Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?

Vierailija
22.12.2021 |

Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?

Kommentit (621)

Vierailija
381/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että yllättävän moni uskoo kaikenmaailman Turtiaisia ja kumppaneita, eikä heillä ole hajuakaan miten luotettavaa tiedettä tuotetaan ja luetaan.

Jep, kunhan meuhkaa ja on vastaan "muita" tietämättä miksi - se riittää. Kunhan vain on paljon ääntä ja "eliitin" vastaisuutta niin menee hiukan hölmömpään porukkaan kuin häkä

Kyllähän kaikkien järkevien ihmisten pitäisi tunnustaa, että Anu Turtiaisen käytös Kiuru-twiitteineen yms, on ala-arvoista, Onneksi ei valita enää - olisi kannattanut edelleen nuolla persuja, mutta kun järki ei riitä perus vaalimatematiikkaan... 

Vierailija
382/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gandhin menetelmä se parhain lääke tähän. Ei lähde tyrannin pillin mukaan hyppimään. Itse en ole mitään määräyksiä, ohjeistuksia noudattanut, enkä noudata koska ei niissä mitään järkeä ole ja enemmän itsensä vahingoittamiseen nuo ohjeistukset pyrkii niin en oikein viitti niin tehä. Pari kertaa yksi kuuma typykkä pakotti laittamaan maskin. Orjaleikit jos ne liian pitkään niin ei kyllä oikein oo mun juttu. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. En jaksa olla 24/7 kiihottunut ja maski naamalla ja rukoilla että saisin DNA:n muuttavan injektion missä kaikenmaailman p askaa; hämäriä kemikaaleja. Ei s aatna

Tuossa katoin piruuttaan nuo safety datasheetit. Pitää ihmisen aika kipeä päästänsä olla jos ottaa jotain noista kemikaaleista sisäänsä

https://odysee.com/pfizersafetydatasheet:b

Tautikin näyttää tieteen mukaan olevan ihan normiflunssa https://odysee.com/important:6

Hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä jotka uskoo tähän "virukseen" ja haluaa tuota mönjää sisäänsä.

Mutta jokainen taaplaa tyylillään. 

Kerro toki mitkä nuo kemikaalit on joista pitäisi olla huolissaan?

No tuo esimerkiksi:

https://www.caymanchem.com/msdss/34336m.pdf

Trade name: ALC-0159 · Article number: 34336 · CAS Number: 1849616-42-7

This product is for research use - Not for human or veterinary diagnostic or therapeutic use. It is the responsibility of the purchaser to determine suitability for other applications.

Most important symptoms and effects, both acute and delayed

May cause anemia, cough, CNS depression, drowsiness, headache, heart damage, lassitude

(weakness, exhaustion), liver damage, narcosis, reproductive effects, teratogenic effects.

No further relevant information available

..

Ja tuota tässä myös miettinyt kun löysin tuon Englanninkielisen version tuosta ainelistasta: Potassium dihydrogen phosphate . Fosfaatti? Kasvinsuojeluainetta? Mitähän vtua?

https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…

PHARMACEUTICAL PARTICULARS

6.1 List of excipients

((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2-hexyldecanoate) (ALC-0315)

2-[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide (ALC-0159)

1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholine (DSPC)

Cholesterol

Potassium chloride

Potassium dihydrogen phosphate

Sodium chloride

Disodium phosphate dihydrate

Sucrose

Water for injections

Sodium hydroxide (for pH adjustment)

Hydrochloric acid (for pH adjustment)

Myös nuo pH:n säätäjät. Indikoi tämmöiselle noita myrkkyjä aikanaan tutkineelle että + ja - , ionit ja protonit - vaikuttaisi, että olisi sähköä johtavaa materiaalia.. Tuo PEG:tä sisältävä näyttää olevan se mikä itseäni ihmetyttää. Naiset saavat siitä kuukautishäiriöitä jos oikein olen ymmärtänyt. Lisäksi tietty SALK instituutin tutkimus tuosta piikkiproteiinista, että se olisi toksiini, eli myrkky myös. 

https://www.salk.edu/news-release/the-novel-coronavirus-spike-protein-p…;

V ituttaa kun kannoin nuo kemian, fysiikan, biologian kirjat kirpputorille tässä muutama vuosi takaperin kun ajattelin että eivät kiusaisi minua enää. Mutta kun alkoi tulemaan typeriä ohjeistuksia mitkä ristiriidassa mitä joskus opetettiin minulle.. Tuo fosfaatti on kanssa aika jännä. Sen ohjeessa sanottiiin ei pidä kaataa viemäriin, mutta ihmiseen voi suhauttaa.. Yrittänyt löytää sitä mekanismia, lokiikkaa miten tuo piikki suojaisi mutta ei oikein avaudu minulle. Parhaiten näyttää tuo ihan normi sairastaminen toimivan mitä nuo tiedejulkaisut puoltaa. Esim tuo: https://www.nature.com/articles/s41598-021-92521-4  ja tuossa enemmän listattu noita: https://odysee.com/important:6

En viitsi alkaa luetella mihin kaikkeen PEGiä käytetään, mm lasten ummetuslääkkeisiin

Fosfaatit taas ovat aika usein lannoitteita eikä myrkkyjä, mutta mitä sen on väliä kunhan saa maalailla kauhukuvia, Ja jos joitakin fosfaatteja käytetäänkin lannoitteena, ei se merkitse että rokotteessa lykätään apulanta suoneen.

Laitathan sinäkin alkoholia jäàhdytysnesteeksi ja pissapojan säiliöön autoon ja toisaalta vedät saunan jälkeen kitusiisi, mutta ei noilla ole juuri tekemistä toistensa kanssa

Joten vähemmän mielikuvitusta peliin

Joo kylmä sauna-olut maistuisi. Nyt ehkäpä tilkka viskiä lämmittämään.  Ihmiselle mielikuvitus on tärkeä juttu. Hyvä ajatella mukavia juttuja myös. Vaikka tonttutyttöä hyppimään kuusen alle. Joskus haaveet toteutuu. Uhkakuvia ei aina kannata myöskään viljellä..

Mukavia juttuja kannattaa ajatella, mutta mielikuvitusta ei pidä sekoittaa tieteeseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Viranomaiset valehtelee.

Vierailija
384/621 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
385/621 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan säästää (nyt koronan aikana säästötilille kertynyt kymppitonni).

Vierailija
386/621 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen köyhä työtön eikä säästöjä kerry eikä mökkiäkään ole, olen roska tässä yhteiskunnassa. Turhake vailla hyvävelijärjestöä.

Vierailija
387/621 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapandemia on opettanut ymmärtävälle ihmiselle kaiken tarvittavan yhteiskunnasta ja ihmisistä ja heidän toimistaan. Korona on realistisen faktatiedon ja viisauden korkeakoulu.

Vierailija
388/621 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hörhöjen mielestä on kaksijalkaisia lampaita.

Vierailija
389/621 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus kansalainen on tyhmä kuin saapas ja uskoo kaiken mille sille kerrotaan!

Arvasin sen jo ennen, mutta korona oli lopullinen vahvistus asiaan.

Tämä on valitettavan totta. Suomessa vielä luotetaan niin hölmöinä päättäjiin, ei osata kyseenalaista kuten muissa maissa. 

Vierailija
390/621 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista huomata, kuinka hyvätuloisten omalla kohdalla suomen yltäkylläinen sosiaaliturva ja työttömien lomapäivät ovatkin jotain katastrofaalista.

Työttmän kohdalla normaali aika ja korona-aika ei oikeastaan eroa millään tavoin, koska rahat ei riitä niihin koronan vuoksi suljettuihin palveluihin.

Vierailija
391/621 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en ole minkään arvoinen.

Vierailija
392/621 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, kuonka suuri merkitys sairauksien ehkäisyssä on käsipesulla ja turvavälillä. Aina ennen olin monta kertaa vuodessa flunssassa. Nyt en koskaan.

Vierailija
393/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Viranomaiset valehtelee.

-

Mielenkiintoista!   Olisi mukavaa itsekin löytää jokin "viranomaisvalhe".   Voisitko kertoa millaisia "vuiranomaisvalheita" sinä olet löytänyt?

-

Vierailija
394/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat lähtökohtaisesti erittäin tyhmiä ja huijattavissa. Älykkyys ja kyky ajatella ovat melko harvinaisia.

Vierailija
395/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä omia aivoja. Ei pidä purematta niellä kaikkea mitä lukee, ihan sama mikä media.

Vierailija
396/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Terveys on kultaa. Tällainen pandemia muistuttaa lockdownissa henkisesti sotatilaa ankeudessaan. En ole elänyt varsinaisen sodan aikana, luojan kiitos. mutta ankeaa aikaa tämä on kyllä. toivottavasti kevättä ja kesää kohden helpottaa meininki.

Vierailija
397/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että en ole minkään arvoinen.

Kyllä olet.

Vierailija
398/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa ihmisistä on valmiita lähtemään mukaan ihmisten jaotteluun "meihin" ja "muihin", ja asettamaan niille "muille" absurdeja lakeja ja sääntöjä. Olin luullut että tämä koskee vain persuja ym. rasseja, mutta yllätti kun omassakin vihervasemmistokuplassa vaaditaan rokotepasseja ja kovempia rajoituksia.

Tämä on pelottavaa, kaikki ihmiset ovat vihaajia kunhan heille vaan antaa oikean kortin, jota vihata.

Olen itse rokotettu, ja sanon sen tässä, koska muuten ylläoleva viestini pelkistetään vain rokotevastaikseksi qaanon-valitukseksi.

Vierailija
399/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemässä maassa korona-aikana käyneenä olen tajunnut nyt viimeistään kuinka tajuttoman juntteja suomalaiset ovat mm. maskiasiassa. Muualla esim. Italiassa ja Espanjassa maskin käyttö on kaikille täysin normaalia ja kaikki haluavat sitä käyttää. Täällä Suomessa ainakin puolet asukkaista eli junteista vetää itkupotkuraivarit.

Meidän perheen toinen kotimaa on italia ja voin kertoa että ihan jokainen vihaa käyttää maskia.

Vierailija
400/621 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä näyttää olevan aivan intopinkeinä ilkkumassa ja juhlimassa, jos johonkuhun muuhun kuin heihin itseensä kohdistetaan mitään rajoituksia tai viranomaistoimia. Iso osa on valmiita soittamaan naapurinsa väärintekemisistä mihin tahansa viranomaiselle vain päästäkseen vasikoimaan, jotta naapurille koituisi ikävyyksiä. Esim. hätäkeskukseen on tullut vaikka kuinka paljon turhia soittoja, joissa yritetään kertoa että naapuri kävelee pihamaallaan vaikka pitäisi olla karanteenissa (ulkona kävely siis on ihan ok karanteenisääntöjen mukaan).

t. rokotettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi