kyllä vois äänestää perus suomalaisia
Kyllä kannattas äänestää Perussuomalaisia. Olis kannattavaa kun ne on Suomalaisten aseman parantamista haluavia. Kyllä teidän kannattais äänestää. Heillä on monta hyvää ehdokasta ja pää asia on se että tahtovat pienen Suomalaisen asiaa ajaa. Ei kannata välittää jos ei kaikesta heidän jutuista tykkää kun ei muutkaan puolueet kaiken kannalta ole kaikille hyviä mutta perus Suomalaiset kyllä tahtoo vaan hyvää eikä omaa etua ajaa.
Kommentit (66)
Kiva kun on täälä samanhenkistä väkeä! Huomena jo pääsee äänestämään ja naapureillekkin olen perus suomalaisista puhunut. Hekin sanoo äänestävänsä joten kaikki vaan rohkeasti tältä keskustelufoorumiltakin äänestystalkoisiin joissa saadaan kyllä Suomi kuntoon Suomalaisille!
Haluaako persut elvytystä?
Miten työn verotus, haluavatko veroja palkkatyössä olevilta alas?
Miten ovat huomioineet kasvavan vanhusväestön, kuka ne hoitaa ja maksaa niiden hoidot?
Persut junaili kansan selän takana sen NATO isäntämaa-sopimuksen. Huomasin että ovat suuren luokan kusettajia. Puhuvat yhtä ja tekevät toista. Tuo julkisivu on vain kansan kosiskelua. Mitään heidän lupaamastaan ei ole toteutunut. Silti ovat saaneet läpi valiokunnissa asioita joista eivät meille hiisku kuten tuo pahamaineinen sopimus.
Onkos hyviä ehdokkaita? Ketäs äänestäisin? Kuulin että perussuomalaisia täytyy nyt äänestää mutta ketäs?
Se on niin että kansa tietää tämän olevan kyllä paras ja kansaa kyllä kannattaa kuunnella. Ja niin kuuntelevat. Minua kannattaa uskoa kun olen eräässä yrityksessä johtajana ja heidän Perussuomalaisten ajatukset vaikuttaa oikean mielisiltä Maamme tilannetta ua Suomalaisia ajatellen. Olen semmoisessa asemassa että näen tämmöiset asiat hyvin ja tiedän.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:15"]
Ei juma! Joku trolli tekee avauksen ja kirjoittelee siihen sitten vastauksia kymmenenä eri henkilönä, harmi vain kun nuo kirjoitusvirheet ja todella puutteellinen lauserakenne paljastavat saman henkilön olevan kaikkien noiden viestien taustalla. Tämä on ihana esimerkki Persuihin tykästyneestä matalamman koulutustason av -lammasta. Hymyilin.
[/quote]
Samaa katsoin. Naurahdin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:01"]Kyllä saadaan tästä hyvä puolue ja muutkin tajuaa sen kun vaan nyt annatte valtaan heidät! Opiskelen mainos asioita Hesassa ja olen ynpäristöstä välittävä nuori ja ennen luulin että sitten pitää äänestää toisia mutta sitten sain tietää että nämä ajaa paljon niitä asioita mistä välitän ja luonto ja tykkäämäni kulttuuri on rakas! Heitä äänestän ja moni muukin Hesan nuori!
[/quote]
Todellinen HESAN nuori :Dddd
Tämä ketju on täynnä trollaamisella huvittelevia viher- ja kokoomusäänestäjiä.
T. Aito PerusSuomalaisten äänestäjä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 03:26"]
Olen tälläinen sairaanhoitaja ja tulin juuri täältä yövuorosta. Mietin että ketä voisi äänestää ja tämå keskustelu kylläkertoi sen minulle että Perus Suomalaisia äänestän!! He on kyllä kuulostaneet hyvältä muutenkin ja nyt kun näin moni täälä äänestää niin teen sitten minäkin! Tahdon kanssa niin kuin he että sairaan hoito saisi rahaa ja että saisin hoitaa veteraaneja ja vanhuksia arvokkaasti ha he puolueena kyllä takaa sen kun vaan valtaan pääsee. Kyllä meidän Suomalaisten pitää pitää yhtä ja heitä äänestää kun ovat meidän puolesta taistelemassa!
[/quote]
Nää yöpersulaiset on sitten hauskoja. Täällä trollataan kaiket yöt milloin ollen sarisairaanhoitajia, milloin harrihitsareita. Kuitenkin todellisuudessa tämäkin perttiperuspersu on persutrolli joka päivystää täällä kaiket yöt, suoltaen valtavavalla volyymilla jatkuvaa äärioikeistolaista persupropagandaa.
Olisit ollut edes hieman uskottavampi, jos olisi malttanut odottaa muutaman tunnin ja lähettänyt viestisi vasta sitten, kun sairaaloissa oikeasti työvuorot loppuvat. Toki toi apukoululaistasoinen kirjoituskin paljasti, että tämä "sarisairaanhoitaja" ei kyllä ole käynyt kun korkeintaan kiertokoulun ja senkin väärinpäin, niin kökkö ja myötähäpeää herättävä oli tuo tuo räpellys.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:53"]"Ei kannata välittää jos ei kaikesta heidän jutuista tykkää kun ei muutkaan puolueet kaiken kannalta ole kaikille hyviä mutta perus Suomalaiset kyllä tahtoo vaan hyvää eikä omaa etua ajaa."
???????
En tykkää melkein mistään persujen ohjelmassa, enkä ole löytänyt yhtään miellyttävää ja arvomailmaltaan kaltaistani persua.
En pidä heidän arvomaailmastaan, eivätkä he aja minulle tärkeitä asioita.
[/quote]
Eli olet mamupatja :)
Itse olen lääkäri ja kyllä vastaan otolla näkee sellaisen läpi leikkauksen tästä suomen kansasta että ymmärtää vain perus suomalaisen olevan suomalaiselle ihmiselle oikean valinnan. Myös potilaista perus suomalaiset erottaa välittömästi. Ovat aina rehellisiä eivätkä liioittele mitään. Oikein harmittaa kun perus suomalaisia ei voinut äänestää 90 luvun lamaa ennen. Koko lamaa ei olisi tullut ja nokiakin olisi pysynyt suomessa jos vain edus kuntaan olisi saatu näitä oikeita suomalaisia päättäjiä jos aikanaan. Mutta nyt soini pää ministeriksi ja korjataan tilanne heti.
Juu kaikki fiksut Suoma laiset äänest ämään pers uja se on su per su per koluttuneiden poolue!!! :-DDDD
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:01"]Kyllä saadaan tästä hyvä puolue ja muutkin tajuaa sen kun vaan nyt annatte valtaan heidät! Opiskelen mainos asioita Hesassa ja olen ynpäristöstä välittävä nuori ja ennen luulin että sitten pitää äänestää toisia mutta sitten sain tietää että nämä ajaa paljon niitä asioita mistä välitän ja luonto ja tykkäämäni kulttuuri on rakas! Heitä äänestän ja moni muukin Hesan nuori!
[/quote]
Hei on kyllä kiva kun te nuoretkin tahdotte samoja asioita. Ei ehkä ollakkaan niin erilaisia. Minun pojan poika kertoi näistä perus suomalaisista ja sanoi että sinne voi mennä vanhempi ja nuorikin. Kuulin että he tahtoo meidän itsenäisyyttä ajaa ja nuoretkin äänestäis kun vaan tietäisi tämän. Hieno juttu kyllä tämä!
Tuo maan puollustus juttu on muuten tosi tärkeä!!1
Perus suomalaisten ansiosta meillä sentään on isän maa. Myös Sibelius ja Mannerheim äänestäisi perus suomalaisia jos eivät olisi kuollut.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:17"]
Itse olen lääkäri ja kyllä vastaan otolla näkee sellaisen läpi leikkauksen tästä suomen kansasta että ymmärtää vain perus suomalaisen olevan suomalaiselle ihmiselle oikean valinnan. Myös potilaista perus suomalaiset erottaa välittömästi. Ovat aina rehellisiä eivätkä liioittele mitään. Oikein harmittaa kun perus suomalaisia ei voinut äänestää 90 luvun lamaa ennen. Koko lamaa ei olisi tullut ja nokiakin olisi pysynyt suomessa jos vain edus kuntaan olisi saatu näitä oikeita suomalaisia päättäjiä jos aikanaan. Mutta nyt soini pää ministeriksi ja korjataan tilanne heti.
[/quote]
Tällaisesta sar kasmista mie sitten tykkään :)
perus juomalaiset on kyllä hauskaa porukkaa :)
minäkin olen aivo kirurki
Kyllä huomaa että täällä on fiksua porukkaa kun PerusSuomalaisia halutaan äänestää. Nämä pilkkaajat vaan ei tiedä että heillä on hyvät motiivit päätöksien tekoon. Nyt vaan kaikki kertomaan tutuille että ylihuomenna kannattaa mennä äänestämään. Minäkin omen tämmönen lapsia hoitava äiti ja monesti hankala saada hyvää ruokaa tarjottua kun lapsien tukiakin on leikattu ja auton pitokin kallista. Kuulin naapurilta että tahtovat molenpia muuttaa he Suomalaisten asiaa ajavat Perus suomalaiset niin kyllä kaikkien joilla on perhe tai semmosia tuntee kannattaa antaa ääni!
Olen provessori perus suomalainen niinkuin paarissa sanovat, kyllä täällä kaikki viisaat on samaa mieltä että varmaan persuomalaisia voisi äänestääja suhteellinen vaalitapa uurnilla aihetuttaa vääristymän joka on jo ollut Vennamon ajoista. Hetikun äänestystulos on selvillä niin eikun Hesaan vaan kaikki juhlimaan ja perustuslaki laitetaan uusiksi. se on veretseisauttava jytky etupuolelta joka isketään pöytään niin että mäjjähtää.
Hakkaraisen kanssa tanssahtellaan aamuun ja on kainalossa tansitytöt ja taksilla ajellaan herrojen piikkiin.
Meinasinkin jo äänestää keskustapuoluetta kun olen heidän kannattaja ollut ja vihreitä ja demareita ja kokoomustakin äänestänyt mutta tämä sai kyllä mieleni muuttumaan. Taitaa olla niin että Perus Suomalaiset on ainoat jotka tahtoo tlimia Suomalaisten hyväksi. Olen ihan tekemässä toimisto töitä hyvässä työn antajassa. Suvussa on myös duunareita ja maan viljelijöitä ja tykkään ympäristön suojelusta mutta on tämä näköjään vaan semmoinen puolue että minuun teki vaikutuksen tämä keskustelu. Soinia viisaana olen pitänyt ja muita heidän edustajia ja nyt annan heille luottamukse i kun näkee että heille on Suomalaiset ja Kansa ensin! Äänestäkää muutkin heitä niin saadaan tämä maa hyväksi lapsille!
Kyllä näin on!