Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?

Vierailija
22.12.2021 |

Mikä on tärkein opetus, jonka olet oppinut koronapandemian aikana?

Kommentit (621)

Vierailija
361/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kertakaikkisen hämmästynyt tästä ilmiöstä, että ihmiset ovat valmiita luopumaan jopa omista lapsistaan sen perusteella, ottavatko rokotetta vai ei. Mikä ihme on näiden ihmisten arvojärjestys tässä elämässä? Ajattelevatko he kuolinvuoteellaan, että oli se sentään hyvä silloin koronan aikaan, että ymmärsin omat lapseni idiooteiksi ja tajusin elää loppuelämäni ilman heitä? Ihanko totta?

Olen oppinut arvostamaan omaa perhettäni ja heidän asenteitaan tämän takia enemmän kuin olen aiemmin ymmärtänyt. Olen perheessäni ainoa rokottamaton ja valintaani automaattisesti on kunnioitettu, eikä heidän suhtautumisensa minuun ole muuttunut millään tavoin. Olisipa ollut käsittämätön käänne, että yhtäkkiä en enää olisikaan toivottu tulemaan lapsuudenkotiini. Onneksi minua on ilmeisesti riittävästi rakastettu, ettei tällainen skenaario mahdu millään tavoin päähäni.

Vierailija
362/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt siitä miten epämääräisten nettisivut tuntuvat ihmisistä luotettavammalta kuin korkeakoulut käyneiden asiantuntijoiden omalla naamallaan antamat lausunnot. Ja miten ihmiset kilpaa haukkuvat valemediaa mutta kukaan ei koskaan osaa suositella mitään parempaa mediaa : heillä on tarjota vain juoruja ja tietämättömyyttä.

Kaipa se on tämä epävarmuuden tunne mitä ihmiset eivät yhtään kestä. Ei riitä että hallitus seuraa tilannetta ja noudattaa ammattilaisten suositusta - jos joku salaliittohörhö selittää pokerinaamalla jotain reset-juttua niin siihen uskotaan paljon mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että omaan intuitioon kannattaa luottaa. Nyt kun alkaa tutkimuksissakin näkyä, että rokote vain pitkittää pandemiaa, eikä estä tartuntoja, on ihan mukava ajatella, että "tämähän menee juuri niin kuin laskeskelin". 

Vierailija
364/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut aina pitämään vessapaperivarastot täynnä

Vierailija
365/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset ovat sekopäitä eivätkä välitä enää mistään. Tämä on lopun alku.

Vierailija
366/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin että EU:n yhteinen rokotepassi suunniteltu jo vuosia sitten

Toki Euroopan Unionin omilta sivustoilta löytyvästä asiakirjasta saman on voinut todeta jo vuoden 2019 keväällä.

https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/vaccination/docs/2019-2…

ROADMAP FOR THE IMPLEMENTATION OF ACTIONS BY THE EUROPEAN COMMISSION

Kenelle valehdeltu ja missä on uutinen?

Meillä ei ikävä kyllä ole vieläkään ole käytössä rokotepassia ja näyttää ettei ole koskaan tulossakaan. Meillä oli Koronanpassi kokeilu joka on ihan susi verrattuna rokotepassiin.

Yleinen rokotepassi tarttuvien tautien varalle on erittäin tärkeä tulevaisuudessa. Mailla pitää olla oikeus estää maahantulo ihmiseltä jolla ei ole rokitteet kunnossa.

Te Rajat Auki -ihmiset toki olette tästäkin erimieltä koska teidän mielestä taudeille pitää taata vapaa liikkuvuus.

Vierailija
367/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että tänne ulkomailta tulleet mm. afrikkalaiset ja lähi-idän ihmeet eivät välitä p:n vertaa mistään Suomen suosituksista vaan levittävät koronaa minkä ehtivät eivätkä ota myöskään rokotetta.

Vierailija
368/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut arvostamaan omaisiani. Jopa aiemmin  ns.vrokotevastainen siskoni on ottanut rokotteet ja lapsensa myös. Ja yhdessä olemme selvinneet esim. toisen altistusaikana on autettu toisiamme toimittamalla tarvittavat ostokset ovelle.

Vierailija
369/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sairaspaikkoja on oltava yhtä paljon kuin ihmisiäkin ja jokaiselle varattava nelisen kpl hoitajia.

Vierailija
370/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemässä maassa korona-aikana käyneenä olen tajunnut nyt viimeistään kuinka tajuttoman juntteja suomalaiset ovat mm. maskiasiassa. Muualla esim. Italiassa ja Espanjassa maskin käyttö on kaikille täysin normaalia ja kaikki haluavat sitä käyttää. Täällä Suomessa ainakin puolet asukkaista eli junteista vetää itkupotkuraivarit.

Vierailija
371/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tärkeintä on tämä hetki ja saan olla siitä kiitollinen millaisena se sitten eteeni avautuukaan. On turha murehtia mennyttä, huolestua huomisesta, sillä elämä on parhaimmillaan juuri nyt.

Vierailija
372/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välien poikki meneminen aikuisten lasteni kanssa ei olekaan niin paha asia. He siis ovat korkeakoulutettuja, mutta eivät halua ottaa rokotteita, joten minä ja mieheni olemme laittaneet välit täysin poikki molempiin. Terveydellä ei leikitä, ja sen vaaliminen on tärkeämpää kuin muodolliset välit jo itsenäistyneisiin ja oma elämäänsä eläviin lapsiin.

Ottakaa ne rokotteet ja kuunnelkaa viranomaisten ohjeita!!

Surullista pistää välit poikki jonkun koronan takia.

Vierailija
373/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välien poikki meneminen aikuisten lasteni kanssa ei olekaan niin paha asia. He siis ovat korkeakoulutettuja, mutta eivät halua ottaa rokotteita, joten minä ja mieheni olemme laittaneet välit täysin poikki molempiin. Terveydellä ei leikitä, ja sen vaaliminen on tärkeämpää kuin muodolliset välit jo itsenäistyneisiin ja oma elämäänsä eläviin lapsiin.

Ottakaa ne rokotteet ja kuunnelkaa viranomaisten ohjeita!!

Surullista pistää välit poikki jonkun koronan takia.

Tarkoitan että TYHMÄÄ pistää välit poikki koronan takia.*

Vierailija
374/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yhteiskunnan kannalta olennaisimpia töitä ei pysty tekemään etänä, ja että juuri ko. työt ovat huonoiten palkattuja.

Vierailija
375/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia ammatti, jolla työllistyy aina (sairaanhoitaja)

Onko sen arvoista, että joutuu venyä ja paukkua työnantajan pillin mukaan äärirajoille?

Vierailija
376/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus. Asiat voisi aina olla huonommin. Kannattaa olla iloinen joka asiasta, mikä on hyvin. Miten ihanaa oli ennen koronaa mennä kauppaan, ulos, mihin vaan, eikä tarvinnut pelätä pöpöjä. Nyt voi toivoa, että päästään vielä samaan.

Vierailija
377/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ainut ihminen, joka välittää minusta. Enkä minäkään ihan älyttömästi.

Vierailija
378/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yllättävän moni uskoo kaikenmaailman Turtiaisia ja kumppaneita, eikä heillä ole hajuakaan miten luotettavaa tiedettä tuotetaan ja luetaan.

Vierailija
379/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gandhin menetelmä se parhain lääke tähän. Ei lähde tyrannin pillin mukaan hyppimään. Itse en ole mitään määräyksiä, ohjeistuksia noudattanut, enkä noudata koska ei niissä mitään järkeä ole ja enemmän itsensä vahingoittamiseen nuo ohjeistukset pyrkii niin en oikein viitti niin tehä. Pari kertaa yksi kuuma typykkä pakotti laittamaan maskin. Orjaleikit jos ne liian pitkään niin ei kyllä oikein oo mun juttu. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. En jaksa olla 24/7 kiihottunut ja maski naamalla ja rukoilla että saisin DNA:n muuttavan injektion missä kaikenmaailman p askaa; hämäriä kemikaaleja. Ei s aatna

Tuossa katoin piruuttaan nuo safety datasheetit. Pitää ihmisen aika kipeä päästänsä olla jos ottaa jotain noista kemikaaleista sisäänsä

https://odysee.com/pfizersafetydatasheet:b

Tautikin näyttää tieteen mukaan olevan ihan normiflunssa https://odysee.com/important:6

Hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä jotka uskoo tähän "virukseen" ja haluaa tuota mönjää sisäänsä.

Mutta jokainen taaplaa tyylillään. 

Kerro toki mitkä nuo kemikaalit on joista pitäisi olla huolissaan?

No tuo esimerkiksi:

https://www.caymanchem.com/msdss/34336m.pdf

Trade name: ALC-0159 · Article number: 34336 · CAS Number: 1849616-42-7

This product is for research use - Not for human or veterinary diagnostic or therapeutic use. It is the responsibility of the purchaser to determine suitability for other applications.

Most important symptoms and effects, both acute and delayed

May cause anemia, cough, CNS depression, drowsiness, headache, heart damage, lassitude

(weakness, exhaustion), liver damage, narcosis, reproductive effects, teratogenic effects.

No further relevant information available

..

Ja tuota tässä myös miettinyt kun löysin tuon Englanninkielisen version tuosta ainelistasta: Potassium dihydrogen phosphate . Fosfaatti? Kasvinsuojeluainetta? Mitähän vtua?

https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…

PHARMACEUTICAL PARTICULARS

6.1 List of excipients

((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2-hexyldecanoate) (ALC-0315)

2-[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide (ALC-0159)

1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholine (DSPC)

Cholesterol

Potassium chloride

Potassium dihydrogen phosphate

Sodium chloride

Disodium phosphate dihydrate

Sucrose

Water for injections

Sodium hydroxide (for pH adjustment)

Hydrochloric acid (for pH adjustment)

Myös nuo pH:n säätäjät. Indikoi tämmöiselle noita myrkkyjä aikanaan tutkineelle että + ja - , ionit ja protonit - vaikuttaisi, että olisi sähköä johtavaa materiaalia.. Tuo PEG:tä sisältävä näyttää olevan se mikä itseäni ihmetyttää. Naiset saavat siitä kuukautishäiriöitä jos oikein olen ymmärtänyt. Lisäksi tietty SALK instituutin tutkimus tuosta piikkiproteiinista, että se olisi toksiini, eli myrkky myös. 

https://www.salk.edu/news-release/the-novel-coronavirus-spike-protein-p…;

V ituttaa kun kannoin nuo kemian, fysiikan, biologian kirjat kirpputorille tässä muutama vuosi takaperin kun ajattelin että eivät kiusaisi minua enää. Mutta kun alkoi tulemaan typeriä ohjeistuksia mitkä ristiriidassa mitä joskus opetettiin minulle.. Tuo fosfaatti on kanssa aika jännä. Sen ohjeessa sanottiiin ei pidä kaataa viemäriin, mutta ihmiseen voi suhauttaa.. Yrittänyt löytää sitä mekanismia, lokiikkaa miten tuo piikki suojaisi mutta ei oikein avaudu minulle. Parhaiten näyttää tuo ihan normi sairastaminen toimivan mitä nuo tiedejulkaisut puoltaa. Esim tuo: https://www.nature.com/articles/s41598-021-92521-4  ja tuossa enemmän listattu noita: https://odysee.com/important:6

En viitsi alkaa luetella mihin kaikkeen PEGiä käytetään, mm lasten ummetuslääkkeisiin

Fosfaatit taas ovat aika usein lannoitteita eikä myrkkyjä, mutta mitä sen on väliä kunhan saa maalailla kauhukuvia, Ja jos joitakin fosfaatteja käytetäänkin lannoitteena, ei se merkitse että rokotteessa lykätään apulanta suoneen.

Laitathan sinäkin alkoholia jäàhdytysnesteeksi ja pissapojan säiliöön autoon ja toisaalta vedät saunan jälkeen kitusiisi, mutta ei noilla ole juuri tekemistä toistensa kanssa

Joten vähemmän mielikuvitusta peliin

Joo kylmä sauna-olut maistuisi. Nyt ehkäpä tilkka viskiä lämmittämään.  Ihmiselle mielikuvitus on tärkeä juttu. Hyvä ajatella mukavia juttuja myös. Vaikka tonttutyttöä hyppimään kuusen alle. Joskus haaveet toteutuu. Uhkakuvia ei aina kannata myöskään viljellä..

Vierailija
380/621 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että yllättävän moni uskoo kaikenmaailman Turtiaisia ja kumppaneita, eikä heillä ole hajuakaan miten luotettavaa tiedettä tuotetaan ja luetaan.

No miten sitä oikein luetaan? Kun kerran tiedät..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän