Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä joku voi olla kommunisti tai vihervasuri

Vierailija
05.04.2015 |

Kertakaikkiaan ketuttaa äitinä, akateemisena työläisenä se miten jotkut vielä mesoavat kommunismin puolesta, huh ja yök.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitaan hiukan sosiaalisempaa politiikkaa. Kokoomus on ollut hallituksessa jo liian pitkään! Timo Soinikin havittelee ulkoministerin salkkua, mutta Tuomioja sen vie. Hyvä niin.

Vierailija
2/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vähän mä voin ymmärtää sitä, miten joku voi olla kokkari saati persu. Ihan sieluun sattuu, kun kuuntelee niiden mielipiteitä.

Silti mä pidän moniarvoista yhteiskuntaa arvossa. Ole sinä sitä mieltä mitä olet, ja anna minun pitää omat arvoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vihervasuri. Kommunismia en missään nimessä kuitenkana kannata. 

Vierailija
5/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Olemme niitä tiedostavia ja ajattelevia. Terv. Kommari ja maisteri

Vierailija
6/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommareiden paikka on Suuren Seuraajan johtamassa ihmemaassa.

Vierailija
7/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joillekin on ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää erilaisia ihmisiä ja erilaisia ajatusmaailmoja. Oletko kenties se sama mamma, joka tehtailee aloituksia tyyliin: "Miten joku ei voi tykätä lapsista?", "Miten joku voi olla kasvissyöjä?", "Miten joku voi olla elää ilman autoa?", "Miten joku ei muka halua kirkkohäitä?" "Miten joku ei voi tykätä siideristä?" jne.

Vierailija
8/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasurina heilutaan iloisesti täälläkin DDD . t. akateeminen duunari ja pienyrittäjä. 

Vierailija
9/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla on minunkin sydämeni!

Vierailija
10/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:10"]

Niin, joillekin on ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää erilaisia ihmisiä ja erilaisia ajatusmaailmoja. Oletko kenties se sama mamma, joka tehtailee aloituksia tyyliin: "Miten joku ei voi tykätä lapsista?", "Miten joku voi olla kasvissyöjä?", "Miten joku voi olla elää ilman autoa?", "Miten joku ei muka halua kirkkohäitä?" "Miten joku ei voi tykätä siideristä?" jne.

Puhuuko toi minusta? :-D Olen vihervasuri-kommari-kasvissyöjä-ateisti, enimmäkseen en ole hullaantunut lapsista, hippinä en omista autoa ja siideri maistuu yhtä pahalta kuin kaikki muutkin alkoholijuomat. En minäkään tykkää jeesuksellisista lihansyöjä-luonnonraiskaaja kapitaleista, mutta en tunne tarvetta ihmetellä miksi ja miten joku sellainen on.

[/quote]

Vierailija
11/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu tyhmyydestä ja siitä johtuneesta epäonnistumisesta elämässä.

Vierailija
12/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta typeryyttä on olla pienituloinen ja äänestää kokoomusta. Siinä ei ole mitään mieltä.

Vierailija
13/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole se äiti. Olen korkeakoulutettu duunari, maksan veroja 40% enkä halua maksaa ei työtätekevän muslimin elämää tippaakaan. 

Vierailija
14/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, joista toinen on talouden ja toinen luonnontieteiden alalta. Äänestän vasemmistoliittoa mm. siksi, että kannatan kunnon perustuloa. Perustulo poistaa kannustinloukut, jolloin työnteko ja pienyrittäjyys on aina kannattavaa, ja se vähentää myös turhaa byrokratiaa, jolloin sosiaalityöntekijöiden työpanosta voitaisiin käyttää siellä, missä siitä oikeasti olisi apua (esim. lastensuojelu). Lisäksi kannatan edullista asuntotuotantoa kasvukaupunkeihin. Varsinkin pk-seudulla on hirveä asuntopula. Asuntorakentaminen toisi talouskasvua ja mahdollistaisi pienpalkkaisten duunarienkin (ja miksei myös akateemisten) asumisen kasvukaupungeissa. 

Olen myös kasvissyöjä ja kannatan oikeudenmukaisuutta ja muita inhimillisiä arvoja. Kansakunnan hyvinvointiin BKT on riittämätön mittari, pitää mitata todellista hyvinvointia mm. onnellisuusmittareiden avulla. Yhteiskunnan sivistyksen tason näkee sen tavasta kohdella heikoimpiaan. Vapaa markkinatalous johtaa ensin köyhien, sairaiden ja heikkojen kärsimykseen sekä lopulta maapallon tuhoutumiseen ennätysnopeasti, jolloin kaikki kärsivät.    

Vierailija
15/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:24"]

johtuu tyhmyydestä ja siitä johtuneesta epäonnistumisesta elämässä.

[/quote]

Tiedä nyt sitten miten olen epäonnistunut elämässä. Akateeminen koulutus on ja oma toiminimi jolla teen IT-alan hommia. Keskivertoa huomattavasti paremmat tulot ollut jo pitkään. Ja äänestän Vasemmistoliittoa. 

Vierailija
16/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:51"]

Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, joista toinen on talouden ja toinen luonnontieteiden alalta. Äänestän vasemmistoliittoa mm. siksi, että kannatan kunnon perustuloa. Perustulo poistaa kannustinloukut, jolloin työnteko ja pienyrittäjyys on aina kannattavaa, ja se vähentää myös turhaa byrokratiaa, jolloin sosiaalityöntekijöiden työpanosta voitaisiin käyttää siellä, missä siitä oikeasti olisi apua (esim. lastensuojelu). Lisäksi kannatan edullista asuntotuotantoa kasvukaupunkeihin. Varsinkin pk-seudulla on hirveä asuntopula. Asuntorakentaminen toisi talouskasvua ja mahdollistaisi pienpalkkaisten duunarienkin (ja miksei myös akateemisten) asumisen kasvukaupungeissa. 

Olen myös kasvissyöjä ja kannatan oikeudenmukaisuutta ja muita inhimillisiä arvoja. Kansakunnan hyvinvointiin BKT on riittämätön mittari, pitää mitata todellista hyvinvointia mm. onnellisuusmittareiden avulla. Yhteiskunnan sivistyksen tason näkee sen tavasta kohdella heikoimpiaan. Vapaa markkinatalous johtaa ensin köyhien, sairaiden ja heikkojen kärsimykseen sekä lopulta maapallon tuhoutumiseen ennätysnopeasti, jolloin kaikki kärsivät.    

[/quote]

Kun olet noin koulutettukin niin kertoisitko yhdenkin vasemmistomaan, jossa olisi oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa ihmisten välillä?

Vierailija
17/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti, joka selvisi talousromahduksesta vasemmistohallituksen Keynesiläis -tyyppisellä politiikalla. 

Vierailija
18/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:59"]

Islanti, joka selvisi talousromahduksesta vasemmistohallituksen Keynesiläis -tyyppisellä politiikalla. 

[/quote]

BUHAHHAAA :) Islanti on todella oikeistolainen maa. Kreikka on ainut maa Euroopassa, jossa on Suomen vasemmistoliiton kaltainen hörhösakki johdossa.

Vierailija
19/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:51"]

[/quote]

Kun olet noin koulutettukin niin kertoisitko yhdenkin vasemmistomaan, jossa olisi oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa ihmisten välillä?

[/quote]

Kelpaa vaikka ihan historiastakin yksikin esimerkki. Enkä nyt halua mitään Neuvostoliittoa, Kuubaa, Pohjois-Koreaa, DDR:ää tms vaan jonkun ns normaalin maan.

Vierailija
20/29 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jenkeissä esimerkiksi Pohjoismaita pidetään melko sosialistisina maina (jenkeissä on puolestaan käytössä nykyisin rikkaiden sosialismi: suuryritysten tappiot maksatetaan kansalaisilla ja voitot kääritään sit eliitin taskuun), ja kyllähän tämä semi-kapitalistinen ja semi-sosialistinen järjestelmä Pohjoismaissa on tähän mennessä toiminut parhaiten millä mittarilla tahansa ihmisen historiassa.

Kapitalistit haluavat sen systeemin hajottaa, haluavat maailman, jossa rikkaat on rikkaita ja köyhät köyhiä, erityisalueet, yksityiset koulut jne, jotta eliitti ja rahvas varmasti erottuu toisistaan. Ruotsalainen sosiaalidemokratia on hirveä kirosana. Dowton Abbeyn maailma varmaan tosi ihana. Varsinkin, jos itse on kartanonherrana DDD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä