Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?

Vierailija
22.12.2021 |

Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?

Kommentit (621)

Vierailija
521/621 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain Suomen Pääministeri saa bilettää.💃

Vierailija
522/621 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luota päättäjiin, "asiantuntijoihin", mediaan, lääkefirmoihin jne. Jokainen niistä ajaa vaan omaa agendaansa, eikä niitä todellisuudessa kiinnosta pätkääkään kansalaisten hyvinvointi.

Raha puhuu, muut on hiljaa ja kuuntelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/621 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luota päättäjiin, "asiantuntijoihin", mediaan, lääkefirmoihin jne. Jokainen niistä ajaa vaan omaa agendaansa, eikä niitä todellisuudessa kiinnosta pätkääkään kansalaisten hyvinvointi.

Raha puhuu, muut on hiljaa ja kuuntelee.

Ja tottellee, jos ei hyvällä, niin ????

Vierailija
524/621 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin sen, että olen henkisesti vahvempi kuin osannut kuvitellakaan.

Pandemian seurauksena jouduin järjestämään hautajaiset ja perunkirjoitukset toiselle vanhemmalleni, joka menehtyi vielä työikäisenä tähän tautiin, jonka vakavuuteen hän ei itse etukäteen edes uskonut.

Vierailija
525/621 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa kansasta on tyhmiä ja pahansisuisia. Jälkimmäistäkin on purettu nyt pandemia-aikana erityisen paljon.

Vierailija
526/621 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei usko sokeasti mihinkään. Ei virallisia tahoja, mutta ei toisaalta salaliittojuttujakaan.

Ennen koronaa en uskonut mutta nyt uskon. Pieni osa ihmisistä on vaan tyhmii, ei oteta rokotetta, joo liitytään Natoon, joo venäjä hyökkää huomenna, 80 vuotta piti odotella mutta eipä ollutkaa turhaa, ihanaa. 

Vierailija
527/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei usko sokeasti mihinkään. Ei virallisia tahoja, mutta ei toisaalta salaliittojuttujakaan.

Ennen koronaa en uskonut mutta nyt uskon. Pieni osa ihmisistä on vaan tyhmii, ei oteta rokotetta, joo liitytään Natoon, joo venäjä hyökkää huomenna, 80 vuotta piti odotella mutta eipä ollutkaa turhaa, ihanaa. 

Näinpä juuri, juurikin näin.

Vierailija
528/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?"

Olemme koko ajan vain kuukausien päässä mahdollisesta diktatuurista ja totalitarismista.

Vierailija
529/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maskipelleily joka edelleen jatkuu vaikka on jo pitkään ollut päivänselvää ettei maskeilla ole mitään vaikutusta tartuntamääriin, kertoo siitä että suomalaisten tyhmyydellä ei ole mitään rajaa.

Vierailija
530/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viranomaisiin ei voi aina luottaa. Thl ei ajattele vain terveyttä, maan antaa rahan ja suhteiden vaikuttaa mielipiteisiinsä.

Olen tähä asti luottanut Suomen viranomaisiin 100 %.

Vierailija
531/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että etätyö tosiaan on uusi normi. Jeeeee

Vierailija
532/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vähemmän on enemmän. Sekä taloudessa että ihmissuhteissa.

Vierailija
533/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Salminen Mika hakea politiikkaan, kun mielipitwer ovat kuin poliitikolla. Siis enemmän kuin asiantuntijalla.

Thl on ollut koko ajan hyssyttelemässä ja väärässä. Alkuunkin, että ei se tänne tule jne.

Muistatteko, että konsulttiyhtiö oli palkattu antamaan mallivastauksia erilaisiin tilanteisiin. Heillä oli siis valmiina vastaus esibmsiihen, kun ensimmäinen lapsi kuolee koronaan. (On kuollutkin, muttei sellaista sitten koskaan uutisoitu näyttävästi)

Vierailija
534/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon turhaa työtä tässä maailmassa tehdään.

Vierailija
535/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opiskele terveydenhuoltoalalle. Tosin omalta kohdalta se on vähän myöhäistä, mutta aion hokea sitä kaikille lähipiirin nuorille sekä etenkin omille lapsilleni. Never do that.

Vierailija
536/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on tavattoman sallittua ja ihanaa tehdä ruokaostokset jonkin kuriiripalvelun kotiin toimittamina. Ja että on siunaus asua sellaisten palvelujen toimipiirissä, että voi mielen mukaan tilata viikon ruokaostokset, tai hyvien ravintoloiden valmiita annoksia suoraan  kotiin, ja itse voi ostoksia odotellessa hoitaa vaikka kotia tai lukea kirjaa tai ihan mitä haluaa! 

Vihaan lapsia, enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi korona-ajan jälkeenkään mennä kiristelemään hermojani kauppaan kelvottomien äitien ja heidän inhottavien lastensa keskelle, kun voin yhtä hyvin ulkoistaa ostosteni raahailun ja käyttää aikani paremmin. 

Vierailija
537/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut mitään sillä korona ei ole vaikuttanut elämääni millään tavalla.

Vierailija
538/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat itsekkäitä ja viis veisaavat että aiheuttavat kuolemaa ja vakavia ongelmia muiden terveydelle, terveydenhoidolle ja taloudelle. Minä minä minä.

Oikeastaan samaan törmäsin jo kun itse sairastelin taannoin vakavasti. Ihmisiä kiinnostaa vain oma, välitön mielihyvä.

Olen oppinut pitämään puoleni kun suojaan läheisiäni ja itseäni näiltä kuspäiltä, rokottamattomilta ja maskittomilta. Minun läheisiäni he eivät tapa jos minusta on kiinni, sen vannon.

En tule enää koskaan luottamaan ihmiskuntaan, sen sivistykseen, lähimmäisestä välittämiseen. Kahtiajako on omalla kohdallani alkanut, hyviin ja pahoihin ihmisiin.

Sen opin että suomi on täynnä juuri tälläisiä ^ sairaita hysteerisiä lampaita. Oikein hävettää.

Vierailija
539/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettuani koronan ei mua enää edes kiinnosta saanko sen uudestaan vai en.

En aio käyttää enää maskia en testaa itseäni vaikka sairastuisin uudestaan.

Se hölmölöisten homma, 2 vuoden hysteria, sai olla nyt siinä. Ei ollu kun haittaa kaikesta suluista ja maskeista jne etäkouluista. Kalliiksihan se tuli yhteiskunnalle, turhaan.

Vierailija
540/621 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yllätti täysin, aiheetta rokote vastaiset ja salaliittoihin uskovat. Ja ettei ihmiset ollenkaan välitä muiden terveydestä, vaan kulkevat kaupoissa ja julkisissa ilman maskia. Noin laaja täydellinen minä minä Itsekkyys oli käsittämätön shokki.

Luottamus ihmisiin ja ihmisyyteen rikkoontui pysyvästi. Omassa tuttavapiirissäni erottui jyvät akanoista. Väestön tai kansakunnan yhteistä vaaraa tai uhkaa ei Suomessa voi hoitaa yhdessä toimimalla, kuten muualla. Ollaan liian metsäläisiä, mikä näkyy myös liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän