Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah. Kahdesti tänään ja vihjailin että illalla saisi tehdä aloitteen. Karvasta mallia molemmilla eikä haise kun käy välillä pesemässä. En tiedä mikä on panettanut koko pääsiäisen vielä tavallista enemmän? Pikkusen vinoilin että onko sujauttanut jotain mun juomiin? En tietenkään usko että mitään antaisi multa salaa. On tässä nautittu, suorastaan irstailtu.

Vierailija
22/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun pillu on kuin samettia sanoi mulle kerran yks virolainen horo jolla oli brassivahauksella just vedetty postiilipimppa. Mutta kun työnsi kuonon nuolentaetäisyydelle nii alko tökkiä se tympeä haju. Muuten oli just suihkussa käyny vosu. Sen pillu oli tosin sen työkalu eli lompakko. Vaikuttasko pahenevaan hajuun se et jakaa pesää kaikille jotka maksaa ja jonoa tuntu riittävän. Ei ole karvaturri vielä koskaan haiskahtanu yhtä pahalta vaikka oliskii ollu paljon poljettu malli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:37"]Tää mun pillu on kuin samettia sanoi mulle kerran yks virolainen horo jolla oli brassivahauksella just vedetty postiilipimppa. Mutta kun työnsi kuonon nuolentaetäisyydelle nii alko tökkiä se tympeä haju. Muuten oli just suihkussa käyny vosu. Sen pillu oli tosin sen työkalu eli lompakko. Vaikuttasko pahenevaan hajuun se et jakaa pesää kaikille jotka maksaa ja jonoa tuntu riittävän. Ei ole karvaturri vielä koskaan haiskahtanu yhtä pahalta vaikka oliskii ollu paljon poljettu malli
[/quote]

Siis ihan tosi, nuoletko HUORAA!? Panemisen vielä tajuaa, mutta nuoleminen? Sehän on naisen nautinnoksi ja aika intiimiäkin. Ei huoraa nuolla. Onko sulla yhtään mitään tarjottavaa oikean kiintymyksen merkkinä?

Vierailija
24/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitta se on hajuhaittakin ainakin mainosten mukaan

Vierailija
25/28 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:58"]Alkaako posliinipillu haiskahtaa vanhalle sillille kesken Aatamin pimputuksen
http://www.pyllykirja.fi/
[/quote]siinä se haisee niinku karvanen tussukin mutta miedommalta..mutta läskeys tuo pilluun kuin pilluun oman arominsa jossa on mausteina:kusisuus.hiiva.silava.pekoni.mädäntynyt herkkusieni.oksennus sekä hapansilakkamix special.lisänä eltaantunut sperman aromi joka riippuu jaosta eli huoruusta..mutta lähinnä lihavien tussuissa on ollut tuo jäätävä löyhkä poikkeuksena muutama pyöreä yh mamma

Vierailija
26/28 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:37"]Kyllä nimenomaan posliinipillu haisee pilantuneelle sillille aina...
[/quote]ainostaan lihavilla..seksikkäät itsestään huoltapitävät laihemmat omaavat hyvän aromin.lihavilla haju on ominaishaju joka johtuu läskeydestä

Vierailija
27/28 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:15"]Miten niin posliinipillua on mukavampi nuolla? sitä ihoako te nuolette? Ei ihme, kun osa naisista valittaa tyydyttämättömästä seksielämästä, jos ei miehet osaa avata naiset värkkiä.

-panemalla paras
[/quote]onhan se härskiä upottaa naamansa syvälle karvalakkiin nuolennassa.posliinia mukavempi lipeksiä..
Pitkät pillunkarvat myös tuppaa paakkuuntuun eli hitsaavat kiinni spermasta tuo haittaa moniosa nainnissa ilman taukoja eli varikkokäyntiä pesu/huolto.ja joskus karvareuhkan karvat viiltävät meisselinkärkeä juuri kun on upottamassa työkalua mättääseen..posliini paras pillu

Vierailija
28/28 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako persereikä haista silakalle, jos on syönyt anjovista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan