Kauhee riita kun mies ei tajua miksi syön läkkeitä :(
aivan kuin kyse olisi jostain tahdonalaisesta asiasta, tai huvikseni vetäisin niitä. Kyse ei edes ole mistään masennuksesta vaan fyysisestä sairaudesta :(
Kommentit (12)
jotain hämärää täs nyt on jos mies ei ymmärrä. Ehkäpä sairauteesi tosiaan ei ole pakko käyttää lääkitystä..
Mikä miehelläsi mättää? Vaikea hyväksyä sairaus vai se että syöt lääkkeitä? vai mikä? Harva meistä ilman säännöllistä lääkitystä hautaan menee!
T. sairas
Mies ei kertakaikkiaan halua ymmärtää että masennus voi olla myös kemiallisista asioista kiinni. Sanoo vaan että minä stressaan turhaan ja en joutuisi syömään laakkeitä jos mun asenne ois erilainen. Että näin meillä. Yritä siinä sitten toipua kun saan koko ajan kuulla miten masennus on mun oma vika, kun kerran olen " asennevammainen" .
Kyllä masennus on kiinni myös omasta asebteesta ja juuri stressaamisesta. T: itsekkin masennuslääkkeitä syövä..vielä
Ei ihminen masentuisi jos ei stressaantuisi liikaa..
T. eräs joka hoisi 5- vuotta sairasta lasta yksin ja kun se oli ohi niin masentui ja ahdistui ja joutui lääkitykselle. Aina ei voi valita stressiä.
Itsekkin stressaannuin lapsen sairastumisesta ja siitä masennus
T. Se joka sanoi ettei masennu jos ei stressaannu
Vierailija:
aivan kuin kyse olisi jostain tahdonalaisesta asiasta, tai huvikseni vetäisin niitä. Kyse ei edes ole mistään masennuksesta vaan fyysisestä sairaudesta :(
ne useimmiten ovat välttämättömiä. Itse harmittelen sitä, etten alkanut aikaisemmin syödä mielialalääkkeitä.
Minulla myös lääkityksiä kroonisiin sairauksiin, astma, psoriasis ja muutama muu ja ilman lääkkeitä en pärjää.
Se on puhdasta kemiaa, serotoniinin puutetta.
Mikä ihme siinä voi olla hänen mielestään väärin, jos syöt lääkkeitä sairauteen? Ei meillä kyllä miehen kanssa ole mitään ongelmaa, vaikka hän käyttääkin allergia- yms. lääkkeitä (vaikeisiin iho-oireisiin) ja itse käytän esim. verenpainelääkkeitä.
Tuntuu siltä, että et kerro ihan kaikkea tästä tilanteesta? Ja muuten, nuo sopeutumiskurssit ovat varmasti hyvä juttu, kysele ihmeessä niistä.
Toiset kun ottavat joka vaivaan napin