Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH! Turhat pyhät.

Vierailija
05.04.2015 |

Aaah! Kuolen tylsyyteen, kun koko pk-seutu on olevinaan kiinni pääsiäisenä. Ei kellään olisi MITÄÄN vinkkejä tälle tai huomiselle päivälle? Ei huvita lähteä uloskaan huvikseen kävelemään, kun koska tahansa voi tulla vettä niskaan. Asuinalue kyllä muuten antaisi loistavat puitteet ulkoiluun.

Typerä, turha ja ärsyttävä pyhä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, kun kerrankin olen vapailla kun on pyhät. Yleensä mulla on aina yövuorot pyhinä, mutta nyt mulla on tämä ja huominen päivä vapaata.
Tänään olen tehnyt hirveän määrän ruokaa pakkaseen, siivonnut ja pessyt pyykit. Nyt istuin kahvikupin (ja suklaamuffinin..) kanssa palstailemaan hetkeksi, sitten lähden pitkälle kävelylle rantaan ja lämmitän saunan. Illalla käyn kaverin kanssa lähipubissa ja huomenna nukun pitkään enkä tee yhtään mitään koko päivänä. Parasta!

Vierailija
42/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin mielelläni yöpyhävuoroja. Olisi tekemistä ja saisi kunnon hynät uskonnollisesta hupatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi joillakin aloilla on töitä vuoden jokaisena päivänä. Itsekin olin tänään hoitamassa eläimiä, niitä kun ei kiinnosta onko pyhä vai ei.

Vierailija
44/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. Normiviikonloput menee ihan vain kodin ylläpitohommissa, joten on ihanaa, että nyt on pari päivää ekstraa levätä ja touhuta perheen kanssa, tehdä vähän jotain muutakin kuin pikainen viikkosiivous ja viikon pyykkien pesu.

Vierailija
45/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:18"]

Aaah! Kuolen tylsyyteen, kun koko pk-seutu on olevinaan kiinni pääsiäisenä. Ei kellään olisi MITÄÄN vinkkejä tälle tai huomiselle päivälle? Ei huvita lähteä uloskaan huvikseen kävelemään, kun koska tahansa voi tulla vettä niskaan. Asuinalue kyllä muuten antaisi loistavat puitteet ulkoiluun.

[/quote]

Vali vali. aina on asiat huonosti. Jollei kenkä hierrä, niin sitten kulli seisoo.

Vierailija
46/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:24"]

Miten niin "kaikki" on kiinni? Pienet kaupat on auki, jos olet ruokaa vailla, ravintolat ja baarit ovat auki ihan normaalisti, leffateatteri ja museot on auki... eihän nyt pyhinä ole kiinni kuin virastot ja erikoiskaupat, niitäkö ilman et pärjää ja elämä on ihan tylsää?

[/quote]

Ruokaa on kaapissa, yksikään museo ei ole enää tähän aikaan auki, vaikka olisi normaalikin sunnuntai. Niinkuin jo sanoin, ravintolat ovat ihan tupaten täynnä ja kalliit hinnat. Baariin ei huvita mennä juoppoja katselemaan. Leffatarjonnan tsekkasin, eikä sieltä tullut mitään sellaista, että voisin tuhlata yli 20e elämykseen. Ja erikoiskaupoista voisin kaivata kirppareita (huomenna menen kaapelin kirppikseen heti aamusta), divareita ja musiikkikauppoja. Jossain kahvilassakin olisi kiva käydä, mutta ei huvita maksaa jollekkin s-ketjulle yli 30e kahvista ja pullasta. Pienet ja yksityiset onkin sitten kiinni.

Niin ja vapaaehtoistoiminta kuulosti hauskalta, mutta idean antaja oli ilmeisesti joku tyhjäpäinen hihhuli, joka ei voinut vinkata, että minne voisin tänään mennä.

Noh ihan sama, päivä on jo melkein lopussa, joten kunhan olen täällä ja trollailen. Eli paskaa ja perseestä, kun on pakko.

[/quote]

:D:D:D No tuolla asenteella lasi on kyllä aina puoliksi tyhjä, vaikka asiat olisi miten. Mutta positiivista sentään, että olet yksin niin etpähän ole pilaamassa kenenkään toisen pääsiäistä.

Vierailija
47/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällähän on tullut vinkkejä vaikka kuinka, mutta ei näytä arvon hiekkapillulle mikään kelpaavan. 

Vierailija
48/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Täällähän on tullut vinkkejä vaikka kuinka, mutta ei näytä arvon hiekkapillulle mikään kelpaavan. 

[/quote]

Hienosti sain idean huomiselle päivälle. Tälle päivälle en sitten mitään. Paitsi leffan ja vapaaehtoistoiminnan. Leffasta ei tule mitään ja vapaaehtoismahdollisuutta ei avattu sen enempää. Ja todellisuudessa tässähän olisi vain taivas rajana. Voisin vaikka varata ajan helikopterilennolle ja piipahtaa virossa. Tai voisin vaikka hypätä junaan ja lähteä Tampereelle. Jos olisi rahaa, niin menisin kuluttamaan sitä johonkin fine diningiin ja kuuntelemaan hyvää musiikkia.

Harmi vain kun en elä täydellisessä maailmassa, joten sitä rahaa ei ole tuosta vain kulutettavaksi. Ja tietenkin mieheni on kotona, ei kai minulla muuten kuluisi yli 20e leffaan ja yli 30e kahvilaan. Ei pk-seutukaan noin kallis ole yhdelle ihmiselle.

Vierailija
49/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:36"]

Jos ei muuta keksi niin seksi, joko yhdessä tai yksin. Se on saamari sama millä syyllä saa lomailla. Joutenolosta pitää osata nauttia koska siinä voi ihan itse valita miten viihtyy. Joku voi tykätä pelailla, itse tykkään lukemisesta. Päihteet (alkoholi ja/tai pössy) on kivaa ja tietenkin se seksi.

[/quote]

Joo pössyttely ja huono leffa telkkarista voisi olla kiva. Poltettavaa vain löytyy kovin huonosti lähipiiristäni, eikä se oikeastaan edes sillai maistu tällä hetkellä. Jos tekisi mieli, niin lähtisin sitä jostain hakemaan. Enkä nyt koko aikaa jaksa olla runkkailemassakaan.

Vierailija
50/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:51"]

[/quote]

[/quote]

Hienosti sain idean huomiselle päivälle. Tälle päivälle en sitten mitään. Paitsi leffan ja vapaaehtoistoiminnan. Leffasta ei tule mitään ja vapaaehtoismahdollisuutta ei avattu sen enempää. Ja todellisuudessa tässähän olisi vain taivas rajana. Voisin vaikka varata ajan helikopterilennolle ja piipahtaa virossa. Tai voisin vaikka hypätä junaan ja lähteä Tampereelle. Jos olisi rahaa, niin menisin kuluttamaan sitä johonkin fine diningiin ja kuuntelemaan hyvää musiikkia.

Harmi vain kun en elä täydellisessä maailmassa, joten sitä rahaa ei ole tuosta vain kulutettavaksi. Ja tietenkin mieheni on kotona, ei kai minulla muuten kuluisi yli 20e leffaan ja yli 30e kahvilaan. Ei pk-seutukaan noin kallis ole yhdelle ihmiselle.

[/quote]

Aikaisemmin vinkattiin mm. museoita (niitä on vaikka kuinka paljo ja ovat auki).