Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestejä tuntemattomilta FB:ssä, millaisia olette saaneet?

Vierailija
05.04.2015 |

Mulle on joskus aikaisemmin tullut näiltä turkkilaisilta sun muilta, mut nyt tuli suomalaiseltakin! Viesti alkoi niin että olen kaunis ja hän haluaisi tutustua minuun paremmin. Mutta ei mun kuvasta saa kunnolla selvää, aurinkolasit päässä. Vartaloa näkyy, olen siis hoikka ja pienirintainenkin ;) Et mikähän juttu tämä nyt mahtaa olla? :) En kyllä ajatellut vastata mitään...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäköhän juttu? Pilhu

Vierailija
2/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli tarkoitus että muutkin kertoisivat millaisia viestejä on tullut, älkää nyt takertuko tuohon mun saamaan viestiin. Ootteko muut saaneet viestejä tuntemattomilta siis? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut pariltakin ählämiltä näitä "nain sinu kuva ja rakastu heti, tule minu luo mine pitä hjuva huoli sinu" -viestejä. Pelottavinta on se, että mulla on profiilikuvanani oma yksivuotiskuvani ja taustana yksi patsas, eikä muut kuvani ole julkisesti näkyviä... Että sellaisia miehiä houkuttelen =D

Vierailija
4/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain feikkiprofiileilta (=kaikki kuvat otettu jostain netin kuvapalveluista) on tullut kehuja siitä, kuinka harmoninen ja ihana profiilini on ja kuinka nyt uskovat taas todelliseen rakkauteen jne. Profiilistani ei näy julkisesti kuin profiilikuva ja kansikuva.

Vierailija
5/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari viestiä, joissa minua on luultu toiseksi henkilöksi. Toinen viesti tuli Saksasta ja siihen vastasin saksaksi ja siihen se jäi. Profiilikuva on koirani kuva ja toisessaviestissä luultiin koiraani tutuksi koiraksi ja asia selvisi sitten.

Vierailija
6/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullekin on tullut pari joltain ulkomaiselta, eikä profiilikuvakaan tainnut aina olla kovin tunnistettava kuva itsestä.
Kerran tuli suomalaiselta, sittemmin profiili on poistettu tai minut estetty koska nimi ei näkynyt enää linkkinä?

Vierailija
7/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä mitään vaikka ihan oma selkeä kuva näkyvillä.

Vierailija
8/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut muutamalta ulkomaalaiselta jotain you are the most beautiful girl in the world blabla. En tajua miten ne edes mut löytää? Ei ole yhtään yhteisiä kavereitakaan.

Vierailija
9/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut samanlainen viesti, kuin ap:lle. Nimi oli selvästi keksitty ja olisko profilikuvassa ollut joku koira tai vastaava, ei mikään ihmisen kasvokuva.

Vierailija
10/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"opiskeletko yliopisto?"

"Olet kanis"

"Nice to meet you. my name is Adil, from India. Let's be friends"

En muista kaikkia. Todella todella harvakseltaan niitä tulee. En ole mitenkään kaunis tai nätti, aiva ntavallinen pyöreäkasvoinen 23-vuotias :D

Vierailija
11/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Would you like to hear about Jesus Christ?"
"Dear Mrs. Palstalainen, your great aunt has died, and she left her mansion to you. Pay this amount and come get your billions"

Tällasia. Sitten jotain "hi", "hi beautiful", "wanna be friends" -juttuja kolmansista maista. Nyt kun koittaa availla noita viestejä niin käyttäjät on poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä