Luokkakokousta järjestävä lörpötellyt tietojani
eteenpäin, että kiitti vaan mukavasta pääsiäisyllätyksestä. Pännii. Argh.
Kommentit (43)
Ihmiset ei aina tajua. Mulla oli yhdessä vaiheessa salatut yhteystiedot. Noh, heitin sijaisuuden eräässä koulussa, ja ensimmäisenä työpäivänä sainkin yllätyksekseni huomata, että jokaisen opettajan, myös minun, kotipuhelinnumero ja kotiosoite oli painettu koulun esitteeseen, joka jaettiin jokaiseen kotiin ja joka löytyi myös koulun nettisivuilta. Missään vaiheessa ei oltu kysytty lupaa. Tiedot oli otettu työsopimuksesta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:10"]Ihmiset ei aina tajua. Mulla oli yhdessä vaiheessa salatut yhteystiedot. Noh, heitin sijaisuuden eräässä koulussa, ja ensimmäisenä työpäivänä sainkin yllätyksekseni huomata, että jokaisen opettajan, myös minun, kotipuhelinnumero ja kotiosoite oli painettu koulun esitteeseen, joka jaettiin jokaiseen kotiin ja joka löytyi myös koulun nettisivuilta. Missään vaiheessa ei oltu kysytty lupaa. Tiedot oli otettu työsopimuksesta.
[/quote]
Mulle käynyt sama eli kotinumero ja -osoite julkaistu peruskoulun tiedotteessa. Kyllähän mulle useampikin työasioissa soitti, muttei kuitenkaan sen jälkeen kun vaihdoin työnantajaa.
Edelleenkään em ole välittänyt laittaa tietojani salaisiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:36"]
100 lukijaa oli tavoitteeni ja sehän ylittyi suorastaan alta aikayksikön. Kunpa tästä maksettaisiin...
[/quote]
:DDDD
Porvoolaiskirjeiden vaikutus! Kerropa toisella kertaa ap jostain avio-ongelmastasi tai kyvyttömyydestäsi työelämässä niin maks kaks lukijaa käy sanomassa hv..