Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten täällä voi olla niin todellisuudesta vieraantuneita?

Vierailija
05.04.2015 |

Toteaa että kelpuuttaa muutaman prosentin tai prosentin murto-osan miehistä vaikka tällaisia miehiä olisi yhdessä ikäryhmässä kymmeniä tai satoja, että 99 prosenttia on liiat tyhmiä vaikka älykkyysosamäärällä 135 tai parempi on ollut äärimmäisen älykäs jo pitkään. Sitten laatii negatiivisia listoja vaatimuksista (itse luovuin tällaisesta kun täutin 30 vaikka pidänkin vielä keskeisimmisistä vaatimuksista kiinni). Eikä nämä ihmiset ole enää teinejä vaan nuorin tuossakin ketjussa oli 21-vuotias (joka oli sitä mieltä ettei ole syytä huoleen vaikkei ole siinä vaiheessa zeurustellut kendnkään kanssa).
Olen aina olettanut että tämä on aikuisten, perheellisten keskustelupalsta mutta ilmeisesti erehdyin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sanaakaan selvää. Ulosantisi on surkeaa, olisiko siinä syy ettet kelpaa?

Vierailija
2/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina esittää ettei niitä kiinnosta. 

Eipä ole ollut ongelmaa pimpan saannissa ikuna. Enkä todellakaan kuulu siihen "yhteen prosenttiin" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin olet erehtynyt. Eihän tämä palsta ole aikuisia nähnhytkään :-D Iältään ehkä, mut tuo järkipuoli on suurimmalla osalla teinin tasolla... En ainakaan itse halua uskoa, että suurin osa ihmisistä sellaisia idiootteja kuin täällä näyttää olevan ;-D

Vierailija
4/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä selität? Todella sekava teksti.

Vierailija
5/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:23"]Mitä sä selität? Todella sekava teksti.
[/quote]

Isäs oli sekava ku se sut teki. Selittäisi sinällään paljon mutta...