Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjatoiveiden ketju

Vierailija
22.12.2021 |

Mitä toivot joululahjaksi. Voi laittaa myös jotain tyyliin ikä ja elämäntilanne. Huom nyt EK tarvitse olla realistinen. Mikä ilahduttaisi oikeasti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten ratkeaisi juomaan.

M 38

Vierailija
2/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon joululahjaksi rauhaisan joulun rakkaani kanssa.

Vierailija
4/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä lasta. N34 raskaana

Vierailija
5/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeasti kivan neulepuseron pehmeää villaa tai alpakkaa. Ei mitään lyhyttä ja leveää vaan klassisen naisellisen. Olen yrittänyt etsiä kaupoista mutta ei löydy edes Stockkalta tai Sokoksesta.

Hienosti kelpaisi myös lahjakortti hotelliin, ravintolaan ja/tai johonkin kasvohoitoon tai hierontaan.

Pari kirjaa: Jyri Häkömies uusi kirja ja Saku Tuomisen kuinka puut kasvavat.

Näiden lisäksi jos vielä saisin lahjakortin auton käsienpesuun ja vahaukseen niin joulu olisi täydellinen.

Nainen, 50+

Vierailija
6/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa toivoa mitään, olen tyytyväinen ja onnellinen kun pääsin irti huonosta avioliitosta.

Vierailija
7/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomi liittyisi pohjoiseen sotilasliittoon asap. Jos keskusta alkaa puhua tästä se menee läpi., go Saarikko go.

Vierailija
8/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oikeasti kivan neulepuseron pehmeää villaa tai alpakkaa. Ei mitään lyhyttä ja leveää vaan klassisen naisellisen. Olen yrittänyt etsiä kaupoista mutta ei löydy edes Stockkalta tai Sokoksesta.

Hienosti kelpaisi myös lahjakortti hotelliin, ravintolaan ja/tai johonkin kasvohoitoon tai hierontaan.

Näiden lisäksi jos vielä saisin lahjakortin auton käsienpesuun ja vahaukseen niin joulu olisi täydellinen.

Nainen, 50+

Millainen on auton käsien pesu?

Vierailija
9/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 50+

Onko Alpan mallistossa mieleistä? Ostin itse itselleni heiltä alpakkaneuleen lahjaksi ja se on ❤

Vierailija
10/14 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys.

Vierailija
11/14 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri aikuistunut lapsi muutti äskettäin kotoa ovet paukkuen. Paras joululahja olisi jos saisin tavata häntä joulun aikaan.

Vierailija
12/14 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen toivon kaikkea sellaista mitä en raaski itse ostaa. Juurikin omaan itseen liittyvää hemmottelua. Uusivuosi Bärö-hotellissa olisi huippu.

Vierailija
13/14 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies olisi vallan passeli lahja. 

Vierailija
14/14 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä.