Alkaako posliinipillu haiskahtaa vanhalle sillille
Kommentit (28)
Voi yhren kerran. Kaikkihan ne haisee jos ei pese.
Jos pillu haisee pahalle ns. "sillille" ei kaikki oo kunnossa naisen kohdalla. Mua rasittaa tää pääsiäinen törmäsinpä yhteen tyyppiin tässä jokinaikasitten. On sangen hermoja raastava tyyppi ja niin paras itsensä mielessä. Tänää huomasin että pillukin haisee, mikä on reaktio, kun ihminen stressaa jotakin. Tää tyyppi jonka tapasin ei liity taas mieheen jota kaikki pitää syypäänä.
sillikin haisee hyvälle jos vertaa hiivasienitiinupilluun
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:12"]
Jos pillu haisee pahalle ns. "sillille" ei kaikki oo kunnossa naisen kohdalla. Mua rasittaa tää pääsiäinen törmäsinpä yhteen tyyppiin tässä jokinaikasitten. On sangen hermoja raastava tyyppi ja niin paras itsensä mielessä. Tänää huomasin että pillukin haisee, mikä on reaktio, kun ihminen stressaa jotakin. Tää tyyppi jonka tapasin ei liity taas mieheen jota kaikki pitää syypäänä.
[/quote]
Ei liity Aatamiin, vai mitenkä?
Kyllä nimenomaan posliinipillu haisee pilantuneelle sillille aina...
Entäs miehien kalut. Siinä vasta onkin kauhea haju, kun ne niitä housuissaan mehustavat kaikkine karvoineen
Seksin jälkeen haisee sillille. Eilen sain munaa ja tänään on vaivannut sillinhaju.
Kyllä se emäksinen sperma vs hapan vagina aiheuttaa ikävän hajun. Kierukka voi aiheuttaa bakteerivaginoosin. Kaikki liittyy seksiin tavalla tai toisella. Eri juttu on tietysti ellei peseydy ja huolehdi muutenkaan hajuhaitoista. Kusen haju varmasti tarttuu karvoitukseen joten sheivatkaa. Parempi on peseytyä muutenkin joka wc käynnin jälkeen.
Paras olis naisen kuljeksia pimppi paljaana jos sää sallii. Niinhän ne tekee elukatkin. Pesä paljaana oma karvoitus peittona. Eikä haise hukkaviiva pahalle. Karvareuhka vaan tesätuulessa lepattaa ja maailma on parempi paikka
Nauravat toimituksessa vatsat kippurassa kun porukka kilahtelee kirjoituksista. Varmaan sisäinen kilpailu kuka saa eniten kommentteja aikaiseksi...
Posliinia on mukavampi nuolla mutta siinä onkin ainoa käytännön ero tavalliseen. Kaikki värkit haisee jos ei niitä pese tarpeeksi. Karvat ei mua mitenkään häiritse eikä hidasta. Ajeltu malli alkaa hyvin pian puskeen sänkeä joka vähän häiritsee, se mokoma pistelee.
Miehillä on hyvin usein todella huono hygienia, joten eipä olisi varaa puhua paskaa
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:19"]
Miehillä on hyvin usein todella huono hygienia, joten eipä olisi varaa puhua paskaa
[/quote]
Ei kuulu tapoihin puhua paskaa vaikka läppää heitän. Ikinä ei ole naisen tarvinut likaista imeä. Tänäänkin saa suikunraikasta. Ainakin kahdella muijalla on ollut munarikas pääsiäinen. Eilen juttelin yhden miehen kanssa ja revettiin nauruun kun kävi ilmi että molemmilla ollut samaa menoa. Kerroin kun itseäkin ihmetyttää teinifiilis tyyppiset halut ja ikää on kuitenkin yli 40.
Posliinista on ihan hyviä kokemuksia. Välillä on ollut molemmilla. Sänkivaihe on vain niin ärsyttävä että ihan siksi annettu rehottaa. Pari kertaa on pyytänyt mua raakaamaan pillukarvat. Siitä sanon saman kuin sille. Hermostuttavaa kun pelkäsin että vahingossa satutan. Onneksi meni hyvin ja olin kyllä todella varovainen. Siinä mun ajelussa on kuulema jotain kiihottavaa. Itseäni en antanut ajella, sanoin suoraan että yksikään nainen ei koske mun arkoihin paikkoihin millään terävällä. Siinä menee mun raja.
Miten niin posliinipillua on mukavampi nuolla? sitä ihoako te nuolette? Ei ihme, kun osa naisista valittaa tyydyttämättömästä seksielämästä, jos ei miehet osaa avata naiset värkkiä.
-panemalla paras
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:12"]
[/quote]
..nyt en ihan saanu kii tästä ajatuksesta...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:15"]
Miten niin posliinipillua on mukavampi nuolla? sitä ihoako te nuolette? Ei ihme, kun osa naisista valittaa tyydyttämättömästä seksielämästä, jos ei miehet osaa avata naiset värkkiä.
-panemalla paras
Tuu vasta sitten keskustelemaan kun on kokemusta asiasta. Karvat ei todellakaan haittaa. Posliinia on kuitenkin mukavampi nuolla. Paneminen on ihan parasta. Nuolemisessa/oraalissa on oma juttunsa antaa toiselle nautintoa. Sitä pitää tehdä halusta, muuten se on huonoa. Mä tykkään kun muija kiemurtelee nautinnosta kielen voimalla. Pyörivä liike klitan ympärillä saa sen tulemaan monta kertaa peräkkäin. Ja hellästi imaistuna koko klitta samalla kielellä hieroen saa sen ihan sekaisin.
Jokainen muija jolle olen antanut oraalia on kehunut ja aika moni on sanonut että harva jätkä osaa hyvin. Mä osaan ja erittäin hyvin. On siitä ainakin se hyvä puoli että seksiä mun ei tarvi ruinata. Kun haluan niin saan vaikka heti. Aamulla otettiin jo pikainen ihan perinteisellä ns. lähetyssaarnaaja asennolla. Saa nähdä miten seuraava sessio kunhan saan käytyä suihkussa?
[/quote]
hah hah hah hajua, hajulla ollaan
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:48"]
hah hah hah hajua, hajulla ollaan
[/quote]
Oletko ihan kunnossa?
ei sitä huomaa jos on allergianuha