Apua! Olen 13 ja 150 cm, kasvanko vielä paljon?
Tarvitsen nyt apua! Olen 13v tyttö ja vain 151 senttinen. Kuukautiset ovat alkaneet. Voinko kasvaa vielä 10-15 cm? Apua! :(
Kommentit (42)
Voit. Itse kasvoin menkkojen alun jälkeen 10cm
Ei susta kyllä kovin pitkää tule jos olet noin lyhkäinen. 153-160 cm. No et sä siihen kuole ja näin lyhyenä on ihan mukavaakin :)
Terveisin 156 cm
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:09"]Et kasva enää paljon, sori! Voi olla että jäät 155 cm.
[/quote]
Eikä, en haluais olla tappi... :( Tervetuloa superkorot.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:09"]Et kasva enää paljon, sori! Voi olla että jäät 155 cm.
[/quote]
Ap
[/quote]
Älä revi pelihousujasi! :) Lyhyet tytöt ja naiset ovat yleensä kauniita ja "söpöjä", ei kaikkien pitkiä tarvitse ollakaan! Ehkä näyttäisit pitkänä ihan hirveältä ja pienempi pituus sopii sulle?
Ei lyhyys mikään maailmanloppu ole, se voi sopia kropalles ja "istua päällesi", you know?
-159 cm 17v
Milloin sun menkat alkoi? Paljonko olet kasvanut viimeisen vuoden aikana?
Olet kyllä aika pikkuruinen 13v, ja tuossa iässä se pituuskasvu yleensä loppuu. Sinusta ei luultavasti tule pitkää, mutta eihän se mikään itkun aihe ole
Mä oon 155cm ja niin on mun molemmat siskotkin, eikä tästä pituudesta ole meille kenellekään tietääkseni ollut koskaan erityistä haittaa.
Ton pituset naiset on just sexyjä. Voi heitellä miten haluaa ympäri makkaria ;)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:09"]Et kasva enää paljon, sori! Voi olla että jäät 155 cm.
[/quote]
Ap
[/quote]
Niin kuin nro 7 totesikin, ei nyt tuosta parkua tarvitse. Lyhyemmät naiset ovat söpöjä ja miehet haluavat lähes aina itseään pienemmän naisen. Kaiken pituiset ovat kauniita, kunhan kantavat senttinsä ylpeinä. Älä ainakaan rupea häpeämään lyhyyttäsi, se on iso virhe se. Ikäisesi pojatkin tykkäävät, kun on lyhyempi tyttö tarjolla!
T. Mies 22v
lyhyet naiset ovat miesten seksi-idoleita. Ei kun muna suuhun ja hyrrä pyörimään
Mulla loppui pituuskasvu 13 v. Menkat alkoi samoihin aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:19"]Ton pituset naiset on just sexyjä. Voi heitellä miten haluaa ympäri makkaria ;)
[/quote]
Huh! Kuulostat ihan väkivaltaiselta pahoinpitelijätyypiltä. :`(
Ole onnellinen! Lyhyemmät naiset saavat aina enemmän kysyntää miehiltä ja ovat halutumpia. Meitä hujoppeja ei kukaan huoli :(
-178 cm
Huom! En halua pelotella mutta saattaa olla, että voit jäädä jopa tuon mittaiseksi. Hyvällä lykyllä saat ne pari lisäsenttiä mutta kovin paljon et kituuta. Pieneksi jäät.
Siis mä oon kohta 15v poika ja oon 155cm ja se on pikkasen pahempi juttu
Minulla on vähän samanlainen "ongelma". Itse vihaan pituuttani, koska tunnen itseni liian lyhyeksi muiden kavereiden joukossa. Olen vasta 12v, ja 151cm, ja kuukautisetkin ovat jo alkaneet....... Todennäköisesti minusta tulee paatinnaula, 155cm tai 160cm ennusteen mukaan.....
Itselläni loppui pituuskasvu juuri ja olen tyytyväinen näin. Ajattele positiivisesti, lyhyet ovat söpöjä!
t. 14v 155cm
Et kasva enää paljon, sori! Voi olla että jäät 155 cm.