Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö 12-14 kk ikäinen lapsesi haarukalla?

Vierailija
05.04.2015 |

Meillä molemmat lapset aloittivat ruokailuvälineiden käytön siinä 12 kk iässä haarukasta, vasta vähän myöhemmin "juoksevampien" ruokien tarjoilun myötä alkoivat syödä lusikalla. Siihen saakka söivät omin sormin, 6 kk iästä alkaen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:28"]

Meillä molemmat lapset aloittivat ruokailuvälineiden käytön siinä 12 kk iässä haarukasta, vasta vähän myöhemmin "juoksevampien" ruokien tarjoilun myötä alkoivat syödä lusikalla. Siihen saakka söivät omin sormin, 6 kk iästä alkaen.

[/quote]

Meilläkin lapsi aloitti haarukalla, sitten vasta oppi lusikan käytön.

Vierailija
2/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lusikka ollut käytössä ruokaillessa melkein alusta saakka. Kaikki ruuat viiliä lukuunottamatta syönyt itse 12 kk alkaen, ei juurikaan edes anna auttaa. Haarukka käytössä 12 kk alkaen, ruuan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12kk ja ei vielä syö. Tai syö jos antaa haarukan jossa on ruokaa valmiina käteen mutta muutoin ruokailu on yhtä sotkemasta ja pelleilyä, ei oikein malta penkeissään istua. Jospa tuo ennen kouluun menoa kuitenkin ;)

Vierailija
4/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:32"]

Oma lusikka ollut käytössä ruokaillessa melkein alusta saakka. Kaikki ruuat viiliä lukuunottamatta syönyt itse 12 kk alkaen, ei juurikaan edes anna auttaa. Haarukka käytössä 12 kk alkaen, ruuan mukaan.

[/quote]

Joo, tuo viili on aika hankala syötävä, aikuisillekin.

ap

Vierailija
5/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:32"]

[/quote]

Joo, tuo viili on aika hankala syötävä, aikuisillekin.

ap

[/quote]

Ja sotkua kyllä tulee, edelleen 1v 9 kk iässäkin, mutta ne saa siivottua. Tärkeintä että lapsi haluaa ja saa oppia ja tehdä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme