Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miehiä

Vierailija
05.04.2015 |

Minua kiusattiin peruskoulussa, ja suurin osa kiusaajistani oli poikia. En koe edelleenkään oloani kovinkaan rennoksi miesten seurassa, vaan pelkään, että he arvostelevat minua. Ajatus seurustelusta tuntuu todella kaukaiselta. Jos joku mies on osoittanut kiinnostusta, ahdistun hirveästi ja annan pakit samantien. En halua enää koskaan kuulla haukkuja, ja pelkään että ryhtymällä parisuhteeseen alistan itseni haukuille ja huonolle kohtelulle. Tiedän, että kaikki miehet eivät varmaankaan ole kusipäitä, mutta en uskalla ottaa riskiä, että se kusipää sattuu minun kohdalleni. Olen neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut. Pelkäänkö turhaan? N23

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität niin paljon muiden ihmisten mielipiteistä? Valitettavasti kukaan ei voi aidosti välittää sinusta, jos etsit jatkuvasti toisten hyväksyntää ja asetat itsesi kynnysmatoksi jolla ei ole omaa tahtoa. Sellainen vetää puoleensa ainoastaan sadisteja ja epäkypsiä miehiä, joista ei koskaan tule hyviä kumppaneita.

Vierailija
22/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:00"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:50"] Mietin aina näitä lukiessani, että miksi ihmeessä ihmiset ovat niin heikkoja luusereita. Ketä kiinnostaa tuntemattomien mielipiteet? Jos sinulle nauretaan niin entä sitten? Mikä on pahinta mitä kiusaaja voi sinulle tehdä: haukkua sinua ja tehdä itsestään idiootin. Hui kauhistus. [/quote] Just sun kaltasten, empatiakyvyttömien yksilöiden takia on ylipäänsä kiusaamista. Miltä tuntuu? Ai mut, sun kaltaset ei tuskin tunteita edes tunne =D [/quote] Voin olla vaikka työtön läski rumilus, jolla ei ole yhtään ystävää. Sitä ei voi tietää, koska et tunne minua. Etkä voi myöskään päätellä empatiakyvystäni mitään yhden kommentin perusteella. Silti alat heti uhriutua ja nyyhkiä. Miksi? Mitä minä voisin muka sinulle tehdä? Lakkaa pelkäämästä olematonta ja ota vastuuta elämästäsi. Tai sitten voit jäädä yksin kotiin voivottelemaan koska tuntematon vauvapalstalla sanoi sinua luuseriksi. Se varmaan kannattaa [/quote] Ihmeen vauhkolta vaikutat, mene vaikka lenkille. Täällä ainakin paistaa aurinko, happi tekisi sinun aivoille ihan terää =) [/quote] Mieluummin vauhko kuin yksinäinen pelokas luuseri ;)

[/quote]

En tiedä kelle tarkalleen ottaen yrität kohdistaa ilkeytesi, minä ainakaan en ole yksinäinen enkä luuseri. Pelokas kyllä joistain asioista, mutta niin kaikki inhimilliset olennot, joilla hieman on selviytymisvaistoa tässä elämässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:22"]Anna sattumalle mahdollisuus, katso silmiin, hymyile ja tartu tilaisuuteen.

[/quote]

Hyi oksennus.

Vierailija
24/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:25"]Olet vaan varovainen. Mulla sama tausta ja mahtavalla tuurilla sainkin ensimmäiseksi poikaystäväksi haukkuvan ja kritisoivan miehen, joka sai mun alhaisen itsetunnon vielä alemmaksi... [/quote] Ongelmasi on luultavasti se, että peloissasi tähtäät liian alas eli ripustaudut ensimmäiseen mieheen joka edes hymyilee sinulle. Uskalla vaatia reilua kohtelua ja tasoistasi miestä. Parempi yksin kuin tyhmän kusipään kynnysmattona [/quote] Miksi uskaltaisin vaatia reilua kohtelua kun mun käsittääkseni sen pitäisi tulla automaattisesti normaalilta ihmiseltä? Ja sitäpaitsi en mä muutenkaan kelpaa enää kellekään. [/quote] En nyt tarkoittanut kirjaimellisesti että marssit miehen luokse ja huuda "Vaadin reilua kohtelua!" vaan että kumppania etsiessä sinun kannattaa vaatia tiettyä perustasoa. Jessus, aina täällä saa vääntää rautalangasta.

[/quote]

En sitä niin ymmärtänytkään, älä kuule ylitulkitse :)

Ja ei kaikki ihmiset ole niin korkealla, että voisi vaatia edes perustasoa kohtelussa. Toivoa toki aina voi, muttei mikään takaa että sellaista tulee koskaan keltäkään saamaan.
[/quote]

Silloin on varmaan parempi olla yksin

Vierailija
25/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pyrin kiertämään kaukaa kaikki ihmisvihaajat ja muut negatiiviset ihmiset. Jos lähtökohta on se, että vihaa jotain ihmisiä pelkän sukupuolen tai hörökorvien takia, niin en usko että me voimme tulla toimeen ollenkaan. Suosittelen ihmisiä hakemaan apua omiin ongelmiinsa, ei tuollaisella vihaamisella tee kuin vahinkoa itselleen.

Elämänlaatu varmasti paranee huomattavasti, kun pääsee eroon omista pelkotiloistaan ja muista fobioista. Mitä elämää se sellainen on, jos pelkää kaikkea tai täyttää koko elämänsä vihalla.

Vierailija
26/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:50"]

Mietin aina näitä lukiessani, että miksi ihmeessä ihmiset ovat niin heikkoja luusereita. Ketä kiinnostaa tuntemattomien mielipiteet? Jos sinulle nauretaan niin entä sitten? Mikä on pahinta mitä kiusaaja voi sinulle tehdä: haukkua sinua ja tehdä itsestään idiootin. Hui kauhistus.

[/quote]

Just sun kaltasten, empatiakyvyttömien yksilöiden takia on ylipäänsä kiusaamista. Miltä tuntuu? Ai mut, sun kaltaset ei tuskin tunteita edes tunne =D
[/quote]

Jotkut ovat luonnostaan mieleltään heikkoja, eikä niistä välttämättä tule koskaan mitään. Harmi vain, että koulut sun muut suunnitellaan näiden heikoimpien mukaan vaikka he sopisivat korkeintaan kotiäideiksi tai peltotöihin. No, jokaisessa järjestelmässä on ongelmansa.

Vierailija
27/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, ihan mukaviltakin vaikuttavat miehet olen torjunut, koska pelkään että minua kohdellaan huonosti. En siis ole mielestäni asettanut itseäni kynnysmatoksi, vaan pikemminkin estän itseltäni parisuhteen. Ongelmani on siis se, että ajattelen kaikkien miehien kuitenkin olevan kusipäitä, joten ei kannata edes yrittää. Ja tunnen oloni miesten seurassa vaivaantuneeksi, koska ajattelen, että he arvostelevat minua naisena. Siksi en yleensä viihdy miesten seurassa pitkään, vaan häivyn paikalta. Olen pyrkinyt poistamaan elämästäni negatiivisuutta aiheuttavia asioita, ja ilmeisesti miehet aiheuttavat minussa paljon negatiivisia tunteita.

Ap

Vierailija
28/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän, että minulla on ongelma ja järjellä ajateltuna ei kaikki miehet ole kusipäitä. Pelkään vain ottaa ensimmäisen askeleen ja edes tutustua kehenkään mieheen kunnolla. Huoh :(

Ap

Vierailija
29/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:23"]

En siis ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, ihan mukaviltakin vaikuttavat miehet olen torjunut, koska pelkään että minua kohdellaan huonosti. En siis ole mielestäni asettanut itseäni kynnysmatoksi, vaan pikemminkin estän itseltäni parisuhteen. Ongelmani on siis se, että ajattelen kaikkien miehien kuitenkin olevan kusipäitä, joten ei kannata edes yrittää. Ja tunnen oloni miesten seurassa vaivaantuneeksi, koska ajattelen, että he arvostelevat minua naisena. Siksi en yleensä viihdy miesten seurassa pitkään, vaan häivyn paikalta. Olen pyrkinyt poistamaan elämästäni negatiivisuutta aiheuttavia asioita, ja ilmeisesti miehet aiheuttavat minussa paljon negatiivisia tunteita. Ap

[/quote]Jos olet elämäsi päättänyt elää ilman miehiä, niin sitten elät. Ihan yhtä typerää olisi ajatella, että kaikki naiset ovat kusipäitä ja joka ainoa nainen samanlainen kuin se typerin idiootti johon joskus kouluaikoina on törmännyt.

Mutta jos haluat noin ajatella, etkä näe omassa ajatusmaailmassasi mitään hullunkurista, niin valinta on ihan täysin sinun. Me muut jatkamme elämää ilman typeriä ennakkoluuloja ja muita pelkotiloja, muiden valintoihin minä en ainakaan jaksa tämän enempää ottaa kantaa tai niitä ihmetellä.

Totean vain lopuksi vielä, että aika surulliselta kuulostaa sinun elämäsi, jos täytyy elää noin typerin ennakkoluulojen vankina koko loppuelämänsä.

Vierailija
30/37 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:07"]

Minua kiusattiin peruskoulussa, ja suurin osa kiusaajistani oli poikia. En koe edelleenkään oloani kovinkaan rennoksi miesten seurassa, vaan pelkään, että he arvostelevat minua. Ajatus seurustelusta tuntuu todella kaukaiselta. Jos joku mies on osoittanut kiinnostusta, ahdistun hirveästi ja annan pakit samantien. En halua enää koskaan kuulla haukkuja, ja pelkään että ryhtymällä parisuhteeseen alistan itseni haukuille ja huonolle kohtelulle. Tiedän, että kaikki miehet eivät varmaankaan ole kusipäitä, mutta en uskalla ottaa riskiä, että se kusipää sattuu minun kohdalleni. Olen neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut. Pelkäänkö turhaan? N23

[/quote]

Arvosteluhan on luonnollista silloin, kun on sen aika. Tai tätä taidetaan pitää parhaana tapana ratkoa erimielisyyksiä - kunhan vaan hoitaa hommat empaattisesti.

Miehissä jotkut on hyvin kilttejä ja kuuliaisia, toiset kilttejä ja joskus itsepäisiä, kolmannet vain joskus kilttejä ja neljännet harvoin kilttejä. Et sä voi muotittaa jengii noin.

Vierailija
31/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki miehet ei ole kusipäitä, ja jos mies osoittautuu sellaiseksi niin pääseehän siitä eroon! Ei oo mikään pakko jäädä suhteeseen ikävän ihmisen kanssa vuosikausiksi.

Ja tää kusipäisyys on alle kaksikymppisillä ja vielä nuorilla aikuisillakin todellakin lähinnä jotain ryhmäpainetta ja oman epävarmuuden heijastusta yms. Ei sun kannattais miettiä niin paljon sitä miten sua on haukuttu (joo tiedän ettei se oo välttämättä niin helppoa).

Vierailija
32/37 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:07"]Minua kiusattiin peruskoulussa, ja suurin osa kiusaajistani oli poikia. En koe edelleenkään oloani kovinkaan rennoksi miesten seurassa, vaan pelkään, että he arvostelevat minua. Ajatus seurustelusta tuntuu todella kaukaiselta. Jos joku mies on osoittanut kiinnostusta, ahdistun hirveästi ja annan pakit samantien. En halua enää koskaan kuulla haukkuja, ja pelkään että ryhtymällä parisuhteeseen alistan itseni haukuille ja huonolle kohtelulle. Tiedän, että kaikki miehet eivät varmaankaan ole kusipäitä, mutta en uskalla ottaa riskiä, että se kusipää sattuu minun kohdalleni. Olen neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut. Pelkäänkö turhaan? N23
[/quote]
Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Aivan sama tilanne :( juurikin tämän takia minulla ei olekaan mitään kokemuksia miehistä. En ole ikinä edes suudellut miestä/poikaa.

Vierailija
33/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tietäväni tunteesi omien ennakkoluulojeni/pelkojeni kautta. Tarvitsisit hyvää miesseuraa: kiltin, rehellisen, aidon ja uskollisen miehen seuraa. Voisit tavata ystäviesi/läheistesi kautta tämänkaltaisia miehiä ja voittaa ennakkoluulosi :)
Esitän kysymyksen Teille AP, minkä olen oppinut esittämään itselleni kohdatessani pelkoni/yrittäessäni muuttaa suhtautumista asioihin: Mitä menettäisin, jos yrittäisin?

M21(-93):"Täydellisintä on olla epätäydellinen".

Vierailija
35/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:26"]

Ja ymmärrän, että minulla on ongelma ja järjellä ajateltuna ei kaikki miehet ole kusipäitä. Pelkään vain ottaa ensimmäisen askeleen ja edes tutustua kehenkään mieheen kunnolla. Huoh :( Ap

[/quote]

Tutustu meihin kaveripohjalta. Silloin sinulle ei voi mitään kovin ikävää tapahtua. Esim. työpaikalla. Minusta ainakin on mukavaa kun on naiskavereitakin. 

Vierailija
36/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkuhupaisaa tässä on se, että nuo pojat ovat saattaneet kiusata sinua juuri sen takia että ovat olleet ihastuneita sinuun.

Voi elämän kevät.

Vierailija
37/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään naisia. Tunnen oloni turvalliseksi miesten seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi