Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä että minut tunnistettiin täällä AV:lla

Vierailija
22.04.2015 |

Oma vika, minulla ei juurikaan ole läheisiä ystäviä kenelle purkaa tunteitani, joten päädyin tänne av:lle.. Kirjoitin aivan liian yksityiskohtaisen itkuparkusurku-viestin, ja meni n.10min kun joku tuli sanomaan että ap tunnistettu. Kirjoitin sanatarkasti, ja sen perusteella minut voitiin hyvinkin tunnistaa. En kehtaa liikkua enää missään, ahdistaa töissä joka hetki että tietävätköhän kaikki, ja kuinkahan moni minulle naureskelee selkäni takana. Ihmisillä kun on tapana juoruilla.. Otin todellakin opiskeni, ei mitään henkilökohtaista nettiin enää koskaan, mutta voisin kuolla tähän tunteeseen. Tämä ahdistaa jopa enemmän kuin se alkuperäinen ahdistus, jonka vuoksi tulin kirjoittamaan. Sanokaa onko mitään tehtävissä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä noloa tossa nyt on

Vierailija
2/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla varma, että sut on tunnistettu? Mäkin voisin tähän kirjoittaa, että tiedän missä asut, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä ota niin vakavasti. Jos joku nyt tuosta repii huumoria tai yhtään mitään muuta, on typerä itse. Tärkeintähän on kuitenkin se, että sait purettua pahaa oloa, parempihan sekin kuin vaan padota sisälleen kaikkea. Ja oikeasti, ihmiset ajattelet loppupeleissä tosi vähän toisten juttuja, se vain aina tuntuu siltä että nyt ne puhuu musta ja nyt ne tuijottaa mua.. Pah sanon minä. Ei muuta kuin unohdat koko episodin, niin ne kaikki muutkin tekee.

Vierailija
4/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt ap, olisi aivan liian suuri yhteensattuma, että joku sun tuttusi olisi ollut palstalla juuri sillä samaisella hetkellä kun kirjoitit ja avannut juuri sen sun ketjusi.

Joku halusi vain härnätä ja sen takia väitti, että tunnisti sut. Ei todellakaan kukaan tunnistanut sua, unohda koko juttu!

Vierailija
5/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistettu! Ap, mitä väliä. Kuka vaan voi sanoa noin.

Vierailija
6/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta jonkun jollain tutulla voi olla samanlainen/samankaltainen (josta av-mamma ei tiedä yksityiskohtia, ja siksi kuvittelee tarinan täsmää än täysin) tilanne! :)

älä ota liian vakavasti, ei kukaan sulle naura! Ja jos nauraa, niin anna nauraa! 

Vierailija
7/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin ex kysyi aina muutamista aloituksista, onko ne minun kirjoittamiani. eli kovasti ihmisten ajatukset ja kirjoitustyyli on samanlaisia, eikä täällä kyllä tunnista ellei esim. sano lasten nimiä, jotka on todella harvinaisia. 

ps. siis kuka tuli sanomaan, että ap tunnistettu. siis työkaveri toisesta huoneesta vai kuka? sitten tietysti olisin hiukan huolissani...

Vierailija
8/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax. Oikeesti.

Vierailija
9/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:06"]

Hei, älä ota niin vakavasti. Jos joku nyt tuosta repii huumoria tai yhtään mitään muuta, on typerä itse. Tärkeintähän on kuitenkin se, että sait purettua pahaa oloa, parempihan sekin kuin vaan padota sisälleen kaikkea. Ja oikeasti, ihmiset ajattelet loppupeleissä tosi vähän toisten juttuja, se vain aina tuntuu siltä että nyt ne puhuu musta ja nyt ne tuijottaa mua.. Pah sanon minä. Ei muuta kuin unohdat koko episodin, niin ne kaikki muutkin tekee.

[/quote]

Oi, ihanaa! Näin on niiiiiin helppo sanoa, kun ei vastaavaa ole osunut omalle kohdalle. Ja samalla on niin kiva sympaattisesti tsempaten houkutella lisää hyväuskoisia jakamaan elämästään ikäviä tarinoita, joita sitten sivullisena on ihanaa silmät kiiluen ja kuola suupielestä valuen mässyttää. "kerro vaan lisää, pääasia, että me saadaan viihdykettä eikun tarkoitin, että sä saat purkaa huoliasi"

Vierailija
10/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Me koitetaan unohtaa se, ainakin sillon ku oot lähettyvillä.

t. Työkaverit

Vierailija
11/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut täällä erään miehen ja hänestä on kirjoitettu täällä ikäviä asioita. 

Vierailija
12/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku ole vain pelleillyt, niin kuin jo sanottiin. Jos ei halua tulla tunnistetuksi niin kannattaa muuttaa kirjoituksessa kaikkia pikkujuttuja joilla ei ole merkitystä.

Vierailija
13/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua tunnistettu. Tunnisti vain tuttusi,i jolle olit purkautunut kasvotusten. Tutuilla on tapana lainata identiteettiäsi ja kirjoittaa vastaavia tarinoita tänne av:lle.

av-leaks

Vierailija
14/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kirjoittanut mutta musta on avauduttu täällä niin että kaikki tutut tietää sen tarkoittavan mua. Lopulta sorruin itsekin kommentoimaan siinä ketjussa mikä vähän hävettää. Mutta ilman sitä kirjoittajaa en edes tietäisi koko palstasta ja olen täällä viihtynyt syksystä asti, ihan kivaa ajankulua. :)

Vierailija
15/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on viisi miljoonaa ihmistä ja monta kymmentä tuhatta kirjoittelee tänne ellei peräti lähemmäs sata tuhatta, ja useilla sadoilla ihmisillä on saman kaltaisia tarinoita joista monta kymmentä kirjoittaa siitä nettiin, joten ole ihan rauhassa AP! :)

Vierailija
16/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan kirjoittaneeni joskus johonkin ketjuun "Tunnistin sut", vaikken oikeasti ole tunnistanut. Tätä tapahtuu varmasti aika paljon.

Vierailija
17/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:29"]

Olen tunnistanut täällä erään miehen ja hänestä on kirjoitettu täällä ikäviä asioita. 

[/quote]

Ketään ei kiinnosta tämä seikka. Ei edes sitä miestä :)

Vierailija
18/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:29"]

[/quote]

Ketään ei kiinnosta tämä seikka. Ei edes sitä miestä :)

[/quote]

Nimenomaan sitä miestä kiinnostaa... 

Vierailija
19/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu oikeasti täällä av:lla. Tämän takia en enää luota kehenkään "ystävääni". Vain yhdelle olen kertonut henkilökohtaisimpia asioitani ja hän levitteli niitä täällä törkeän yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti. Olin niin järkyttynyt, että pidin ainakin kolme viikkoa AV-taukoa.

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:45"]

Ei sinua tunnistettu. Tunnisti vain tuttusi,i jolle olit purkautunut kasvotusten. Tutuilla on tapana lainata identiteettiäsi ja kirjoittaa vastaavia tarinoita tänne av:lle.

av-leaks

[/quote]

Vierailija
20/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt täältä paljon viestejä, jotka olisivat sopineet minun kirjoittamaksi tai tuttuni elämään, silti uskon, että todennäköisesti kyse ei ole sellaisesta. Ihmisillä vaan on samankaltaisia kokemuksia hankalista ihmissuhteista jne. Ja vauva palstalla käy niin tosi paljon porukkaa, että samanlaisia juttuja löytyy. Joten on aivan mahdollisista, että joku on kuvitellut tunnistavansa jonkun tuttunsa viestin kirjoittajaksi, eikä oikeasti sinua. Tietenkin tuosta ikävästä ajatuksesta voi olla hankala päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän