65kg nainen, hoikka vai läski?
Mikä on ensimmäinen mielikuvasi 65 kiloisesta naisesta, onko tämä laiha, lihava vai jotain siltä väliltä?
Kommentit (32)
Timmi ja lihaksikas on ainakin tuo tytär joka tuota luokkaa painaa:) hän on muutenkin aika lyhyt (alle 165cm) mutta todella timmissä kunnossa urheiluharrastuksen takia.
Jos olisi kyse minusta, olisin laiha. Olen 170 pitkä mutta leveärakenteinen. Nyt painan 75 kg ja olen mielestäni normaalin solakka ja viehättävä. Joskus laihdutin tuohon 65 kiloon, ja näytin kyllä tosi hirveältä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:44"]minusta se on läski, anycase :D
t. 168/55
[/quote]
Mun mielestä sä olet läski.
T. 157/42
Normaalipainoinen nainen, ehkä hoikahko.
Olen 182cm / 65kg. En pidä itseäni läskinä.
Ensimmäisenä tuli mieleen, että tuo olisi minulle sopiva paino, olen 172 pitkä. Nyt vähän liian pullea.
Normaali tai lihava, riippuen pituudesta mutta hoikka ei ainakaan!
Jos olisin 65 kg ei minussa olisi ylimääräistä. Ruuminrakenteeni on sellainen. Nyt olen 170/70 ja imetys pudottaa edelleen painoa. Tyytyväinen olen jos pysyisin alle 70-kiloisena.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:57"]Lihava on ihan minkä pituisena tahansa.
[/quote]
Minkä painonen on mielestäsi sitten hoikka/ei lihava?
Olen itse lähes 20kg kevyempi joten ensimmäisenä tulisi mieleen pyöreä. Tämän jälkeen miettisin tarkemmin kuinka pitkästä naisesta on kyse ja minkälainen kroppa, 180cm olisi hoikka mutta 150cm taas lihava.
Mitä ihmettä naiset? 65kiloinen pullea vaikka olisi 160cm pitkä!
Kehonkoostumus ratkaisee miten paljonkeho painaa ja miltä se näyttää!
Itse oli 76-kiloinen enkä tule lihasmassan takia alle 70-kiloa saavuttamaan. Enkä haluakaan, omat harrastukset vaativatkin lihasta ja voimaa. 162 senttiä mulla on pituutta ja käytän samankokoisia vaatteita kuin 167cm ja 63-kiloinen ystäväni, vain tietyt paidat eivät istu hartioilleni tai käsivarsille.
Ja kun kerron painoni niin moni ei meinaa uskoa että painan saman verran kuin moni mies, sen verran tiukkaan pakettiin ahdettu ilmeisesti :)
65-kiloinen nainen on mun mieleen lähtökohtaisesti pieni ja erittäin sopiva!