Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?
Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?
Kommentit (621)
Että ei kannata olla ravintola alalla ja asuntovelallinen
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan nämä koronauskovaiset Nature, The Lancetin, Science, BMJ:n, JAMAT Networkin... kimppuun käyvät kun puhuvat ihan eri asioita kuin mitä he...??
Voisitko kirjoittaa niin että sen ymmärtää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gandhin menetelmä se parhain lääke tähän. Ei lähde tyrannin pillin mukaan hyppimään. Itse en ole mitään määräyksiä, ohjeistuksia noudattanut, enkä noudata koska ei niissä mitään järkeä ole ja enemmän itsensä vahingoittamiseen nuo ohjeistukset pyrkii niin en oikein viitti niin tehä. Pari kertaa yksi kuuma typykkä pakotti laittamaan maskin. Orjaleikit jos ne liian pitkään niin ei kyllä oikein oo mun juttu. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. En jaksa olla 24/7 kiihottunut ja maski naamalla ja rukoilla että saisin DNA:n muuttavan injektion missä kaikenmaailman p askaa; hämäriä kemikaaleja. Ei s aatna
Tuossa katoin piruuttaan nuo safety datasheetit. Pitää ihmisen aika kipeä päästänsä olla jos ottaa jotain noista kemikaaleista sisäänsä
https://odysee.com/pfizersafetydatasheet:b
Tautikin näyttää tieteen mukaan olevan ihan normiflunssa https://odysee.com/important:6
Hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä jotka uskoo tähän "virukseen" ja haluaa tuota mönjää sisäänsä.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Ihanko odyseestä katoit ja ihan enklantia luit ?
Odysee on hyvä. Enklantia joo.. Tiedelehtiä ja aineiden safety datasheettiä. Tulee aina provosoitua teistä trolleista. Jännä tuo Nature kun sanoi, että jos flunssalle altistunnut niin olisi T-Solumuisti tätä coviddia vastaan. Meneppä tätä selittämään ihmiselle mikä lukee valtamediaa niin suuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gandhin menetelmä se parhain lääke tähän. Ei lähde tyrannin pillin mukaan hyppimään. Itse en ole mitään määräyksiä, ohjeistuksia noudattanut, enkä noudata koska ei niissä mitään järkeä ole ja enemmän itsensä vahingoittamiseen nuo ohjeistukset pyrkii niin en oikein viitti niin tehä. Pari kertaa yksi kuuma typykkä pakotti laittamaan maskin. Orjaleikit jos ne liian pitkään niin ei kyllä oikein oo mun juttu. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. En jaksa olla 24/7 kiihottunut ja maski naamalla ja rukoilla että saisin DNA:n muuttavan injektion missä kaikenmaailman p askaa; hämäriä kemikaaleja. Ei s aatna
Tuossa katoin piruuttaan nuo safety datasheetit. Pitää ihmisen aika kipeä päästänsä olla jos ottaa jotain noista kemikaaleista sisäänsä
Tautikin näyttää tieteen mukaan olevan ihan normiflunssa https://odysee.com/important:6
Hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä jotka uskoo tähän "virukseen" ja haluaa tuota mönjää sisäänsä.
Ihanko odyseestä katoit ja ihan enklantia luit ?
Odysee on hyvä. Enklantia joo.. Tiedelehtiä ja aineiden safety datasheettiä. Tulee aina provosoitua teistä trolleista. Jännä tuo Nature kun sanoi, että jos flunssalle altistunnut niin olisi T-Solumuisti tätä coviddia vastaan. Meneppä tätä selittämään ihmiselle mikä lukee valtamediaa niin suuttuvat.
Niin, näyttää taas kerran olevan niin, että lukeminen, luetun ymmärtäminen ja asian ymmärtäminen ovat kolme kovin eri asiaa....
Suurin osa ihmisistä on uskomattoman tyhmiä. Pidin itseäni älyllisesti keskivertona, mutta olen tajunnut, että olen älykkäämpi kuin suurin osa. Voisi kuvitella, että tämä oli positiivinen yllätys. Ei ollut. Tämä oli järkytys.
-The Lancet-
Suurin opetus pandemian aikana on ollut että mitätön nuhakuume saa äärettömät olosuhteet aikaan ja sillä välin tavallisten kansalaisten huomaamatta suunnitellaan järjettömiä teknologia uudistuksia. https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/julkaisut/Documents/tuv…
Että yllättävän moni matalasti koulutettu ihminen on korottanut itsensä pätevämmäksi kuin tutkijat ja lääketieteen ammattilaiset. En ole ennen moiseen törmännyt.
Viimeisen parin vuoden aikana on käynyt selville, että maamme on pullollaan oman elämänsä tiedemiehiä, tutkijoita ja suuria ajattelijoita. Mietityttää vaan, että miten on mahdollista, että nämä suuret lahjakkaat massat hukkaavat potentiaalinsa työttömänä, hengaamalla baaritiskin molemmin puolin, siivoajana, rekkakuskina, varastomiehenä jne. Kun ilmeisesti potentiaalia olisi vaikka mihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitkä nuo kemikaalit on joista pitäisi olla huolissaan?
No tuo esimerkiksi:
https://www.caymanchem.com/msdss/34336m.pdf
Trade name: ALC-0159 · Article number: 34336 · CAS Number: 1849616-42-7
This product is for research use - Not for human or veterinary diagnostic or therapeutic use. It is the responsibility of the purchaser to determine suitability for other applications.
Most important symptoms and effects, both acute and delayed
May cause anemia, cough, CNS depression, drowsiness, headache, heart damage, lassitude
(weakness, exhaustion), liver damage, narcosis, reproductive effects, teratogenic effects.
No further relevant information available..
Ja tuota tässä myös miettinyt kun löysin tuon Englanninkielisen version tuosta ainelistasta: Potassium dihydrogen phosphate . Fosfaatti? Kasvinsuojeluainetta? Mitähän vtua?
https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…
PHARMACEUTICAL PARTICULARS
6.1 List of excipients
((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2-hexyldecanoate) (ALC-0315)
2-[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide (ALC-0159)
1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholine (DSPC)
Cholesterol
Potassium chloride
Potassium dihydrogen phosphate
Sodium chloride
Disodium phosphate dihydrate
Sucrose
Water for injections
Sodium hydroxide (for pH adjustment)
Hydrochloric acid (for pH adjustment)Myös nuo pH:n säätäjät. Indikoi tämmöiselle noita myrkkyjä aikanaan tutkineelle että + ja - , ionit ja protonit - vaikuttaisi, että olisi sähköä johtavaa materiaalia.. Tuo PEG:tä sisältävä näyttää olevan se mikä itseäni ihmetyttää. Naiset saavat siitä kuukautishäiriöitä jos oikein olen ymmärtänyt. Lisäksi tietty SALK instituutin tutkimus tuosta piikkiproteiinista, että se olisi toksiini, eli myrkky myös.
https://www.salk.edu/news-release/the-novel-coronavirus-spike-protein-p…;
V ituttaa kun kannoin nuo kemian, fysiikan, biologian kirjat kirpputorille tässä muutama vuosi takaperin kun ajattelin että eivät kiusaisi minua enää. Mutta kun alkoi tulemaan typeriä ohjeistuksia mitkä ristiriidassa mitä joskus opetettiin minulle.. Tuo fosfaatti on kanssa aika jännä. Sen ohjeessa sanottiiin ei pidä kaataa viemäriin, mutta ihmiseen voi suhauttaa.. Yrittänyt löytää sitä mekanismia, lokiikkaa miten tuo piikki suojaisi mutta ei oikein avaudu minulle. Parhaiten näyttää tuo ihan normi sairastaminen toimivan mitä nuo tiedejulkaisut puoltaa. Esim tuo: https://www.nature.com/articles/s41598-021-92521-4 ja tuossa enemmän listattu noita: https://odysee.com/important:6
En viitsi alkaa luetella mihin kaikkeen PEGiä käytetään, mm lasten ummetuslääkkeisiin
Fosfaatit taas ovat aika usein lannoitteita eikä myrkkyjä, mutta mitä sen on väliä kunhan saa maalailla kauhukuvia, Ja jos joitakin fosfaatteja käytetäänkin lannoitteena, ei se merkitse että rokotteessa lykätään apulanta suoneen.
Laitathan sinäkin alkoholia jäàhdytysnesteeksi ja pissapojan säiliöön autoon ja toisaalta vedät saunan jälkeen kitusiisi, mutta ei noilla ole juuri tekemistä toistensa kanssa
Joten vähemmän mielikuvitusta peliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan nämä koronauskovaiset Nature, The Lancetin, Science, BMJ:n, JAMAT Networkin... kimppuun käyvät kun puhuvat ihan eri asioita kuin mitä he...??
Sensuuri rehoittaa. Mietin milloin nuo tiedejulkaisut kielletään. Niistä itse löytänyt paljon esim luonnollisesta immuniteetista. Sehän on koronaan uskovien vihollisia nuo tiedelehdet. Niitä itsenäisiä ajattelijoita jotka kyseinalaistaa asioita. Vähän kieroja kuin savolaiset. Vientelee ja kientelee asioita. Depaattia harrastavat. Auktoriteettinen systeemi pyrkii antamaan valmiiksi pureskellun mallin, mutta tiede taas kyseinalaistaa kokoajan. Taisi Sokratekselekin käydä köpelösti kun esitti kokoajan kysymyksiä. Vaikea kaikille uskoa jotain mitä joku Sanna käskee uskomaan.
Julkaisuja pitää osata paitsi lukea, myös ymmärtää. Tuo jälkimmäinen jää sinulta ainakin aika vajaaksi. Aika usein täälläkin esitetyt artikkelit paljastuvat yleisönosastokirjoituksen tyyppiseksi tai vähintään vertaisarviomattomiksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensuuri rehoittaa. Mietin milloin nuo tiedejulkaisut kielletään. Niistä itse löytänyt paljon esim luonnollisesta immuniteetista. Sehän on koronaan uskovien vihollisia nuo tiedelehdet. Niitä itsenäisiä ajattelijoita jotka kyseinalaistaa asioita. Vähän kieroja kuin savolaiset. Vientelee ja kientelee asioita. Depaattia harrastavat. Auktoriteettinen systeemi pyrkii antamaan valmiiksi pureskellun mallin, mutta tiede taas kyseinalaistaa kokoajan. Taisi Sokratekselekin käydä köpelösti kun esitti kokoajan kysymyksiä. Vaikea kaikille uskoa jotain mitä joku Sanna käskee uskomaan.
-
"Niistä itse löytänyt paljon esim luonnollisesta immuniteetista."
-
Voisitko kertoa käsityksesi, miten mainitsemaasi ja koronan osalta enemmän kuin kysenalaista "luonnollista immuniteettia" voitaisiin hyväksikäyttää pandemiatilanteessa väestötasolla?
-
Huomattava osa Suomessa asuvista on lukutaidottomia, vähä-älyisiä, imbesillejä. Viittaan tässä rokottamattomiin ja maskittomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olemme tekemisissä viruksen kanssa, joka on tappanut jo nyt miljoonia ihmisiä maailmassa. Kyse on yleisvaarallisesta taudista, johon meillä on turvallinen rokote. Se suojaa ihmisiä vakavalta, jopa kuolemaan johtavalta taudilta.”
Korona voi olla yleisvaarallinen tauti jos siihen uskoo, mutta covid-19 rokote on vaarallinen. Rokotteen haittavaikutukset ovat olleet vakavia: Läheinen tuttuni sairaanhoitaja ammatiltaan, vahvistaa saksalaisten lääkärien lödökset; Rokotteet aiheuttavat punasolujen yhteenliimautumista.
Hån kävi terv.tarkastuksessa ja hoitaja näki mikroskooppikuvaa verestään, hoitaja kysyi; "sinä et ilmeisesti ole ottanut koronarokotusta".? ystäväni vastasi; "En, mistä sinä sen tiedät."?Hoitaja vastasi: "Sen näkee heti verestä, koska rokotteiden ottajien punasolut alkavat muodostaa heti ketjuja. Sitä ei tapahdu terveillä ihmisillä, vaan yleensä sellaisilla joilla on jonkinlainen verisyöpä."
Joo aina kun käyn Fimlabissa verikokeessa niin sitten katselen kun hoitaja tutkii sitä mun verta siinä samanlaisella a mikroskoopillaa kuin Kalevi Korento tutki koronarkotteita..mun verestä löytykin morgellooneja ja hoitaja kertoi että monilla maskia pitävillä ihmisillä morgelloonit menevät vereen. Näkyi myös nanorobotteja jotka sikiävät keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Että yllättävän moni matalasti koulutettu ihminen on korottanut itsensä pätevämmäksi kuin tutkijat ja lääketieteen ammattilaiset. En ole ennen moiseen törmännyt.
Viimeisen parin vuoden aikana on käynyt selville, että maamme on pullollaan oman elämänsä tiedemiehiä, tutkijoita ja suuria ajattelijoita. Mietityttää vaan, että miten on mahdollista, että nämä suuret lahjakkaat massat hukkaavat potentiaalinsa työttömänä, hengaamalla baaritiskin molemmin puolin, siivoajana, rekkakuskina, varastomiehenä jne. Kun ilmeisesti potentiaalia olisi vaikka mihin!
Mua ihmetyttöö Joe Rogan ( Pellkerroin ohjelman juontaja). Hän kun sanoo että matolääke auttaa koronaa niin 13 miljoonaa jenkkiä uskoo.
Tuttu työskentelee Jenkeissä koronapotilaiden parissa. Kertoi että moni haluaa matolääkettä. Tuttu kysyi eräältä potilaaalta miksi hän hakuaa. Potilas vastaa että Joe Rogan sanoi että se auttaa. Tuttu siihen: Ai ne ole kuulutkaan Roganista, onko hän joku tutkija tai lääkäri? Potilas selittää sitten että etkö sä tiedä Pelkokerrointa, Rogan juontaa sitä. Sitten potilas jotenkin hämmentyi tajusi että on ehkä outoa vaatia matolääkettä yliopistosairaalan lääkäreiltä jos Pelkokerroin ohjelman juontaja kertoo matolääkkeen paratavan koronan. .
Ihmisten typeryydellä ei ole rajaa...
Olen ymmärtänyt sen, että Saksan 40-luvun tapahtumat voisivat tapahtua helposti nykypäivänäkin...
Suomessa ei ole enää vuosiin ollut talvisodan henkeä. Nynneröitä somettajia koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole enää vuosiin ollut talvisodan henkeä. Nynneröitä somettajia koko sakki.
Juuri näin, pahaista pikku piikkiä ei uskalleta ottaa
No itsestäni opin sen, että pärjään näköjään poikkeusoloissakin, eikä sosiaalisten kontaktien väheneminen ole rasitus vaan oikeastaan vaan plussaa.
Suomesta opetti sen, että Suomi on luovuttanut. Me ei enää tulla toimeen omillamme. Sipilä tuhosi Huoltovarmuuskeskuksen, se oli viimeinen niitti tuossa kehityksestä, joka alkoi jo ysärillä (EU, globalisaatio).
Maailmasta se opetti sen, että lopulta jokaikinen valtio ja johtaja ajaa vaan omaa etuaan, kovimmat, suurimmat ja rikkaimmat saa suurimman osan, kun köyhemmät ja pienemmät joutuu tyytymään vähempään. En usko, että me enää saadaan ratkaistua mitään isoja globaaleja ongelmia. Maailmansodista vielä selvittiin yhteistyöllä mutta nykyinen maailmanjärjestys on sellainen, että jokainen ajattelee vain omaa etuaan.
Että ihmiset on niin saatanan tyhmiä, että ne jopa kieltäytyy rokotteista.