Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on tämän mainoksen jumalainen mies??

Vierailija
05.04.2015 |

Muistatteko siiderimainoksen vuosituhannen vaihteesta teemalla "bileet helvetissä", jossa siideripullon avaaminen sai helvetin jäätymään? Satuin löytämään kyseisen mainoksen youtubesta:

(alkaa kohdasta 1:22)

Olen aina miettinyt, kuka tuon mainoksen lihaksikas öljytty miespaholainen on... Sattuuko kukaan tunnistamaan? Miten voisin yrittää selvittää tätä asiaa? En ymmärrä mainosalasta paljoa, mutta onkohan mahdollista että tuon mainoksen taustalla olisi ihan suomalainen mainostoimisto? :-o

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olen minä! eli palstan miesasiamies. En itsekään meinannut muistaa kun olen ollut niin monessa mukana. Tuo akka sai kyydit myös.

T. Keijo, Miesasiamies.

Vierailija
22/25 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaljupää muistuttaa Emmerdalen Alexia, sitä jonka Cameron päästi päiviltä. Harmi, kun tyyppi oli Emmen seksikkäin mies. Chk Emmerdale character Alex Moss. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 2001 ollut jo € käytössä? Miten mainoksessa lentojen hinta on markoissa!

ihana lehmä ratsuna! :DDD

http://emmerdalepastpresent.wikia.com/wiki/Alex_Moss

Vierailija
24/25 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:55"]

Eikö 2001 ollut jo € käytössä? Miten mainoksessa lentojen hinta on markoissa!

ihana lehmä ratsuna! :DDD

http://emmerdalepastpresent.wikia.com/wiki/Alex_Moss

[/quote]

Euroon siirryttiin tammikuussa 2002.

Vierailija
25/25 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aika homoeroottinen tuon miespaholaisen olemus asusteineen... Nännilävistyskin näyttäisi löytyvän. Onkohan joku miehiin päin oleva ollut suunnittelemassa mainoksen koreografiaa? :D

Myös kuvakulmat ja valaistuksen suunnat on selvästi mietitty huolellisesti niin, että vartalon muodot korostuvat ja jokainen lihas erottuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi