Mitähän mies tarkoitti tällä?
Epäilen, että mies on ihastunut kaveriinsa. On ollut vähän ihmeellisiä juttuja tähän kaveriin liittyen. Kaveri on mennyt minun edelle.
Nyt kysyin siihen malliin, että mitkä sen tunteet on tätä kohtaan ja luulisiko, että voisi olla sen kanssa, niin vastasi, että "se on ihan toisesta maailmasta".
Mitähän ihmettä tällä voi tarkoittaa??
Kommentit (15)
Mitähän tuolla yleensä tarkoitetaan? Miehesi tarkoitti, että ei voi olla sen toisen kanssa. Älä ylitulkitse miestäsi.
No kysy mieheltä! Luuletko että me tiedettäisiin paremmin?!
Mäkin käsitän ton "toisesta maailmasta" tavallaan negatiivisena, en siis haukkuna vaan sellaisena että on ihan erilainen ihminen kuin itse.
Erilainen kaikin puolin, erilaiset arvot. Vaikea tietysti sanoa, mitä tuo tietyn ihmisen kohdalla tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:54"]Erilainen kaikin puolin, erilaiset arvot. Vaikea tietysti sanoa, mitä tuo tietyn ihmisen kohdalla tarkoittaa.
[/quote]
Näin ymmärsin minäkin. Silti esim. minun syntymäpäivänä vietti koko päivän tämän naisen luona, eikä laittanut edes tekstiviestinä onnittelua. Jälkikäteen sain kuulla olleen tämän kaverin luona. -ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:54"]Erilainen kaikin puolin, erilaiset arvot. Vaikea tietysti sanoa, mitä tuo tietyn ihmisen kohdalla tarkoittaa. [/quote] Näin ymmärsin minäkin. Silti esim. minun syntymäpäivänä vietti koko päivän tämän naisen luona, eikä laittanut edes tekstiviestinä onnittelua. Jälkikäteen sain kuulla olleen tämän kaverin luona. -ap
[/quote]
Millainen teidän suhde muutoin on kun tuollaista tapahtuu? Minäkin veikkaisin kommentin tarkoittaneen ns. liiallista erilaisuutta, mut se ei poissulje sitä, etteikö seksuaalista kiinnostusta voisi olla (harmi sun kannalta) :/
Teot kertovat enemmän kuin sanat, mieti niitä tekoja enemmän.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:54"]Erilainen kaikin puolin, erilaiset arvot. Vaikea tietysti sanoa, mitä tuo tietyn ihmisen kohdalla tarkoittaa. [/quote] Näin ymmärsin minäkin. Silti esim. minun syntymäpäivänä vietti koko päivän tämän naisen luona, eikä laittanut edes tekstiviestinä onnittelua. Jälkikäteen sain kuulla olleen tämän kaverin luona. -ap
[/quote]
Ai kaveri on nainen? Minä kysyisin uudestaan mieheltä missä oikein mennään. Luota omiin tuntemuksiin. Jos luulet, että tässä on tunteita mukana, niin luultavammin olet oikeassa. Ikävä kyllä.
No on aivan rakastunut tähän toiseen, joka on jotain ihan muuta kuin sinä. Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa miehessä?
Koska rakastan. Kai se pitäisi sitten ymmärtää niin, että kuvittelee heidän olevan liian erilaisia, ettei heidän suhteensa toimisi mutta olisi kiinnostunut. Ei silti halua myöntää asiaa ääneen. Satuttaa olla varavaihtoehto, jos näin on... -ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:12"]
[/quote]
Millainen teidän suhde muutoin on kun tuollaista tapahtuu? Minäkin veikkaisin kommentin tarkoittaneen ns. liiallista erilaisuutta, mut se ei poissulje sitä, etteikö seksuaalista kiinnostusta voisi olla (harmi sun kannalta) :/
[/quote]
Olemme olleet aiemmin läheisimpiä, mutta kun tämä nainen tuli kuvaan niin suhteestamme on tullut etäisempi... Aivan kuin toinen olisi henkisesti poissa. Kun olemme kahdestaan, on silloin kyllä paikalla ja läsnä, mutta kun emme ole yhdessä niin on turha odottaa viestejä häneltä... Jos minä laitan niin vastaa hyvin lyhyesti ja jotenkin kylmästi. -ap
Tai nainen on sanonut: että he ovat eri maailmasta" vaikuttaa että mies on ihastunut..
Niin, en tiedä. Välillä tuntuu nykyään, että mies puhuu sellaisia asioita, jotka eivät sovi hänen suuhunsa.
Yhteydenpitoa näillä on ainakin Facebookissa, Skypessä ja tekstarein. Whatsuppia miehellä ei ole mutta varmaan sielläkin laittelisivat viestejä... Minulle sen sijaan ei pahemmin viestittele. Ei vastaa heti hänen viesteihinsä ainakaan puhelimella mutta viimeksi kun tuli viesti ja katsoin olanyli niin siellä oli pitkät litaniat tältä naiselta.. -ap
Se on alieni.