Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipakettini ohjataan toistuvasti kioskille joka on aina täynnä jonottavia ja yllättäen maskittomia tupakanostajia

Vierailija
22.12.2021 |

Asun Suomen pahimmalla korona-alueella. Valitsen toimitukselle joka kerta ihan toisen toimituspaikan mutta niin vain se paketti aina ohjataan tuonne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita FFP3 maski naamaan ja hae pakettisi. Ei kestä kauaa ja riski on minimaalinen, jopa tupakanostajien keskellä.

Vierailija
2/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli joskus sama ongelma ja se ratkesi kun chattasin postin asiakaspalvelun kanssa. Sen jälkeen paketit on toimitettu aina sinne mihin ne olen tilannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma, mutta sitten muutin pois Helsingistä:)

Vierailija
4/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Vihaan sitä kun menee ärrälle. Täällä päin ärrällä on se linja että maskia ei tarvitse käyttää.

Pitääpä yrittää löytää tuo chatti, olen kyllä jotakin kautta yrittänyt laittaa viestiä ja omapostissa olen laittanut omaksi postipaikaksi cittarin jossa ei työskentele tappajafollareita.

Vierailija
5/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota paketti omaan osoitteen mukaiseen. postitoimipisteeseen. Pakettiautomaatti on postille lupa kuskata paketti minne huvittaa. Omapostista kannattaa poistaa oma noutopiste, jos on mennyt sinne valitsemaan sellaisen.

Vierailija
6/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota paketti omaan osoitteen mukaiseen. postitoimipisteeseen. Pakettiautomaatti on postille lupa kuskata paketti minne huvittaa. Omapostista kannattaa poistaa oma noutopiste, jos on mennyt sinne valitsemaan sellaisen.

Kiitos vinkistä. Pitääpä tehdä näin.

Vierailija
7/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama täällä. Vihaan sitä kun menee ärrälle. Täällä päin ärrällä on se linja että maskia ei tarvitse käyttää.

Pitääpä yrittää löytää tuo chatti, olen kyllä jotakin kautta yrittänyt laittaa viestiä ja omapostissa olen laittanut omaksi postipaikaksi cittarin jossa ei työskentele tappajafollareita.

Kannattaa ottaa pois se toimipistevalinta, jos varsinainen posti on edes kohtuulla tavoitettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän