Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi erikoinen mammablogi

Vierailija
22.12.2021 |

https://katjansalatutelamat.blogspot.com/2021/11/taman-hetken-kuulumisi…

Siis mitä just luin. Tää tyyppi puhuu nimeltä ja tunnistettavasti lapsistaan ja heidän ongelmista, solvaa eksäänsä joka postauksessa, jne. Eksyin tonne kun googlasin juttuja koiranäyttelystä 😅(blogin pitäjän koira voitti sheltit viime sunnuntaina messukeskuksessa).

Anyway, onko toi ihan ok, miltähän lapsista tuntuu myöhemmin kun kaikki heidän ongelmat puidaan julkiseen blogiin :(

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tai oikeammin silmäilin vähän tätä tuotosta: ihan kaoottista menoa. Koirakin hankittiin hetken mielijohteesta. :(

Mun suurin kysymys on, että millainen kasvattaja myy pennun tuollaiseen elämäntilanteeseen?

Vierailija
42/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tai oikeammin silmäilin vähän tätä tuotosta: ihan kaoottista menoa. Koirakin hankittiin hetken mielijohteesta. :(

Mun suurin kysymys on, että millainen kasvattaja myy pennun tuollaiseen elämäntilanteeseen?

Eipä taida kennelläkään olla velvollisuutta tehdä selvitystä elämäntilanteestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi koirapostaukset on ihan kivoja ja liikaa hymiöitä toki, mutta mukavaa asiaa. Tuollaista blogia voisin lukea mieluusti kun itsekin harrastan tokoa koirieni kanssa.

Perhepostaukset on ihan kamalia, tuli niistä tosi huono mieli. Ja en voi olla miettimättä millaista harmia noista tulee lapsille aikanaan.

Vierailija
44/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit päättää ihan itse mitä julkaisee omasta lapsestaan. Se ei ole sinun, huolehdi omasta itsestäsi ja omista lapsista, jos sellaisia on :)

Vierailija
45/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kennelläkään olla velvollisuutta tehdä selvitystä elämäntilanteestaan.

Ei olekaan, mut monet kasvattajat kysyy millaiseen kotiin koiranpentua ollaan ottamassa. Ja saattaa sen perusteella valita mihin pennut menevät, jos kysyjiä on enemmän kuin pentuja.

Vierailija
46/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit päättää ihan itse mitä julkaisee omasta lapsestaan. Se ei ole sinun, huolehdi omasta itsestäsi ja omista lapsista, jos sellaisia on :)

Äidit päättää ihan itse ryypätä. Se ei ole sinun [asiasi], huolehdi omasta itsestäsi ja omista lapsista, jos sellaisia on :)

Vierailija
47/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran asiat taitaa olla parhalla tolalla tuossa porukassa :/

Järkyttävää lukea analyysia lapsen haasteista. Ihan oikeesti kamalaa.

Vierailija
48/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan, mut monet kasvattajat kysyy millaiseen kotiin koiranpentua ollaan ottamassa. Ja saattaa sen perusteella valita mihin pennut menevät, jos kysyjiä on enemmän kuin pentuja.

Ja ostajat vastaavat ihan totuudenmukaisesti.

Vierailija
49/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitko samoin, jos vanhempi ei esim. ruokkisi lasta tai pahoinpitelisi tätä?

Vierailija
50/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas paha olo. Vilpittömästi toivon että perhe saa apua😔

Vierailija
51/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi koirapostaukset on ihan kivoja ja liikaa hymiöitä toki, mutta mukavaa asiaa. Tuollaista blogia voisin lukea mieluusti kun itsekin harrastan tokoa koirieni kanssa.

Perhepostaukset on ihan kamalia, tuli niistä tosi huono mieli. Ja en voi olla miettimättä millaista harmia noista tulee lapsille aikanaan.

Sama juttu. Kaikki koiraharrastusta käsittelevät blogit tuntuu hiipuvan tai ne on poistettu.

Mutta ei tuota voi lukea ilman että pää hajoaa, siis noista perhedraamoista..

Vierailija
52/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti kirjoittaa koiran kasvattajalle itsestämme esittelyteksti ja tavattiin kaksi kertaa, mutta kaipa tämänkin olisi pystynyt feikkaamaan. 🤷‍♀️ On tuokin sentään parempi kuin ei mitään.

Vierailija
53/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako koira eniten ehdotonta rakkautta? Lapsia moititaan ja analyysia tulee miksi he on niin moniongelmaisia. Tää on ehkä pahinta mitä oon eksyny lukemaan pitkään aikaan.

( Etenkin sen jälkeen kun lakkasin seuraamasta tätä "perusterveet lapset joka päivä lekurissa" -blogia, ne koronameuhkaamiset oli viimeinen niitti. )

Vierailija
54/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas paha olo. Vilpittömästi toivon että perhe saa apua😔

Tämä. Säälin tunne kyllä jäi päällimäiseksi.

Vierailija
55/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän piti kirjoittaa koiran kasvattajalle itsestämme esittelyteksti ja tavattiin kaksi kertaa, mutta kaipa tämänkin olisi pystynyt feikkaamaan. 🤷‍♀️ On tuokin sentään parempi kuin ei mitään.

Sama täällä ja pitäisin hälyttävänä jos kasvattaja ei kyselisi mitään, vaan myisi pennun millaiseen kotiin tahansa. Ihan normaali käytäntö vastuulliselta kennelinpitäjältä kysellä taustoista ja olosuhteista.

Tuommonen mennäänpä katsomaan pentuja, hups ostimme yhden :))) ei anna kovin hyvää kuvaa myyjästäkään...

Vierailija
56/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita lasten nimiä voisi vaik sensuroida. Tai kirjottaa joillakin lempinimillä?? :( jos on pakko oman pään takia päästä jotain kirjottamaan ja avautumaan.

Vierailija
57/77 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😬🙈 mitä mä just luin.. apua

Vierailija
58/77 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää oma blogi, ei se ole niin helppoa. Kuvatkaa kuvat keksikää aiheet jne .

Vierailija
59/77 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita lasten nimiä voisi vaik sensuroida. Tai kirjottaa joillakin lempinimillä?? :( jos on pakko oman pään takia päästä jotain kirjottamaan ja avautumaan.

Ja voisi itsekin pysyä anonyyminä, suojelisi koko lähipiirin yksityisyyttä.

Vierailija
60/77 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko ihan ok..."

No ei ole. Mutta ei ole mitään lakia joka tuon kieltäisi, toivottavasti joskus tulee.

Ihmettelen, ettei tästä ole tehty mitään lakialoitetta. Minkkejä suojellaan kyllä otsa hiessä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän