Luokkakokousta järjestävä lörpötellyt tietojani
eteenpäin, että kiitti vaan mukavasta pääsiäisyllätyksestä. Pännii. Argh.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:32"]
En ole ap, mutta aina jaksan ihmetellä, miten jotkut eivät tajua, että salaisiin yhteystietoihin on yleensä erittäin vakava syy. Missä tynnyrissä te oikein elätte?
[/quote]
Jos on erittäin vakava syy salaisiin yhteystietoihin, niin miksi menee antamaan ne jollekin?
[/quote]
No sitä luokkakokouksen järjestämistä varten, että tulisi lopullinen tieto perille?
Mun kamut ja suku tietää että jos joudun lörpöttelijän takia vaihtamaan numeron niin sen vuotaja ei enää sitä uutta numeroa saa. Kaikkai tuttuja on ohjeistettu miettimään miks numeron haluajalla ei sitä numeroa ole ja olemaan antamatta sitä eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:34"]
No luulisi että henkilö tajuaa myös itse olla lörpöttelemättä niitä muille. Jos on uhka, niin kai osaa pitää suunsa kiinni?
[/quote] Ottanet huomioon, että meitä on moneen junaan niin sanotusti ja jollain on voinut vaikkapa esimerkiksi niin sanotusti alkamaan viirata päästä. Ja joskus sellaisesta sitten joutuu osallikseksi tahtomattaan, esimerkiksi mun tapauksessa puhelinnumeroani ja muita tietoja on kerrottu joillekin joille en olisi itse tahtonut niitä annettavan. Understood?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:32"]En ole ap, mutta aina jaksan ihmetellä, miten jotkut eivät tajua, että salaisiin yhteystietoihin on yleensä erittäin vakava syy. Missä tynnyrissä te oikein elätte?
[/quote]
Ei mulla vaan ole mikään "erittäin vakava" syy enkä tunne kuin yhden olla on aiheesta salaiset tiedot
[/quote]
No sinä tunnet vain yhden, minä kymmeniä jo pelkästään ammatin, töiden, julkisuuden, stalkkereiden ym. takia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:41"]
Mun kamut ja suku tietää että jos joudun lörpöttelijän takia vaihtamaan numeron niin sen vuotaja ei enää sitä uutta numeroa saa. Kaikkai tuttuja on ohjeistettu miettimään miks numeron haluajalla ei sitä numeroa ole ja olemaan antamatta sitä eteenpäin.
[/quote]
no ei kai kukaan anna toisen puhelinnumeroa eteenpäin? Siis kysymättä lupaa? En ole koskaan tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:36"]
100 lukijaa oli tavoitteeni ja sehän ylittyi suorastaan alta aikayksikön. Kunpa tästä maksettaisiin...
[/quote]
Eihän 100 lukijaa ole tällä palstalla mitään. Tonnikin tulee aika helposti!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:43"]
100 lukijaa oli tavoitteeni ja sehän ylittyi suorastaan alta aikayksikön. Kunpa tästä maksettaisiin...
[/quote]
Eihän 100 lukijaa ole tällä palstalla mitään. Tonnikin tulee aika helposti!
[/quote] 200 ois jo aika cool.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:41"]
[/quote]
no ei kai kukaan anna toisen puhelinnumeroa eteenpäin? Siis kysymättä lupaa? En ole koskaan tehnyt.
[/quote] no sä oot järkevä.
On olemassa sellaisia idiootteja jotka antavat toisten tiedot eteenpäin. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:32"] En ole ap, mutta aina jaksan ihmetellä, miten jotkut eivät tajua, että salaisiin yhteystietoihin on yleensä erittäin vakava syy. Missä tynnyrissä te oikein elätte? [/quote] Jos on erittäin vakava syy salaisiin yhteystietoihin, niin miksi menee antamaan ne jollekin? [/quote] No sitä luokkakokouksen järjestämistä varten, että tulisi lopullinen tieto perille?
[/quote]
Olisit itse voinut soittaa hänelle ja kysyä lopulliset tiedot.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:46"]
On olemassa sellaisia idiootteja jotka antavat toisten tiedot eteenpäin. Valitettavasti.
[/quote] Niin on, v*ttu. Shame on you.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:47"]
Ap kuvittelee itsestään liikoja
[/quote] Haittaaks se?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:31"]
Miksi kerrot kenellekään salaiset yhteystietosi? Mä olen anonyymilla sähköpostilla yhteydessä kaukaisiin kavereihin ja ne saa mun äidin osoitteen, jos jotain pitää lähettää.
[/quote]
Sä olet ap;ta sairaampi.
Ei oo mitään hyötyä salailla puhelinnumeroaan
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:47"]
Ap kuvittelee itsestään liikoja
[/quote] Haittaaks se?
[/quote]
Hankaloittaa selkeästi ap:n ja läheistensä elämää
Sulla on kai stalkkeri, vainoaa sua ha yrittää viedä vaikka lapset tai pelkäät itsesi puolesta. Älä itse anna numeroa kellekään. Just vanhat luokkakaverit on niitä vaarallisia sun ja stalkkerin yhteisiä tuttuja, ja jos ne ei tiedä vainosta, niin niillä ei oo syytä olla antamatta numeroa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:32"]
En ole ap, mutta aina jaksan ihmetellä, miten jotkut eivät tajua, että salaisiin yhteystietoihin on yleensä erittäin vakava syy. Missä tynnyrissä te oikein elätte?
[/quote]
Jos on erittäin vakava syy salaisiin yhteystietoihin, niin miksi menee antamaan ne jollekin?
[/quote] Eihän mitään täydellistä anonymiteettiä ole olemassa, aina joku jotain tietää. Ja olisihan se erittäin tylsää, jos kukaan ei mitään yhteyttä pitäisi. ;)