kuinka monta orgasmia saat per seksikerta?
Otsikossa olennainen, miehetkin saa vastata vaikka useasti laukeavat miehet taitaa olla harvinaisia
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:24"]
M50+ ei omaa onneaan tarvi hävetä, enkä tajua saamaasi paskamyrskyä. En ole ainakaan sulle kateellinen, itse tosin saan vain yhden mutta vaimo saa 10-20 :) Toivottavasti oma mieskunto on 50+ edelleen iskussa ja vaimo edelleen halukas ;)
[/quote]
Hän vertaa omaa kyvykkyyttän ja seksielämäänsä muiden sekielämään ja kehua retostelee sillä törkeästi. Tämä ei herätä kateutta vaan ÄRTYMYSTÄ
[/quote]
Miks ihmeessä ärsyyntyä jostain palstakirjoittajasta, kannattaisko jättää tällaiset palstat väliin jos on noin herkkä?
Ja kehen sitä itseään voi verrata jos ei muihin?
Ja jos siltä tuntuu että on jossain hyvä, niin miksi sitä ei saa sanoa ääneen?
En mä nähnyt ainakaan mitään retostelua 50+ kommenteissa, täällä seksipalstalla on paljonkin ketjuja seksuaalisuuteen liittyvistä ongelmista, eikö saa olla tyytyväinen jos itsellä on sujuva seksielämä?
Ihan sama mitä sanoo niin aina jollekin tulee pahamieli
[/quote]
En minä mitään luule. Joko olette kateellisia tai seksielämänne on köyhempää, jolle minä en voi mitäänM50+.
[/quote]
Niin vissiin kun saat niin harvoin tai sulla ei seiso:)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:57"]
[/quote]
En minä mitään luule. Joko olette kateellisia tai seksielämänne on köyhempää, jolle minä en voi mitäänM50+.
[/quote]
Tässä yksi M50+ kommentti
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:01"]
[/quote]
Niin vissiin kun saat niin harvoin tai sulla ei seiso:)
[/quote]
Ja tässä toinen hänen kommentistaan
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:24"] M50+ ei omaa onneaan tarvi hävetä, enkä tajua saamaasi paskamyrskyä. En ole ainakaan sulle kateellinen, itse tosin saan vain yhden mutta vaimo saa 10-20 :) Toivottavasti oma mieskunto on 50+ edelleen iskussa ja vaimo edelleen halukas ;) [/quote] Hän vertaa omaa kyvykkyyttän ja seksielämäänsä muiden sekielämään ja kehua retostelee sillä törkeästi. Tämä ei herätä kateutta vaan ÄRTYMYSTÄ [/quote] Miks ihmeessä ärsyyntyä jostain palstakirjoittajasta, kannattaisko jättää tällaiset palstat väliin jos on noin herkkä? Ja kehen sitä itseään voi verrata jos ei muihin? Ja jos siltä tuntuu että on jossain hyvä, niin miksi sitä ei saa sanoa ääneen? En mä nähnyt ainakaan mitään retostelua 50+ kommenteissa, täällä seksipalstalla on paljonkin ketjuja seksuaalisuuteen liittyvistä ongelmista, eikö saa olla tyytyväinen jos itsellä on sujuva seksielämä? Ihan sama mitä sanoo niin aina jollekin tulee pahamieli
[/quote]
Kyllä voit olla ihan varma, että lopetan palstailun. Niin on muuten moni muukin tehnyt Mm sinä saat pitää palstasi ja eipä täällä taida kohta enää jengiä olla
Meillä on hyvä seksielämä, vaikken saa läheskään joka kerralla orgasmeja. Nuolennalla en ole ikinä saanut ja en edes pidä siitä. Sormilla ja leluilla saan joskus, panemalla parhaiten. Mies saa kerran.
Kaksi. Ensin esileikissä, sitten yhdynnän aikana. Sen jälkeen en haluakaan enempää.
Kuulkaapas nyt alapeukuttajat. Kuka ärsytti ja ketä, minua. Täällähän kehuskellaan siitä kuinka useasti harrastetaan seksi, jotkut jokapäivä ja montakertaa. Voihan se niinkin olla, mutta kuinka ladukasta se sitten on?. Meille on tärkeää laatu ei määrä, jos kerron että 2-3 kertaa kuussa tai 3-5 niin onko se väärin?. Meillä nyt sattuu olemaan seksi monipuolista, eikä pelkkää rynkyttämistä. En juo, en tupakoi ja autourheilukin on jäänyt pois, selkäni on sökö, mutta siitä huolimatta pidän itseni kunnossa. Täytyyhän elämässä nautintojakin olla, meillä sattuu olemaan seksi jos teistä tuntuu että kehuskelen olette väärässä. Meillä nyt sattuu olevan nautinnollista seksiä vaikka harvemmin kuukaudessa. Potenssiongelmia sattuu olevan lähes jokaisella miehillä ikää katsomatta myös minulla, ja olen lukenut täällä että naisilla on ongelmia saada orgasmi. Olen yrittänyt auttaa ja kysyä mitä miehet tekevä tai jättävät tekemättä, onko se väärin?, en yleistänyt että kaikilla naisilla on se ongelma. Olen tavallinen suomalainen mies jolla nyt sattuu olemaan rikas seksielämä, jos tästä nokkiinsa ottaa niin se on teidän ongelma ei minun. Monellahan on fantasioita seksistä, myös minulla jotka olen julki tuonut. Miksi niitä alapeukkuja sitten tulee, uskoisin että se on asenneongelma tai huono itsetunto. Olen kysynytkin olenko loukannut sinua, vastaukset ovat olleet niin että on sanottu et ole loukannut useimmiten. Jokainenhan saa vetää tästäkin kirjoituksestani omat johtopäätöksensä, että hyvää alkanutta viikkoaM50+.
Saan aina kerran ja sekin on kovan työn takana. :/ Minun on jotenkin todella vaikea saada. Olen seurustellut myös naisen kanssa aikoinaan ja hän taas oli todella herkkä saamaan orgasmeja. Useita kertoja seksin aikana. Nyt kun seurustelen miehen kanssa niin hän saa kerran seksin aikana. Sitten pitää pitää tauko jos meinaa että toisen kerran.
Vaimo yhden ja mä yhden. Monesti voisin jatkaa uudelleenkin mut vaimolla menee helposti limakalvot helläksi ja ei sit viitsi jatkaa että ei tule puolentoista viikon selibaattia :) Tykkäsin kyllä jos voisi ottaa uusinnan, mut hyvä näinkin :)
Yleensä 3-5, joskus enemmän ja harvemmin vähemmän.
n19.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:57"]
[/quote]
[/quote]
Onko pakko kopsata mun piikkiinM50+,
Tämähän on mielenkiintoinen ketju. Ensin minut haukutaan ja kaadetaan likavesi niskaani, kun sitten puolustaudun niin yhtäkkiä minä jo loukkaankin heitä. Jos minua haukutaan perusteettomasti ja puolustaudun niin kuka ei puolustautuisi, onneksi tässä ketjussa on järkeviäkin ihmisiä. Ja tuo mitä halveksin on se kun kirjotetaan minun nimimerkkini alla, vai onko täällä samoja ihmisiä samalla nimimerkilläM50+.
Tämähän on mielenkiintoinen ketju. Ensin minut haukutaan ja kaadetaan likavesi niskaani, kun sitten puolustaudun niin yhtäkkiä minä jo loukkaankin heitä. Jos minua haukutaan perusteettomasti ja puolustaudun niin kuka ei puolustautuisi, onneksi tässä ketjussa on järkeviäkin ihmisiä. Ja tuo mitä halveksin on se kun kirjotetaan minun nimimerkkini alla, vai onko täällä samoja ihmisiä samalla nimimerkilläM50+.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:24"]
M50+ ei omaa onneaan tarvi hävetä, enkä tajua saamaasi paskamyrskyä. En ole ainakaan sulle kateellinen, itse tosin saan vain yhden mutta vaimo saa 10-20 :) Toivottavasti oma mieskunto on 50+ edelleen iskussa ja vaimo edelleen halukas ;)
[/quote]
Hän vertaa omaa kyvykkyyttän ja seksielämäänsä muiden sekielämään ja kehua retostelee sillä törkeästi. Tämä ei herätä kateutta vaan ÄRTYMYSTÄ
[/quote]
Mutta miksi ärtymystä herättää se, että on naisia, jotka eivät saa orgasmeja? Miten se voi ketään ärsyttää?
[/quote]
Luepas hänen ensimmäinen kommenttinsa. Siinähän hän kertoo miten hienoa hänen seksielämä on ja "surkuttelee", että näin ei ole kaikilla: Suomeksii sanottuna leuhkimista