Pojan spotify täynnä black metalia
Olen todella pettynyt. Koulussa mennyt vähän huonosti ja muutenkin alakuloinen nuori, nyt sitten tiedän miksi.
Vinkkejä miten saisin tämän kiinnostumaan muusta kuin satanistisesta musiikista?
Kommentit (62)
Helsingin metallimusiikkifestivaali Tuska on yksi rauhallisimmista, olen itsekin käynyt siellä aikoinani kun se vielä oli Kaisaniemessä. Metallissa tekstit ja kuvakieli on monesta todella rajua, mutta se liittyy musiikkiin, harvoin muuhun elämään. On kumma miten suomalaisillakin on vielä ennakkoluuloja metallimusiikkia kohtaan. Metallimusiikki lähenee itseasiassa kevyen musiikin lajeista useimmin klassista. Oman näkemykseni mukaan metallimusiikin ystävät eivät välttämättä ole niitä sosiaalisimpia (en nyt puhu Metallicasta), eivät ehkä viihdy pintameiningeissä, viihtyvät juurikin hyvin myös itsekseen ja pukeutuvat siis usein mustaan, mutta ei aina. Itse kuuntelen monentyyppistä musiikkia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:33"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:20"]En olisi huolissani musiikkimaun takia. Mutta kiusataanko poikaa koulussa vai miksi on alakuloinen? Onko teillä hyvät puhevälit? Onko pojalla ystäviä, mitä hän puuhaa vapaa-ajallaan? [/quote] Ei tietääkseni kiusata. Puhevälit ovat ihan ok. Sellaiset kuin nyt 14 vuotiaan teinipojan kanssa yleensäkkin. Vapaa-ajallaan on kavereiden luona pelaamassa tai sitten kotona huoneessaan. Ap [/quote] Miksi sä sitten päättelet, että poika olisi masentunut? [/quote] Olemus on kokoajan alakuloinen, vaikka tekisikin jotain. Ap
[/quote]
Onko poika sitten aiemmin ollut erilainen? Jotenkin huomattavasti iloisempi? Kannattaa varmaan selvittää, mistä muutos johtuu, siis jos nyt oikeasti on jokin muutos kyseessä eikä vain tyypilliset teini-ikään kuuluvat angstailut. Musiikki ei sitä masennusta aiheuta.
[/quote]
Mietin myös tuota. Itse aloin kuunnella heviä kun ahdistuin kiusatuksi tulemisesta. Toisaalta halusin pyristellä irti ylikiltin pojan maineesta, olla "vähän kovempi jätkä" kuuntelemalla heviä.