Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH! Turhat pyhät.

Vierailija
05.04.2015 |

Aaah! Kuolen tylsyyteen, kun koko pk-seutu on olevinaan kiinni pääsiäisenä. Ei kellään olisi MITÄÄN vinkkejä tälle tai huomiselle päivälle? Ei huvita lähteä uloskaan huvikseen kävelemään, kun koska tahansa voi tulla vettä niskaan. Asuinalue kyllä muuten antaisi loistavat puitteet ulkoiluun.

Typerä, turha ja ärsyttävä pyhä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:25"]

En kyllä tajua ihmisiä, joille kauppojen kiinni oleminen on iso ongelma. En muutenkaan pyöri niissä joka päivä.Sää vois olla kivempi, mut ei kyl viltin alla palstailukaan oo paskempaa :D

[/quote]

Ei vaan kaikki on kiinni. En erityisesti kaipaa mitään ostoskeskuksia. Kirpparit, torimyyjäiset ja vastaavat olisi kivoja. Ravintoloihin on kauheat jonot ja hinnat pilvissä. Kaikki kaverit ovat matkanneet pois täältä joko sukulaisiin, tai ulkomaille lomalle. Kun en usko pääsiäispupuihin, enkä jumalaan, niin ei ole mitkään kirkollisetkaan menot se juttu.

Jos olisi auto, niin pakkaisin evästä ja lähtisin lähiympäristön maakuntamatkailulle. Tai kaunis ilma, niin mentäisiin rannalle katsomaan eläinmaailmaa ja grillaisimme kertiksellä makkaraa. Tässä lähellä ei ole mitään grillikatostakaan, jonne pääsisi vähän "leireilemään".

Vierailija
22/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Kuitenkin palkalliset vapaapäivät taatusti kelpaa.

Tekemisen puute on kiinni tasan omasta halusta keksiä sitä tekemistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Mitä helvetin palkalliset vapaapäivät? Painu muualle vinkumaan, jos et osaa ideoita antaa.

Vierailija
24/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leffaan vaikka

Vierailija
25/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta. Mene vapaaehtoishommiin. Niitä riittää, jos ei omasta takaa löydy tekemistä. Mä tarvisin vielä enemmän vapaata, kuin nää 4 päivää.

Vierailija
26/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koko ajan pitää olla äksöniä? Ei kyllä tunnu missään pari pyhää.

Vierailija
27/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta vois olla enemmänkin pyhiä! Rauhalliset vapaapäivät on parasta. Torimyyjäisiin ja kirppareille ehtii vaikka heti tiistaina ..

Vierailija
28/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sunnuntait on muutenkin laiskoja lepopäiviä. Ei jaksa juosta kaupoissa ja selviän ilman jatkuvaa hälinää kyl yhden päivän.

Vierailija
29/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:41"]

[/quote]

Mitä helvetin palkalliset vapaapäivät? Painu muualle vinkumaan, jos et osaa ideoita antaa.

[/quote]

No lain mukaan pe ja ma on duunareille palkallisia vapaapäiviä.

Vierailija
30/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin siitä että saa pari päivää levätä ihan kunnolla ja vaikka torkkua jos huvittaa, usein kun on vaan kiire ja väsyttää.

Vierailija
31/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

No lain mukaan pe ja ma on duunareille palkallisia vapaapäiviä.

[/quote]

Ei ole esimerkiksi osa-aikatyöläisille tai 0-tuntisopimuksen omaaville.

Vierailija
32/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhjäpää pitää olla, jos nämä vapaat saa pitkästymään. Muidenko sinua pitää aina viihdyttää?

Vierailija
33/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:43"]

Laiskuutta. Mene vapaaehtoishommiin. Niitä riittää, jos ei omasta takaa löydy tekemistä. Mä tarvisin vielä enemmän vapaata, kuin nää 4 päivää.

[/quote]

Missäs täällä pk-seudulla on vapaaehtoistoimintaa? Eikä mitään kirkkomessuja kiitos, en halua silmät loistaen auttaa iihmisiä jumalan nimeen, johon en edes usko. Ja siis nyt heti mielellään.

Vierailija
34/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:52"]

Miten tyhjäpää pitää olla, jos nämä vapaat saa pitkästymään. Muidenko sinua pitää aina viihdyttää?

[/quote]

Kyllä pitää. Sinäkin voit painua muualle nauttimaan ihanista ja tylsistä mitäänsanomattomista Jeesuksenpalvontapäivistä. Ja ulos menisin kuule ihan vain vaikka luonnon viihdyttämäksi, mutta ei huvita mahdollisesti kastua ja vilustua. Kotona olen siivonnut lähestulkoon katosta lattiaan. Kaapitkin olen järjestänyt pe ja la uuteen uskoon.

Mikä ongelma teille on se, jos minä en halua vain loikoilla pääsiäsnoitien takia?

Vierailija
35/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:52"]

[/quote]

Kyllä pitää. Sinäkin voit painua muualle nauttimaan ihanista ja tylsistä mitäänsanomattomista Jeesuksenpalvontapäivistä. Ja ulos menisin kuule ihan vain vaikka luonnon viihdyttämäksi, mutta ei huvita mahdollisesti kastua ja vilustua. Kotona olen siivonnut lähestulkoon katosta lattiaan. Kaapitkin olen järjestänyt pe ja la uuteen uskoon.

Mikä ongelma teille on se, jos minä en halua vain loikoilla pääsiäsnoitien takia?

[/quote]

Omaan napaansa tujotteleva helsinkipelle siis. Kuka tuommoista lasta viitsisi edes auttaa.

Vierailija
36/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "kaikki" on kiinni? Pienet kaupat on auki, jos olet ruokaa vailla, ravintolat ja baarit ovat auki ihan normaalisti, leffateatteri ja museot on auki... eihän nyt pyhinä ole kiinni kuin virastot ja erikoiskaupat, niitäkö ilman et pärjää ja elämä on ihan tylsää?

Vierailija
37/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No a) en asu Helsingissä ja b) En ole Helsingissä syntynyt. Ja sanotaan vielä c) uskon kehä 3:n ulkopuolella olevan elämää, mutta täältä kestää tuntikausia päästä vaikkapa lavatansseihin, että ei maksa vaivaa tässä vaiheessa päivää.

Ja ideanpuutoksia on tosiaan juuri silloin, kun hihhulien takia koko Suomi on kiinni.

Silti täällä jaksetaan itkeä ja parkua minun aloituksestani. Eipä näytä teilläkään olevan mitään parempaa ideaa, kun tulette tänne huutelemaan ja syyttelemään minua idean puutteista :D Kannattais katsoa sinne peiliin.

Vierailija
38/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:24"]

Miten niin "kaikki" on kiinni? Pienet kaupat on auki, jos olet ruokaa vailla, ravintolat ja baarit ovat auki ihan normaalisti, leffateatteri ja museot on auki... eihän nyt pyhinä ole kiinni kuin virastot ja erikoiskaupat, niitäkö ilman et pärjää ja elämä on ihan tylsää?

[/quote]

Ruokaa on kaapissa, yksikään museo ei ole enää tähän aikaan auki, vaikka olisi normaalikin sunnuntai. Niinkuin jo sanoin, ravintolat ovat ihan tupaten täynnä ja kalliit hinnat. Baariin ei huvita mennä juoppoja katselemaan. Leffatarjonnan tsekkasin, eikä sieltä tullut mitään sellaista, että voisin tuhlata yli 20e elämykseen. Ja erikoiskaupoista voisin kaivata kirppareita (huomenna menen kaapelin kirppikseen heti aamusta), divareita ja musiikkikauppoja. Jossain kahvilassakin olisi kiva käydä, mutta ei huvita maksaa jollekkin s-ketjulle yli 30e kahvista ja pullasta. Pienet ja yksityiset onkin sitten kiinni.

Niin ja vapaaehtoistoiminta kuulosti hauskalta, mutta idean antaja oli ilmeisesti joku tyhjäpäinen hihhuli, joka ei voinut vinkata, että minne voisin tänään mennä.

Noh ihan sama, päivä on jo melkein lopussa, joten kunhan olen täällä ja trollailen. Eli paskaa ja perseestä, kun on pakko.

Vierailija
39/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kanssa pikku paikkakunnalla jossa kaikki kiinni..

Vierailija
40/50 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta keksi niin seksi, joko yhdessä tai yksin. Se on saamari sama millä syyllä saa lomailla. Joutenolosta pitää osata nauttia koska siinä voi ihan itse valita miten viihtyy. Joku voi tykätä pelailla, itse tykkään lukemisesta. Päihteet (alkoholi ja/tai pössy) on kivaa ja tietenkin se seksi.