Keksitään mulle mielikuvituspoikaystävä
Joskus aiemmin oon leikkinyt mielessäni ja kehitellyt tarinaa, nyt en moneen vuoteen. Tarvisin hyvän juonen niin pääsisin aloittamaan.
Kommentit (31)
Hän asuu kahdestaan vanhan äitinsä kanssa entisessä vesitornissa pienessä eteläsuomalaisessa kaupungissa.
Hän työskentelee kirvesvarsitehtaalla vastaavana vuoromestarina.
Hän on panseksuaali, joka on onnettomasti rakastunut kiveen. Nyt hän etsii lämpimämpää kumppania.
Pitäis ensin saada sinusta tietoa, jotta saataisiin tarina alulle.
Hänen selaushistoriastaan löytyy paljon avauksia vauva-palstalle jotka sisältävät sanoja kuten "holvikaari" ja "perhetyttö"
Totuus on tarua ihmeellisempää, voin olla molemmat sinulle😇
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hän harrastaa My Little Ponyjä ja puutöitä.
Korkeassa, johtavassa asemassa oleva perheellinen mies, joka haluaa aloittaa uuden elämän nuorikon kanssa.
Erno! Tapasin kerran tosi söpön pojan jonka nimi tuo oli.
No joo, mielikuvitusmiestä ei voi pakottaa. Itselläni niitä on ollut, mutta enää en kykene. Kyllästyin tai johtui siitä että yksi oikea ihminen hiipi mieleeni.
Teillä on yhteinen intohimon kohde, ja se on...
?
Hopeakettu kirjoitti:
Totuus on tarua ihmeellisempää, voin olla molemmat sinulle😇
Olisitko minulle? Olen kyllä rukkaset saanut ennenkin sinulta.
Erno otti koronarokotteet vain puolikkaina annoksina, kun ei tiennyt mihin leiriin haluaa kuulua
Vierailija kirjoitti:
Voin olla haaveissani millainen tahdon. Vähän on kutkuttanut ajatus romanssista intiaani mieheen sen jälkeen, kun olen joutunut ensin heidän vangitsemakseen. Ei vain ole lähtenyt tarina etenemään tai edes se miksi päädyin vangiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin olla haaveissani millainen tahdon. Vähän on kutkuttanut ajatus romanssista intiaani mieheen sen jälkeen, kun olen joutunut ensin heidän vangitsemakseen. Ei vain ole lähtenyt tarina etenemään tai edes se miksi päädyin vangiksi.
Kelpaako afghaani? Eräs dutch toimittaja koki mielenkiintoisia hetkiä sissipäällikön yhtenä vaimona. Aluksi vastentahtoisesti ja lopulta suopuen tilanteeseen ja oppien jotain uutta itsestään. Tosi tukholman syndrooma oli tulilla.
Tarina on vieläpä ihan tosi.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti, olet joku per vo.
Hän on kiltti ja ystävällinen. Onhan hän sentään yksi gondolista.
Asuu stadissa poika, nimeltä Kalle, Kallella on puu...
Hänen nimi on Erno Liimatainen.