Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissiparadoksi

Vierailija
28.12.2012 |

Eli naiset (jotkut naiset) pukeutuvat, että osa tisseistä vähän näkyy, avoin kaula-aukko. Ja liivit ovat sitten sopivan "nostavat". Toisaalta jos mies katsoo liian pitkään niille seutuville niin tulee sanomista. Eli mitä järkeä tässä? Nainen haluaa näyttää, ei kai hän muuten avointa kaula-aukkoa panisi ja mies ei saa katsoa? Vai onko niin, että "Reiska" ei saa katsoa mutta "George Clooney" saa katsoa. Olemmeko me ihmiset vähän irratioanaalisia.

Vai naiset tuntuuko se mukavalta jos miehen silmät "viivähtävät" vähän pidempään rinnusalueelle. Vai muita naisiako varten laitatte avoinaisen aukon. Eli "laumassa" taistelu mahdollisista parittelukumppaneista tyyliin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tissejä saa ainakin ihan vapaasti katsella ja ihailla. Se on sitten eri asia, kuka niitä pääsee leipomaan tai imemään.

Tissit ja perse ovat naiset aseet parinhankinnassa. Jos ne on huonot, niin eipä taida kiinnostuneita riiareita järin paljon liikuskella ympärillä.

Vierailija
2/2 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan aikas rehellinen kommentti naiselta! :-)

En kyllä nestorimiehenä tuota ihan täysin enää allekirjoita, mutta joskus vuosituhannen vaihteessa kävi silleenkin, kun olin n. 30-vuotias 6-pakkikarateka, niin juutuin treenien jälkeen ykköstä ja vissyä juodessani katsomaan ihan väärään kohtaan tiskillä vierrässäni olevaa, hrmm... hyvää varustusta. Ja eipä nyt ollut ihan sillä kertaa iskumesta mielessä, nysväsillä & hikisillä verkkareilla. Mutta naisen kommentti yllätti yksinkertaisuudessaan: "Saa mua silmiinkin katsoa!" Hieman paloautonaama käväsi kyllä hetken.

Kahden tunnin jälkeen tapahtui siten kuin tapahtui monta kertaa Aatamin ja Eevan jälkeen...

Se vain jäi ihmetyttämään vielä vuosien jälkeen: miten ihmeessä te naiset "pariudutte" etenkin baaritiskillä? En voisi juuri kammottavampaa kaiffaria, kuin minä tuona tiistai-iltana, kuvitella olevankaan: ja silti kävi niin kuin kävi.

Mutta kuulemma daisareita tuijjotin "tarpeeksi röyhkeästi" mitä se nyt sitten tarkoittikaan... No oli kylläkin joo, mitä katsoa...joo. Mutta en minä kyllä ihan tapahtuneeseen ollut varautunut.

Te Naiset vaan ovatte kovin kummallisia..! On teissä joo: tissit ja perse ja monta muutakin miestä houkuttavaa paikkaa ja uloketta! :-)

Mutta se kampaajan hienostelema kellotapuli on kyllä testosteroineille ihan mystinen maailma.

Kiva jos olet tisseistäsi tietoinen! Ehkä minä joskus jossakin baarissa yritän niitä onnettoman salaa vilkuilla..;)

T: nona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi