Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avautuminen

Vierailija
15.04.2015 |

Olen 12-vuotias tyttö ja toivon ettette tuomitse minua sen perusteelle.

Meidän perhe siis muutti pari vuotta sitten toiselle paikkakunnalle. En ole vieläkään saanut kavereita. Koulussa kyllä tulen toimeen luokkalaisteni kanssa mutta vapaa ajalla en kirjaimellisesti tee muuta kuin olen koneella.

Minulla on ollut vaikeiuksia: Olen jäänyt kiinni varastamisesta kaupasta (Noin 1000e edestä varastin yhteensä) Noh asia on selvitetty. minulla on todella huono itsetunto jonka takia olen yrittänyt laihduttaa ja onnistuikin hyvin silloin kun vielä liikuin paljon sekä mielestäni olen oikesti ruma.On muitakin ongelmia.

elämässäni ei ole mitään. Siis en tee mitään, kavereita ei ole, harrastuksiin en halua mennä kun en kuitenkaan usko pärjääväni missään.

Tunnen olevani täysin epäonnistunut ja surkea ihmisenä. Vaikka en edes usko jumalaan olen rukoillut häntä lopettamaan elämäni koska en vain jaksa tätä. Itse asiassa haluasin kuolla mutta en kuitenkaan halua perheeni kokevan sitä tunnetta kun joku läheinen kuolee. Emme tee yhdessä mitään. joskus pelaamme mutta emme käy missään. Tahtoisin taas tuntea sen että oikeasti elää ja on olemassa kun nyt tuntuu siltä ettei elämääni edes olisi.

Tiedän että tämä kaikki liittyy nuoruuteen mutta varsinkin kavereistani erossa oleminen on aivan kamalaa. Kuin mädäntyisin sisältä hitaasti. Pääsisin kavereideni luokse bussilla mutta matka kavereiden luokse ja tänne maksaisi 6.60e ja en halua maksaa siitä niin paljoa sillä pidemmän päälle se on kallista . Vanhempani voisivat varmaan joskus maksaakin matkan mutta heillä on huono rahatilanne ja ovat molemmat työttömiä enkä halua tuhlata heidän rahojaan siihen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää että noin nuori haluaisi kuolla :(

Vierailija
2/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin kuolla aina välillä. Elämä potkii takapuoleen aika rajusti, olen syntynyt ihan vääränlaiseksi, eikä juuri mitään ole tehtävissä. Ikää on 15-20 vuotta.

Sinun kannattaisi varmaan jutella psykologille. Etsi itsestäsi parhaat puolet ja keskity niihin. Etkö voisi pitää kavereihisi yhteyttä vaikka skypessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:17"]

Haluaisin itsekin kuolla aina välillä. Elämä potkii takapuoleen aika rajusti, olen syntynyt ihan vääränlaiseksi, eikä juuri mitään ole tehtävissä. Ikää on 15-20 vuotta.

Sinun kannattaisi varmaan jutella psykologille. Etsi itsestäsi parhaat puolet ja keskity niihin. Etkö voisi pitää kavereihisi yhteyttä vaikka skypessä?

[/quote]

Älä vaan sano, että oot K. Ethän?

Vierailija
4/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:20"]

[/quote]

[/quote]

Olen, mutta mistä niin päättelit?

Vierailija
5/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kunhan arvasin. Yritätkö tehdä vaikutuksen aloittajaan? Häpeä.

Vierailija
6/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kunhan arvasin. Yritätkö tehdä vaikutuksen aloittajaan? Häpeä.

[/quote]

Vaikutuksen? Yritin vain auttaa. Ei minua 12-vuotiaat kiinnosta.