Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan laittanut vauvaa HETI omaan huoneeseen?

Vierailija
05.04.2015 |

Miten järjestely sujui?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en raaskis koskaan laittaa omaa vauvaani toiseen huoneeseen nukkumaan. Olen kyllä niin laiska äitikin että helpompi hoitaa vauvaa öisin kun pinnasänky on oman sängyn vieressä käden ulottuvilla.

Se on ihan normaalia että ensimmäiset viikot/kuukaudet nukkuu koiranunta ja heräilee vauvan ähinöihin... ne äidinvaistot..
Kylläne lapset kerkeää omiin huoneisiin myöhemminkin ja ottavat sitä pesäeroa ihan itsekin sitten.
Mikäs sen mukavampaa kun aamulla herätä siihen kun pieni lämmin käsi kopeloi naamaa ja jokeltaa. :) <3

Mut jokainen tyylillään. :)

Vierailija
2/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan itte pystyis olla erossa vauvasta yötä. Mut jokainen tekee miten tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:52"]Mä en vaan itte pystyis olla erossa vauvasta yötä. Mut jokainen tekee miten tekee.
[/quote]
Muista sitten ettet vaan vahingossakaan nukahda, ettet vaan hetkeksikään "eroa" vauvasta.

Vierailija
4/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:20"]

Ihan hirveätä. Vauvakin tuntee yksinäisyyttä ja ikävää! Vauva pois silmistä ja pois mielestä. Kas kun ei survota vauvoja sankoon ja piiloteta kellarikomeroon.

[/quote]

Ehkä jonkun tikapuuaivoisen mielestä näin, mutta kyllä mä muistan että mulla on lapsia vaikka en heitä näekään.

Vierailija
5/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauvat nukkuneet 2kk asti vanhempien huoneessa omassa sängyssä, sen jälkeen sänky siirretty omaan huoneeseen ja nukuttiin ovet auki. Hyvin on mennyt koko ajan, iltaunille menevät nätisti nykyisinkin 4v ja 6v, kun laitetaan ensin ovi kiinni (jotta saavat rauhoittua) ja avataan, kun vanhemmat tulevat nukkumaan.

Itse aloin nukkumaan paremmin, kun vauva siirtyi omaan huoneeseen. Kävin yöllä imettämässä, laitoin vauvan sänkyyn jatkamaan unia ja palasin omaan sänkyyn. Sitä ennen kuuntelin joka ähinää ja reagoin yliherkästikin lapsen inahduksiin.

Vierailija
6/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:52"]Mä en vaan itte pystyis olla erossa vauvasta yötä. Mut jokainen tekee miten tekee.
[/quote]
Muista sitten ettet vaan vahingossakaan nukahda, ettet vaan hetkeksikään "eroa" vauvasta.
[/quote]

:D joku huonolla tuulella

Vierailija
7/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:09"]

Meillä 4v vauva nukkuu yhä mun ja mieheni välissä samassa sängyssä. Haluan lapseni viereeni nukkumaan. Näin olen toiminut kaikkien lasteni kanssa. Tulee se päivä kun lapsi ei enää halua viereen. Tosin mellä vielä 10v haluaa joskus viereen nukkumaan ja se on ihan ok jos vaan sänkyyn mahtuu..:) Olen kyllä muutenkin kova pitämään lapsiani lähellä niin päivin kuin öin. Eli ei mitään mahdollisuuttakaan että olisi vauva ollut eri huoneessa jo vauvana kun ei edes juurikaan omassa sängyssä samassahuoneessakaan.

[/quote]

4-vuotias vauva?

Vierailija
8/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk iässä muutti omaan huoneeseen. Olisi voinut muuttaa aiemminkin. Kaikki alkoi nukkua paremmin. Vauva alkoi nukkua 12 h unia.

Vierailija
9/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo halusi alusta asti noin. Minä herkkäunisempana heräsin vauvojen itkuun yöllä ja kävin valmistamassa maidon. Vaimo kuitenkin halusi syöttää, joten hänkin joutui heräämään.

Vierailija
10/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:54"]

Meillä vaimo halusi alusta asti noin. Minä herkkäunisempana heräsin vauvojen itkuun yöllä ja kävin valmistamassa maidon. Vaimo kuitenkin halusi syöttää, joten hänkin joutui heräämään.

[/quote]No mikäs hyöty tuosta sit oli et vauva eri huoneessa, jos kumminkin molemmat nousette?

Vierailija
11/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa huoneessa nukuttaminen taitaa lisätä kätkytkuoleman riskiä. Olen hysteerinen näistä, joten järjestely ei sopisi meille.

Vierailija
12/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
13/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:00"]

Omassa huoneessa nukuttaminen taitaa lisätä kätkytkuoleman riskiä. Olen hysteerinen näistä, joten järjestely ei sopisi meille.

[/quote]

Mitä roskaa. Sillä ole väliä missä HUONEESSA se nukkuu.

Vierailija
14/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi, koira sai kyllä nukkua samassa makkarissa. Nousi sitten aina lämmittämään maidon ja juotti vauvan kerralla täyteen. Tämä reipas lapsonen pääsi päiväkotiinkin 9kk:n iässä.

Vierailija
15/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol-yksi vuotta oli lapset samassa huoneessa nukkumassa sitten omaan huoneeseen eikä ikinä ongelmia

Vierailija
16/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikkien lasten kohdalla kohdalla.  Ei ongelmia. Rauhalliset ja levolliset yöunet kaikille.  Ei myöhemmin ole tarvinnut pohtia siirtoa ja sen sujuvuutta.

Vierailija
17/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 viimeisintä vauvaa heti toisesta yöstä lähtien omassa huoneessa. Pakko tilanne. Itse niin herkkäunisena en nukkuisi sekuntiakaan vauvan kanssa samassa huoneessa. Ja koettu on. Ensimmäisen kanssa valvoin 3kk istuen ja kuunnellen hengitystä vauvan sängyn vierellä. Siinä meinasi kuolema tulla äidille. Tuosta jäänyt päälle se, etten kertakaikkiaan ole pystynyt nukkumaan vauvojen kanssa. Ja niin herkkä olen, että vaikka vauva nukkuu viereisessä huoneessa herään silti joka ähinään ja kyljenkääntöön.

Vierailija
18/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4v vauva nukkuu yhä mun ja mieheni välissä samassa sängyssä. Haluan lapseni viereeni nukkumaan. Näin olen toiminut kaikkien lasteni kanssa. Tulee se päivä kun lapsi ei enää halua viereen. Tosin mellä vielä 10v haluaa joskus viereen nukkumaan ja se on ihan ok jos vaan sänkyyn mahtuu..:) Olen kyllä muutenkin kova pitämään lapsiani lähellä niin päivin kuin öin. Eli ei mitään mahdollisuuttakaan että olisi vauva ollut eri huoneessa jo vauvana kun ei edes juurikaan omassa sängyssä samassahuoneessakaan.

Vierailija
19/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon vanhana molemmat omaan huoneeseen. Tosin huone oli makkarimme vieressä siten että ei edes ovea vaan oviaukko. Oli hyvä ratkaisy. En herännyt joka tuhinaan mutta sitten kylläkin kun ruoka - aika lähestyi ja alkoivat enemmän pyöriä sängyssä. En ymmärrä mitä haittaa voi olla siitä että kaikki saavat unirauhan. Lapset olleet vauvasta asti hyviä nukkujia ( ja heistä kasvanut erittäin empaattisia, ei koulukiusaajia!)

Vierailija
20/136 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:09"]Meillä 4v vauva nukkuu yhä mun ja mieheni välissä samassa sängyssä. Haluan lapseni viereeni nukkumaan. Näin olen toiminut kaikkien lasteni kanssa. Tulee se päivä kun lapsi ei enää halua viereen. Tosin mellä vielä 10v haluaa joskus viereen nukkumaan ja se on ihan ok jos vaan sänkyyn mahtuu..:) Olen kyllä muutenkin kova pitämään lapsiani lähellä niin päivin kuin öin. Eli ei mitään mahdollisuuttakaan että olisi vauva ollut eri huoneessa jo vauvana kun ei edes juurikaan omassa sängyssä samassahuoneessakaan.
[/quote]
Ääliö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi