Netflix/Viaplay, minkä leffan katsois yksin?
Oisko ehdotuksia? Olen nainen hieman alle kolmekymppinen ja istun tässä miettimässä, mihin leffaan sitä päättäisi iltansa. Tykkään esim. leffoista, joissa on joku älyllinen juju, romanttisista leffoista, jotka eivät ole amerikkalaista siirappia sekä draamoista, joissa on vahva päärooli.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:03"]
Sinister
[/quote]
Onko tämä oikeasti hyvää kauhua?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:03"]
Sinister
[/quote]
Onko tämä oikeasti hyvää kauhua?
[/quote]
Mä ainakin tykkäsin. The conjuring oli kans hyvä.
Kiitti vinkeistä, mutta valitettavasti olen nähnyt Intouchablesin ja Dallas Buyers Clubin jo. Hyviä leffoja olivat molemmat. Sinisteriä en ehkä uskalla katsoa yksin.
Onko Mulholland Drive hyvä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:10"]
Kiitti vinkeistä, mutta valitettavasti olen nähnyt Intouchablesin ja Dallas Buyers Clubin jo. Hyviä leffoja olivat molemmat. Sinisteriä en ehkä uskalla katsoa yksin.
[/quote]
Ainakin siinä on paljon metatasoja, kun on tarkkana; eli ei ainakaan 'aivot narikkaan' -tyylistä viihdettä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:10"]Kiitti vinkeistä, mutta valitettavasti olen nähnyt Intouchablesin ja Dallas Buyers Clubin jo. Hyviä leffoja olivat molemmat. Sinisteriä en ehkä uskalla katsoa yksin.
[/quote]
Kauhuleffoja on just paras kattoo yksin. :D
Netflixiltä Awekenings
Aika vanha mutta todella hyvä
Koskemattomat (2011)
http://www.allflicks.fi/elokuvat/70232180/
Tykättiin tyttöystävän kanssa kumpikin tosta elokuvasta, positiivinen yllätys.
Tossa lista mikä on kuumaa Netflixissä juuri nyt:
Älkää sekottako tota koskemattomia siihen gangsterikieltoajan leffaan, nimeltä Untouchables :) Toi http://www.imdb.com/title/tt1675434/ on saanut Netflixin kaikkien aikojen parhaan arvosanan, ykkösenä tällä hetkellä, ainakin Suomen netfixissä.
En tiedä mitä leffoja noissa palveluissa on, mutta jos on Interstellar niin kannattaa katsoa. Olen vieläkin siinä wau ja wtf-fiiliksessä. Oli todella hyvä elokuva, top5 matskua.
Sinister