Onko Outoa, kun... Minä lähdin lasten kanssa anoppilaan
300 km:n päähän. Katsomaan siis mieheni vanhaa äitiä, ja viemään lapset mummolaan, jossa harvemmin tulee käytyä. Mies itse ei tullut mukaan, koska hänen piti jäädä töihin (yrittäjä).
Noh, heti samana iltana, kun olimme lähteneet, mies vetää lärvit ja käy baarissa. SEKÄ pitääkin vapaapäivää koko eilisen päivän kotona!?! Tänään, kun kotiuduimme lasten kanssa reissusta, hän tekeekin pitkän päivän töissä, ja tulee joskus ehkä kymmeneltä kotiin jatkaakseen taas huomenaamulla töissä...
Miten tähän oikein pitäisi suhtautua?? Mun mielestä on tosi outoa, että voikin yhtäkkiä lorvia krapuloissaan kotona koko päivän, kun minä hoidan suhteita Hänen äitiinsä....mut olenko mä väärässä, ja 'nipottaja'-nainen?!?
Kommentit (14)
Itepä olet ukkosi valinnut. Kärsi, kärsi, niin kirkkaamman kruunun saat.
No on vähän typerää... Varsinkin kun oli kyseessä hänen äitinsä, olis voinut lähteä mukaan.
Miehelle ihanteellinen hetki rentoutua kerrankin kunnolla. Jos mies muuten kunnollinen niin antaisin asian olla ja olisin iloinen hänen puolestaan että voi välillä virkistää muistia nuorten aikuisten jutuissa.
Mies olisi voinut suoraan sanoa etukäteen että haluaa pitää vapaapäivän itekseen. Se olisi minusta ollut ihan ok. Tuo kertomasi ei.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:45"]Mies olisi voinut suoraan sanoa etukäteen että haluaa pitää vapaapäivän itekseen. Se olisi minusta ollut ihan ok. Tuo kertomasi ei.
[/quote]
Niin. Tai jos olisi kertonut niin akka olis nostanut hirveän shown aiheesta
No on toi ankeaa, mutta vähän kyllä ymmärän miestäkin. Villiintyi kun sai kerrankin Oman Vapaapäivän. Niitä ei ole tainnut kovin paljon olla, kun hän on yrittäjä ja teillä pieniä lapsia?
Ei kyllä varmaan sullakaan sen puoleen. Pidä huoli että sinäkin saat vapaapäivän joskus; mies lähtee itse äitinsä luo lastenne kanssa tms! :)
Mutta joo suuttuisin minäkin sinun asemassasi. Tuosta miehen omasta vapaapäivästä ois pitänyt sopia sinun kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:34"]300 km:n päähän. Katsomaan siis mieheni vanhaa äitiä, ja viemään lapset mummolaan, jossa harvemmin tulee käytyä. Mies itse ei tullut mukaan, koska hänen piti jäädä töihin (yrittäjä).
Noh, heti samana iltana, kun olimme lähteneet, mies vetää lärvit ja käy baarissa. SEKÄ pitääkin vapaapäivää koko eilisen päivän kotona!?! Tänään, kun kotiuduimme lasten kanssa reissusta, hän tekeekin pitkän päivän töissä, ja tulee joskus ehkä kymmeneltä kotiin jatkaakseen taas huomenaamulla töissä...
Miten tähän oikein pitäisi suhtautua?? Mun mielestä on tosi outoa, että voikin yhtäkkiä lorvia krapuloissaan kotona koko päivän, kun minä hoidan suhteita Hänen äitiinsä....mut olenko mä väärässä, ja 'nipottaja'-nainen?!?
[/quote]
Kule mies on mies..oma mieheni meni tapaamaan "vanhoja koulukavereitaan" samalla reissjlla tapasi salarakastaan mutta ei ehtinyt käydä katsomassa äitiään vaikka olivat samassa kaupungissa.
Et todellakaan ole väärässä. Miehesi ei vaikuta kovin mukavalta, sinä sen sijaan kyllä. Ärsyttävää, että itsekkäät ihmiset löytävät puolisoikseen kilttejä, joita sitten kohtelevat miten sattuu.
Mutta hankala juuri tuota tilannetta on enää kääntää oikealle tolalle. Sinuna tekisin tästedes juuri niinkuin itse haluan ja koen oikeaksi (esim. jos et jaksa lähteä anoppisi luokse ilman miestä niin et lähde, jos lähdet niin tiedät ettei kannata odottaa mieheltä mitään).
Mieskö kokee toimineensa oikein?
Mitä mieltä hänen äitinsä on asiasta? Onko mukavaa kuulla, että oma poika meni mieluummin baariin ryyppäämään kuin tapaamaan omaa äitiään? Että mieluummin baarissa ja sen jälkeen töissä kuin omien lasten kanssa?
Pakko sanoa klassisesti, että minä olisin samantein antanut miehelle kaiken vapauden, mitä maailmasta löytää ja lastenvalvojalla sovittaisiin pilkunnussimistyyliin tapaamissopimukset, jotka raukeavat, jos minuutinkin myöhässä. Ja mies saisi anopin tapaamiset ihan kokonaan itselleen.
Pääseekö mies koskaan viihteelle, kun sä ja lapset olette kotona? Saa ryypätä ja rellestää (kohtuudella) ja toipua rauhassa krapulasta seuraavana päivänä?
Jos saa, etkä sä nalkuta ja laita huutavia lapsia hänen hoidettavakseen, niin sitten sulla vain on paska mies.
Kai mies ens kuussa (esim vappuna tai helatorstaina vie lapset sun äitis luo ja hoitaa suhteita kunsä meet rellestään? Jos ei, niin miehesi on perseestä ja kerrot todellakin anopillesi että poikasi ryyppää mielummin kuin vierailee äiti-kultansa luona.
Mitä neuvoisit, jos ystäväsi kertoisi samanlaisesta tilanteesta? Toki jokainen kaipaa ja ansaitsee omaa aikaa, mutta on erittäin hälyttävää, ettei sitä voi suoraan sanoa/se hankitaan "huijaten".
Perse äijä