Kuka on tämän mainoksen jumalainen mies??
Muistatteko siiderimainoksen vuosituhannen vaihteesta teemalla "bileet helvetissä", jossa siideripullon avaaminen sai helvetin jäätymään? Satuin löytämään kyseisen mainoksen youtubesta:
Olen aina miettinyt, kuka tuon mainoksen lihaksikas öljytty miespaholainen on... Sattuuko kukaan tunnistamaan? Miten voisin yrittää selvittää tätä asiaa? En ymmärrä mainosalasta paljoa, mutta onkohan mahdollista että tuon mainoksen taustalla olisi ihan suomalainen mainostoimisto? :-o
Kommentit (25)
Tuo kaljupää muistuttaa Emmerdalen Alexia, sitä jonka Cameron päästi päiviltä. Harmi, kun tyyppi oli Emmen seksikkäin mies. Chk Emmerdale character Alex Moss.
Eikö 2001 ollut jo € käytössä? Miten mainoksessa lentojen hinta on markoissa!
ihana lehmä ratsuna! :DDD
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:55"]
Eikö 2001 ollut jo € käytössä? Miten mainoksessa lentojen hinta on markoissa!
ihana lehmä ratsuna! :DDD
http://emmerdalepastpresent.wikia.com/wiki/Alex_Moss
[/quote]
Euroon siirryttiin tammikuussa 2002.
On muuten aika homoeroottinen tuon miespaholaisen olemus asusteineen... Nännilävistyskin näyttäisi löytyvän. Onkohan joku miehiin päin oleva ollut suunnittelemassa mainoksen koreografiaa? :D
Myös kuvakulmat ja valaistuksen suunnat on selvästi mietitty huolellisesti niin, että vartalon muodot korostuvat ja jokainen lihas erottuu...
Sehän olen minä! eli palstan miesasiamies. En itsekään meinannut muistaa kun olen ollut niin monessa mukana. Tuo akka sai kyydit myös.
T. Keijo, Miesasiamies.