Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee riita kun mies ei tajua miksi syön läkkeitä :(

Vierailija
16.09.2006 |

aivan kuin kyse olisi jostain tahdonalaisesta asiasta, tai huvikseni vetäisin niitä. Kyse ei edes ole mistään masennuksesta vaan fyysisestä sairaudesta :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kun ottavat joka vaivaan napin

Vierailija
2/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hämärää täs nyt on jos mies ei ymmärrä. Ehkäpä sairauteesi tosiaan ei ole pakko käyttää lääkitystä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehelläsi mättää? Vaikea hyväksyä sairaus vai se että syöt lääkkeitä? vai mikä? Harva meistä ilman säännöllistä lääkitystä hautaan menee!

T. sairas

Vierailija
4/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kertakaikkiaan halua ymmärtää että masennus voi olla myös kemiallisista asioista kiinni. Sanoo vaan että minä stressaan turhaan ja en joutuisi syömään laakkeitä jos mun asenne ois erilainen. Että näin meillä. Yritä siinä sitten toipua kun saan koko ajan kuulla miten masennus on mun oma vika, kun kerran olen " asennevammainen" .

Vierailija
5/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä masennus on kiinni myös omasta asebteesta ja juuri stressaamisesta. T: itsekkin masennuslääkkeitä syövä..vielä

Ei ihminen masentuisi jos ei stressaantuisi liikaa..

Vierailija
6/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. eräs joka hoisi 5- vuotta sairasta lasta yksin ja kun se oli ohi niin masentui ja ahdistui ja joutui lääkitykselle. Aina ei voi valita stressiä.

Vierailija
7/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin stressaannuin lapsen sairastumisesta ja siitä masennus

T. Se joka sanoi ettei masennu jos ei stressaannu

Vierailija
8/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aivan kuin kyse olisi jostain tahdonalaisesta asiasta, tai huvikseni vetäisin niitä. Kyse ei edes ole mistään masennuksesta vaan fyysisestä sairaudesta :(

Vierailija
9/12 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne useimmiten ovat välttämättömiä. Itse harmittelen sitä, etten alkanut aikaisemmin syödä mielialalääkkeitä.

Vierailija
10/12 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös lääkityksiä kroonisiin sairauksiin, astma, psoriasis ja muutama muu ja ilman lääkkeitä en pärjää.

Vierailija
11/12 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puhdasta kemiaa, serotoniinin puutetta.

Vierailija
12/12 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä voi olla hänen mielestään väärin, jos syöt lääkkeitä sairauteen? Ei meillä kyllä miehen kanssa ole mitään ongelmaa, vaikka hän käyttääkin allergia- yms. lääkkeitä (vaikeisiin iho-oireisiin) ja itse käytän esim. verenpainelääkkeitä.

Tuntuu siltä, että et kerro ihan kaikkea tästä tilanteesta? Ja muuten, nuo sopeutumiskurssit ovat varmasti hyvä juttu, kysele ihmeessä niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä