***Kesäkuun kullanmurut lauantaina*****
Kommentit (11)
jokos on plussa-uutisia?mulla ei vielä minkäänmoisia ovistuntemuksia ole, eipä se kyllä ennenkään ole etukäteen itestään ilmotellu, yhtäkkiä vaan alkaa hirmunen kipu oikealla alavatsalla ja sitä kestää muutaman tunnin. Ja viimisimmissä kierroissa ovis on ollu kp13-14.
Fiilis on ihan semmonen vaihtelevan sekava, viime kierron oireilu kummittelee mielessä ja kauhulla odotan josko samaa tapahtuu tässä kierrossa :(. työpaikkahaastattelussa kävin alkuviikosta ja ens viikolla pitäs kuulla tulinko valituksi vai en,työpaikka ois kyllä semmonen että oikeesti ja ihan tosissaan sen haluaisin, mutta senkin puolesta siis jännittäviä hetkiä elelen...
mukavaa viikonloppua teille, mie suunnistan iltasella baarimaailmaan ekaa kertaa esikoisen syntymän jälkeen ja toivottavasti jääkin sitten taas viimeiseksi piiiiiiiiiiitkäksi aikaa
t.tamatu kp13/28
Mies hetki sitten soitteli intistä että tuleekin lomille aivan muutaman tunnin kuluttua!
Just sattuu olemaan ovis näihin aikoihin (riippuen kierron pituudesta) ja viimeks ollaan pupuiltu edellisillä lomilla viikko sitten.. Olin asennoitunut siihen että tämä kierto menee aivan harakoille!
[b]Omaan napaan[/b] tosiaan kuuluu ovisajat - Kp 18/30(?) - Kierto saattaa heitellä muutamilla päivillä, laskin että aikasintaan ovis olis voinut olla kp 16 (torstaina) ja viimestään kp 20 (maanantaina). Saadaan siis sittenkin edes joten kuten oikeaan aikaan pienet simpat liikkeelle - ei mene ihan hukkaan kierto :)
Kohta alkaa tosiaan ensimmäiset kesäkuiset piinailemaan oikein tosissaan - Jänniä hetkiä elellään! Toivotaan roppa kaupalla plussia!
nekku toivottelee hyvät vkonloput kaikille ja painuukin siivoomaan saman tien!
Eli mä haamuplussasin 3+5 viime tiistaina. Eilen tein uuden testin, negaa oli, hyvin selkeät oireet olivat loppuneet to-pe yönä ja nyt lauantaina alkoi sitten vuoto. Eli kesäkuisiin liittyisin :-) käyn laittamassa tiedot tuonne listalle vielä.
Eilen masensi, tottakai, mutta tänään jo mukavampi olo :-)
Meillä on siis ennestään t 12/01 ja p 05/04 kummatkin saaneet alkunsa 1-2 yk. Eli ei aihetta masennukseen!
Ja onhan tämä kivan jännää tämä vauvakuumeilu vielä tässä vaiheessa :-)
Sintagma, kp 1/n.26, yk2.
Mulla oli joskus sellanen kierto missä sain ensin kaksi haamuplussaa - kolmas testi näyttikin sitten negaa ja menkat vihdoin alkoi muutaman päivän päästä (kp:tkin huiteli jossain 38 tietämillä, en muista enää tarkalleen) Mut siis tosi inhottavaa, kun nuo haamut tietenkin nostaa toivon tosi korkeelle, tottakai sillon uskoo raskauteen ja sit tiputaan korkeelta kun/jos saa negan tai/ja menkat alkaa..!
Mutta kiva kuulla että olet noin positiivisella mielellä :) Tervetuloa!
kolmatta yritys kertaa meillä... Ensimmäisestä kierrosta tärppäsi mutta loppui pikaisesti :( Sen jälkeen kierrot ihan sekasin, sainkin sitten terolut kuurin josta viimeisen pillerin otin viime sunnuntaina, eli jos oikein olen ymmärtänyt nyt viikon sisällä pitäis menkat alkaa jos on alkaakseen... (toivottavasti ei...) ei kyllä valitettavasti oo minkäänlaisia raskaus oireita, mutta eipä ollut ensimmäisen lapsemmekaan kohdalla moneen viikkoon, eli nyt vaan toivotaan :)
Plussa onnea kaikille!!!
Mä täällä odottelen vieraita saapuvaksi. Tänään vietetään esikon 3-vuotisjuhlia, vaikka oikee päivä olikin jo tiistaina. mutta nyt siis tulee kavereita juhlimaan!
Aamupäivä menikin värkkäillessä nalle-puh kakkua ja täyttäessä netistä tilattua ihanaa Pinjataa! =D
Kiva, kun on puuhaa niin ei koko aikaa pyöri kiertopäivät mielessä!
Sintagma! Mulla oli tuossa keväällä kolme perättäistä kemiallista raskautta ja sen ainakin siitä opin, että liian aikasin ei kannattaisi testata. Mikään ei oo kurjempaa kuin haalea plussa joka ei sitten koskaan vahvistukkaan. :' ( Nuo kun ovat tosi yleisiä mokomat.
Vaikka se testaaminen, kun on niin kivaa ja kun oireetkin vielä löytyy niin harvapa meistä kai pystyy itseään jarruttelemaan. Voipihan se olla, että taas tässä kierrossa " yllätän" (hah.. ) itseni testaamasta tuossa 27/29 taas kerran..
Suuret pahoitteluni sinulle, toivottavasti tämä kuu tuo onnea!
Mutta nyt taitaa olla aika laittaa kaffepannu päälle!
Hauskaa viikonloppua kaikille!
piipaa kp 18/29 dpo 5
Ai juu, Wintergirl! Ei vielä oo mitään kiinnittmysidippiä näkynyt. Nyt mulla on ollu niin aikasia herätyksiä tässä pari päivää joten ei oikein oo onnistunu tuo samaan aikaan lämmön mittaaminen. Pääasia, että ovat vielä sentään ylhäällä!
Nyt muuten eilen alkoi mahaa juilia ihan menkkamaisesti. Kovasti tekis mieli ajatella, että se ois hyvä merkki, mutta se kun voi olla ihan kumpi vaan. Mieltä vielä vaivaa tuo II-luokan papa joka otettiin kaavinnan jälkeen ja jossa siis näkyi jotain tulehdusta. Pöh..
Mut nyt meen..
Täällähän alkaa kohta olla piinaviikko jo monella tuloillaan. Viikon päästä varmaan on ekat plussat jo saatu! Toivottavasti kuulun niihin :))) Täällä menossa kp18/25-26 dpo5..
Pupuiluintoa ja tärppionnea !
-S- kp18/25-26 tai rv2+5 :))))
minä tosiaan bongasin jo limoja ja mietin että tuleeko ovis just silloin vai alkaako limat jo aijemmin. No veikkasin siis että huomenna voisi testi näyttää plussaa koska tänään ei vielä näyttänyt.
sehän tarkoittaisi sitä että maanantaina päästään inseminaatioon... toivotaan vaan että se ei ole sitten myöhäistä jo.
sintagmalle vielä tässäkin pinossa pahoitteluni! Mutta seuraavassa kierrossa toki tulee kunnon plussa :)
kp15/25-32
Heippa,
kuukauden päivät olen jo lueskellut silloin tällöin viestejä tältä palstalta mutta en ole itse ehtinyt kirjoittamaan. Kiva kun voi lukea ja samassa tilanteessa oleville kuumeilijoille purkaa tunteita:) Ja kaikenlaista uutta olen taas oppinut... Meillä poika s. 2004 ja elokuussa otin hormonikierukan pois. Viime kuussa ei ollut kierrosta tietoa kun hormonikierukka vei kuukautiset kokonaan pois, mutta tässä kuussa hedelmälliset hetket pitäisi olla käsillä ensi viikolla. Kummallista että kun vauvakuume iskee, se tulee niin hirveenä voimakkaana...
Heips vaan kaikille =)
Olen huhuillut täällä taustalla, kun on ollut niin kaiken laista. Joopa joo selityksiä, kun oon niin mahdottoman tumpelo kirjoittelemaan, vaikka suu käykin kokoajan ; D
Kovasti jo monilla jännittävät vaiheet!! Itellä vähän sekavat tunteet... Välillä oon aivan varma raskautumisesta ja toisalta en anna itselleni lupaa niin ajatella! Pettymyksiä pettymyksien perään, yritystä takana jo 3/2005 asti,vaikka virallisesti aloitimmekin 8/2005,kun lopetin imetyksen. Niin minä toisen pienokaisen haluaisin ja ihmeellistä onkin se, et esikko sai alkunsa heti ja pikkukakkonen ei sittten millään =(( Ylipainoa mulla on,mutta niin sitä oli esikostakin. Kierto on säännöllinen melko kellontarkka 26. Ovista en testaillut pahemmin, mut uskon vahvasti, et ovuloin...Epätoivo jo alkaa nostaa päätään, vaikka ei se niin toisalta ookkaan. Meillä nyt raksa projekti alulla ja taloon pitäs muuttaa ens kesänä, miten ihana oisikaan jos pikkukakkonen saapuisi uuteen taloon vähän niinkuin tuparilahjana =D
Mukavaa viikonloppua kaikille teille! Juttujanne on ihana ja piristävä lukea. Tietää ainakin ettei paini yksin näiden asioiden kanssa :-)
S@nde Kp 20/26
Jokos täällä joku on kerennyt testailemaan?
Laru:Saitkos nukuttua? HUomennako sitten testailet, täällä odotellaan erittäin malttamattomana ja tietenkin plussatulosta!
Jeanel: no kiinnittymisaikoja sitten siellä elellään, ja tulepa sitten kertoilemaan, kun aconit saapuu ja pääset testailemaan!
Sofia 27: aika samoissa mennään, joten ensi viikko menee sitten ja vähän seuraavakin yhdessä piinaillessa.
Helga76:pahoitteluni putoamisesta, mutta täällä on mukava porukka kasassa, itse asiassa aika paljon toukokuisia mukana, oli meinaan täti sen verran tyly vieras...
Tutti: samoja mietteitä täälläkin, itselläni ei perussairautta, mutta joka raskaus on ollut hankala ja lähes sataprosenttisesti samat ongelmat on kuulemma tulevassa raskaudessakin... mutta tsempataan toinen toisiamme. Täällä olen kuitenkin huomannut, että yllättävän monella on odotettavissa riskiraskaus.
Jushka: hyvä ajatus tuo, että nyt sitten sitä punaviiniä, kun on pitkä tauko edessä! Sama meilläkin, mies tuli kotiin viikolla saamansa hienon shampanjapullon kanssa, johon minä, että kyllähän se pitää viikonloppuna juoda, kun kohta minä en sitten voi juoda kuitenkaan!
Oma napa: No eipä tässä vaiheessa vielä oireita bongailla, aika väsynyt olen ollut, ja nyt yöstä ja tänään aamulla pientä päänsärkyä ilmassa. Vv on runsasta niinkuin aina tässä vaiheessa kiertoa, toivottavasti jatkuukin sellaisena, sillä se lupailisi hyvää. Katsotaan jatkuuko väsymys, takana on 12 tunnin yöunet, joten unenpuutteesta ei ainakaan voi johtua. Rinnat on vähän olleet kipeät, mutta niistä ei kyllä raskautta voi mitenkään päätellä, sillä kipuilevat aina muutenkin joka kierrossa.
kp 18/29 dpo3