä lämmitetään, ei tarvitse seistä hellan ääressä kummemmin. Hyvät fiilikset!
Kostea, kolea kellarin ilma tuo homeenhajun sieraimiini. Ketju hiertää nilkkaani. Auringon säde osuu takaseinään ainoasta kellarin pikkuikkunasta. Nälkä. Kidnappaaja tuo kohta aamiasta. Itkettää.
Ihan hyvä fiilis, vielä tosin vähän väsynyt. Makaan vielä sängyssä ja selailen nettiä puhelimella. Mies nukkuu vielä tuossa vieressä :) Kohta ajattelin nousta, keittelen meille puurot ja kahvit. Syön rauhassa aamupalan ja sitten takaisin miehen viereen köllimään ja häntä herättelemään :D
Vähän väsyttää. 7 aikaan kolme vuotias tuli herättämään. Makoiltiin vielä vähän aikaan, mutta sitten päätin nousta lapsen kanssa, enkä jäänyt kiistelemään miehen kanssa kumpi nousee, koska selkääni särki taas niin pahasti, että en olisi kuitenkaan pystynyt nukkumaan enempää. Äsken heräsi kiukkuinen yksi vuotias, joka on toipumassa vauvarokosta. Kovin on sotkuista ja pitäisi ruvata siivoomaan, mutta makaan siltin sohvalla. Retkellä voisi kyllä tänään käydä kun on aurinkoakin luvattu. Ihan hyvä päivä varmaankin tulossa. Tekisi mieli käydä herättämässä mies.
Juuri nousin, vauva jäi vielä nukkumaan. Isommista lapsista osa on jo herännyt. Mies ollut koko viikon kipeä....
Teinit nukkuu vielä. Mies tekee mulle juuri aamiaista sänkyyn. Aurinko paistaa. Juuri nyt hymyilyttää :)
Hyvä fiilis. Poika nukkuu omassa huoneessaan. Heräsimme vaimon kanssa sattumalta kahdeksan aikaan ja päätimme piilottaa pääsiäismunaa. Sitä piilotettiinkin nautinnollisesti. Emme jaksa vielä nousta. Päivällä syömme lampaanpaistia, valkosipuliperunoita, ja creme bruleeta.
Ulkona ajattelin tehdä vähän pihahommia ja pesaista auton.
Eilisestä ahminnasta turvotus,silti nälkä. Treffit tänään..jännittää ja viell pitäs hakea johonkin kouluun,en edes tiedä minne.
Makoilen velö sängyssä mies tuhisee vieressä. Aurinko näyttää paistavan ja kohta taidan nousta ja lähteä salille :)
Tahmeaa. Ei jotenkin saa mihinkään tartuttua.
Heräsin ahdistukseen ja siihen liittyvään painajaiseen kuten jo monena aamuna. Mikään ei ole vialla mutta kärsin selittämättömästä ahdistuksesta aina välillä. Mietin pitäiskö ottaa Opamox mutta niitä on jo aika vähän purkin pohjalla enkä haluaisi enää turvautua psykiatrin apuun saadakseni uuden satsin. Luulen että sinnittelen ja yritän kiinnittää mieleni muihin asioihin. Aamu on kaunis ja näin kaksi isoa rusakkoa leikkimässä pihalla. Laitoin lampaanpaistin uuniin, luin aamukahvin kanssa puutarhalehtiä. Kahvi oli ihanaa, mies jauhoi sen käsin kenialaisista pavuista. Aion pestä pyykkiä ja siivoilla. Huomenna taas työt alkavat, yritän nauttia vapaapäivästä.
Paska fiilis! Mies laihduttaa (ei tuu onnistuu kun elämäntapamuutosta tuo tarvii) ja tein sille aamupalaksi puuroa. Puuro oli sen mielestä ihan paskaa ja söi sen tuhisemalla samalla. Valittaa ihan kaikesta koko ajan, jos en laita syötävää niin on huono ja kun laitan niin sekin on huono. Paska pääsiäinen :(
Herättiin, kun miehelle tuli puhelimeen viesti, jossa kerrottiin ihanan tyttövauvan syntyneen viime yönä. Eihän siinä sitten päivä voinut alkaa muuta kuin hyvin. Laitoin lapsille nopeasti aamupalat ja palasin sänkyyn, missä huilailin vielä melkein kymmeneen saakka. Sitten pikku hiljaa ylös ja ruuanlaittoon.. :) Ihana, kiireetön aamu. Hyvä päätös tälle pääsiäislomalle.