Lapsellani tulee olemaan vain puolisuomalaisia serkkuja
Miehen siskolla on lapsia mamun kanssa ja minulla ei ole sisaruksia.
Häiritsee, kun kuvittelin joskus, että lapsi juoksentelisi pellavapäisten serkkujen kanssa pihaleikien temmellyksessä. Lapset on tummia ja selkeästi ei-suomalaisten näköisiä.
Ei mitään tätä vastaan, mutta kuvittelin jo etukäteen ne pellavapäät.
Olen varmaan rasisti sitten.
Kommentit (17)
Ole onnellinen, jos tuo on häiritsevin ongelmasi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"]
Ole onnellinen, jos tuo on häiritsevin ongelmasi.
[/quote]
Kukaan ei sanonut, että olisi. Ap
Varmaan se siskos mieskin oli ajat
....tellu muita kuin mulatteja lapsiskeen et tukeudu häneen ja itkekää yhdessä.
Susta tulee mieleen ihan mun miehen veli ja sisko jotka olivat ihan järkyttyneitä, kun mies meni naimisiin ja hankki lapsia tällaisen "hurrin" kanssa :D Pelkäsivät että meidän "homot hurri lapset" tekevät heidän lapsistaan samanlaisia eivätkä osaa edes suomea puhua.
Sanomattakin taitaa olla selvää, että ei olle oltu tekemisissä moneen vuoteen, eli kannattaa ap:n vähän miettiä ainakin sitä mitä sanoo ääneen.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:22"]
Susta tulee mieleen ihan mun miehen veli ja sisko jotka olivat ihan järkyttyneitä, kun mies meni naimisiin ja hankki lapsia tällaisen "hurrin" kanssa :D Pelkäsivät että meidän "homot hurri lapset" tekevät heidän lapsistaan samanlaisia eivätkä osaa edes suomea puhua.
Sanomattakin taitaa olla selvää, että ei olle oltu tekemisissä moneen vuoteen, eli kannattaa ap:n vähän miettiä ainakin sitä mitä sanoo ääneen.
[/quote]Puolustelematta ketään täytyy todeta että vikaa on teissä suomenruotsalaisissakin. Selkeästi halveksutte suomalaisuutta sen kaikissa muodoissaan mutta kuitenkin vaaditte että teitä pitäisi meidän suomenkielisten matosten palvella pyyteettömästi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"]
[/quote]Puolustelematta ketään täytyy todeta että vikaa on teissä suomenruotsalaisissakin. Selkeästi halveksutte suomalaisuutta sen kaikissa muodoissaan mutta kuitenkin vaaditte että teitä pitäisi meidän suomenkielisten matosten palvella pyyteettömästi.
[/quote]Ilmeisesti tämä kommentti pitää paikkansa sillä kukaan ei ole korjannut toteamustani, on vain annettu alapeukkua niinku av-lampaat ainakin.
Sääliksi käy lapsesi. Ei, ei todellakaan serkkujen vuoksi, vaan äitinsä vuoksi. Toivottavasti hän aikuisena rakastuu "kamalaan" mamuun, päässee eroon horrormutsistaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"]
[/quote]Ilmeisesti tämä kommentti pitää paikkansa sillä kukaan ei ole korjannut toteamustani, on vain annettu alapeukkua niinku av-lampaat ainakin.
[/quote]
Toi oli niin naurettava väite, että turha tuohon lähteä edes kommentoimaan. T. Ei-suomenruotsalainen
Sama tilanne on veljeni lapsilla. Vain puolisuomalaisia serkkuja. Ja hyvä niin.
Ja ap mistä tiedät että lapset olisi olleet pellavapäitä? Yhtä hyvin suomalaisella voi olla ruskeat hiukset
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:22"] Susta tulee mieleen ihan mun miehen veli ja sisko jotka olivat ihan järkyttyneitä, kun mies meni naimisiin ja hankki lapsia tällaisen "hurrin" kanssa :D Pelkäsivät että meidän "homot hurri lapset" tekevät heidän lapsistaan samanlaisia eivätkä osaa edes suomea puhua. Sanomattakin taitaa olla selvää, että ei olle oltu tekemisissä moneen vuoteen, eli kannattaa ap:n vähän miettiä ainakin sitä mitä sanoo ääneen. [/quote]Puolustelematta ketään täytyy todeta että vikaa on teissä suomenruotsalaisissakin. Selkeästi halveksutte suomalaisuutta sen kaikissa muodoissaan mutta kuitenkin vaaditte että teitä pitäisi meidän suomenkielisten matosten palvella pyyteettömästi. [/quote]Ilmeisesti tämä kommentti pitää paikkansa sillä kukaan ei ole korjannut toteamustani, on vain annettu alapeukkua niinku av-lampaat ainakin. [/quote] Toi oli niin naurettava väite, että turha tuohon lähteä edes kommentoimaan. T. Ei-suomenruotsalainen
[/quote]Kommentoit kuitenkin, taidat olla vähän tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"]
[/quote]
Vähän vaikuttaa siltä että et tunne henkilökohtaisesti yhtään suomenruotsalaista.
Miksi ajattelet, että ne lapset ovat vain puoliksi suomalaisia? Hehän ovat kokonaan suomalaisia ja siihen päälle vielä kokonaan jotain toistakin kulttuuria, siis tuplaetnisyys. Ehkä sinua harmittaa, kun omat lapsesi ovat vain tylsästi ja yksinkertaisesti pelkkiä suomalaisia.
Mitä tästä opimme? Tulevaisuutta ei kannata suunnitella kenenkään toisen puolesta. Miehen sisko olisi voinut jäädä vaikka lapsettomaksi, sinulta lupaa kysymättä, ja olisi jäänyt lapsella ne serkut kokonaan saamatta.
Ajattelepa, serkut ovat kaksikielisiä luonnostaan siinä kun sinun lapsesi joutuu hammasta purren opettelemaan vieraita kieliä. Ei ihme, että harmittaa.
Kyllä minulle suurin osa suomalaisista on lapsena riittävän pellavapäisiä, vaikka olisi vaaleanruskeakin tukka. Näin ne vaaleat lapsoset vähenee Suomesta. Se harmittaa.
Minulla ei ole tarvetta hakea vereen "vahvistusta" ulkomailta. Se nyt ei ole temppu eikä mikään napata vaaleana ulkomailta mies matkaan. Temppu on siinä, miten sen miehen saa pysymään vielä lasten ja oleskeluluvan jälkeen. Ap
No ei sullakaan hyvin mene.