Ystävän ulkonäkö
Ollaan 35 vuotiaita naisia. Olen tässä viimeisen viiden vuoden aikana vanhentunut, mutta näytän ikäiseltäni. Tajusin tänään tänään, että ystäväni ei ole vanhentunut. Hän on myös aina ollut pyöreämpi, joten iän /lasten tuomaa vartalon muutosta ei hänessä niin helposti huomaa. Jos menee häntä tuijottamaan ihan naamaan kiinni, huomaa kyllä iän merkkejä, mutta ei kuvissa tai normaalissa valossa. Näyttää kuvissa samalta kuin kymmenen vuotta sitten. Mainitsin asiasta hänelle jotain, niin sanoi, että mummonsa näyttää joka kuvassa samalta 20-55 vuotiaana, jonka jälkeen vasta alkoi näyttää vanhalta. Tiedän, että ystäväni elää kuitenkin terveellisemmin kuin mummonsa, niin hänellähän voi mennä vieläkin kauemmin. Tätäkö tämä on? Ensimmäiset reilu kymmenen vuotta ystävyydestä oltiin molemmat nättejä nuoria naisia. Nyt edelliset viisi ja seuraavat 15 minä rupsahdan ja hän näyttää aina nuorelta. Ei kai ole mahdollista? En kestä. Oli pakko johonkin avautua, menen katsomaan kauneusleikkauksia.
Kommentit (21)
Hoida naamaasi ja ihoasi ja katso mitä syöt ja juot.
Itse olen rupsahtanut silmissä, en toki koskaan ole ollut kaunis, mutta nykyään näytän ihan kauhealta.
Vehnän ja sokerin syönti kuriin. Hyvät rasvat kuten oliiviöljy. Transrasvat pois.
Alkoholi minimiin. Ei liikaa suolaa kuten sipsejä, leikkeleitä tms. Toki suolaakin pitää syödä, varsinkin helteillä.
Marjoja, kasviksia.
Ei makeutusaineita.
Kysy myös, mitä ystäväsi syö.
Auringonottoa kannattaa vältellä, vanhentaa nopeasti.
Ei tupakkaa.
Apua, miten pinnallinen ap. Ei tule koskaan olemaan onnellinen.
Vanheneminen on kaunista, kauneusleikkauksille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vehnän ja sokerin syönti kuriin. Hyvät rasvat kuten oliiviöljy. Transrasvat pois.
Alkoholi minimiin. Ei liikaa suolaa kuten sipsejä, leikkeleitä tms. Toki suolaakin pitää syödä, varsinkin helteillä.
Marjoja, kasviksia.
Ei makeutusaineita.
Kysy myös, mitä ystäväsi syö.
Auringonottoa kannattaa vältellä, vanhentaa nopeasti.
Ei tupakkaa.
Eiköhän tässä ole geenit kuitenkin pääosassa.
Joo, ap:n pitää ehdottomasti vaihtaa rumempaan ystävään. Mutta nyt pyydä ensin niitä mummojen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ap:n pitää ehdottomasti vaihtaa rumempaan ystävään. Mutta nyt pyydä ensin niitä mummojen kuvia.
Ruma ystävä on ainoa vaihtoehto. Varmista myös, ettei ole rikas tai seurustele hyvännäköisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lihota vähän, ei tule ryppyjä.
Mutta tätimäinen vartalo ja roikkuvat posket tulee. Eikä sekään ole taattua ettei juonteita tulisi.
Meitä on porukka, jotka aloitimme kaveeraamisen n 15 vuotiaina. Jokunen vuosi jäi välistä, mut nyt taas kokoonnumme säännöllisen epäsäännöllisesti. Olimme kaikki jo silloin nuorina aika liikunnallisia. Oma liikunta jäu minimiin, kun sairastuin n. 15v. sitten. Olemme jo 55v. paremmalla puolen. Kaikki naispuoleiset tästä porukasta ovat erittäin hyvin säilyneet. Paitsi minä. Se runtuu välillä ikävältä ja mielelläni jättäisin hetkittäin tapaamiset myös väliin. Kaikki tästä porukasta eivät tiedä mun sairaushistoriaa. Kärain mm. rajusta unettomuudesta reilut kymmenen vuotta, ja se jos mikä, vanhentaa.
Mut ei auta, kuin kestää. Kuitenkin tapaamiset ovat aina tosi kivoja, palaamme sinne nuoruuteen ja jutut sen mukaisia. Itseä kyl hetkittäin ahdistaa, mutta monessa mielessä olen aika lailla sama ihminen, kuin silloin ennen. En ole kuullut kenenkään kommentoivan ulkonäköäni, ja niin kauan kuin sitä ei tapahdu, on asia lähes ok.
Opettele ajattelemaan että kaverin elämä tai asiat ei ole sulta pois.
Tuollainen vertailu on ahdistavaa ja ei auta ketään.
Eli yrität hakea tukea että saisit ihan luvan kanssa palata ahmimaan herkkuja ja lihomaan ?
Olen 30v nainen ja ihmiset luulee että olen 19-21v. En edes hoida ihoa. Luulen että johtuu geeneistä ja kasvojen muodosta. Minulla on pyöreät, sellaiset lapsenkasvot. Varmaan 10 vuoden päästä uskoisin että olen rupsahtanut jo.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on porukka, jotka aloitimme kaveeraamisen n 15 vuotiaina. Jokunen vuosi jäi välistä, mut nyt taas kokoonnumme säännöllisen epäsäännöllisesti. Olimme kaikki jo silloin nuorina aika liikunnallisia. Oma liikunta jäu minimiin, kun sairastuin n. 15v. sitten. Olemme jo 55v. paremmalla puolen. Kaikki naispuoleiset tästä porukasta ovat erittäin hyvin säilyneet. Paitsi minä. Se runtuu välillä ikävältä ja mielelläni jättäisin hetkittäin tapaamiset myös väliin. Kaikki tästä porukasta eivät tiedä mun sairaushistoriaa. Kärain mm. rajusta unettomuudesta reilut kymmenen vuotta, ja se jos mikä, vanhentaa.
Mut ei auta, kuin kestää. Kuitenkin tapaamiset ovat aina tosi kivoja, palaamme sinne nuoruuteen ja jutut sen mukaisia. Itseä kyl hetkittäin ahdistaa, mutta monessa mielessä olen aika lailla sama ihminen, kuin silloin ennen. En ole kuullut kenenkään kommentoivan ulkonäköäni, ja niin kauan kuin sitä ei tapahdu, on asia lähes ok.
He varmasti näkee sinut aina yhtä kauniina kuin ennenkin, koska olet heidän kaveri :)
Geenit ovat mitä ovat. Mitä sitten? Ellet ole Angelina Jolie tai Miss Maailma, niin viljalti on kauniimpia naisia ja aina on ollut? Miksi se nyt yhtäkkiä alkaisi riivata -varmasti kun olit 16 niin maailmassa silloinkin oli malleja tai jotain joiden näköiseksi et voisi yltää. (Kaikkien kaunis ei sitä paitsi ole samanlainen, itse pidän hyvännäköisenä juurikin "veistoksellisia" piirteitä, vaikka olisi ryppyäkin, eikä suinkaan sileää, pyöreää naamaa, jotkut ovat eri mieltä). Älä kyräile ystävääsi, naama tippuu kaikilta, ellei ennemmin niin sitten myöhemmin, mutta onnistunut ystävyys voi olla ikuista.
Hormoneista johtuu. Juuri siinä neljänkympin jälkeen jotkut alkavat vanhentua nopeasti, tai sykleittäin yhtäkkisesti. Ja toiset vaan junnaa eteenpäin hitaan tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Geenit ovat mitä ovat. Mitä sitten? Ellet ole Angelina Jolie tai Miss Maailma, niin viljalti on kauniimpia naisia ja aina on ollut? Miksi se nyt yhtäkkiä alkaisi riivata -varmasti kun olit 16 niin maailmassa silloinkin oli malleja tai jotain joiden näköiseksi et voisi yltää. (Kaikkien kaunis ei sitä paitsi ole samanlainen, itse pidän hyvännäköisenä juurikin "veistoksellisia" piirteitä, vaikka olisi ryppyäkin, eikä suinkaan sileää, pyöreää naamaa, jotkut ovat eri mieltä). Älä kyräile ystävääsi, naama tippuu kaikilta, ellei ennemmin niin sitten myöhemmin, mutta onnistunut ystävyys voi olla ikuista.
Et ymmärtänyt aloitusta
Jotkut rupsahtaa aikaisemmin ja jotkut myöhemmin. Sinä olet aikaisin rupsahtavaa laatua.
Toiset vanhenee nopeammin ja toiset hitaammin. Yritä kestää.