Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sotkuista teillä oikeasti on? Paljastuksia!

Vierailija
05.04.2015 |

-Vaihdan lakanat ehkä kerran kuukaudessa. Jos muistan.

-En koskaan moppaa kunnolla lattioita. Pyyhin vain näkyvät tahrat pois paikallisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isoimmat sotkupaikat ovat sauna, kylpyhuone ja kodinhoitohuone. Kaikkialla kalkkitahroja, pölyä. Saunan olen pessyt viimeksi vuosi sitten mutta pitäisi pestä pari kertaa kuussa, jotta oikeasti olisi siisti.

Ikkunat on myös pesemättä. Joka kevät saan pestyä jonkun ikkunan mutta en kaikkia enkä ole vielä ehtinyt pestä edes kertaalleen koko talon ikkunoita, vaikka on asuttu tässä jo vuosia.

Moppi hävisi tammikuussa, joten sen jälkeen olen vain pyyhkäissyt tahroja mutta en mopannut.

Kesälomalla yritän oikeasti siivota, siis ne ongelmakohdatkin, kylppärin seinät, ikkunat, vaatehuonen, kaappien päälliset... Oikeasti pitäisi hankkia joku hoitamaan suursiivouksen, kun itse olen liian laiska.

Vierailija
22/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkuista on eikä edes lapsia. Imuroidaan hyvällä tuurilla parin viikon välein. Yleensä reilun kuukauden. Keittiössä tiskiallas täynnä astioita ja pöytä täynnä mainoslehtiä ja muuta rompetta, olohuoneessa pölykerros ja muutenkin tavarat hujanhajan. Pyykit roikkuu kuivumassa ja parveke täynnä erinäisiä urheilukamoja. Vaatehuone on räjähtänyt ja vessassa on jarrutusraitoja pytyssä ja hammastahnaa lavuaarissa.

Ajattelin vessan ja keittiön siivota tänään. Muuten ei mua sotku haittaa. On vaan kodikasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:48"]

-Vaihdan lakanat ehkä kerran kuukaudessa. Jos muistan.

-En koskaan moppaa kunnolla lattioita. Pyyhin vain näkyvät tahrat pois paikallisesti.

[/quote]

Miten, joku voi olla noin siivoton! Kerran viikossa siivoan talon katosta lattiaan, pesen lattian ja kaikki listat. Ja ei, en ole mikään ylireagoiva siivous friikki.

Vierailija
24/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä imuroidaan keittiö monta kertaa päivässä, koska meillä on kaksi alle 3-v. lasta. Silti lattialla tuntuu koko ajan olevan murusia ja tahroja. Kylpyhuone ja sauna odottavat pesua. Samoin jääkaappi ja keittiön kaapit. Jos täällä on joku tehokas äiti, joka antaisi ideoita, miten saisin nuo kaikki tehtyä, ottaisin niitä ilomielin vastaan. Aina kun siivoan, lapset sotkevat jo seuraavan paikan.

Vierailija
25/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siedän epäjärjestystä hyvin. Ei haittaa jos tavarat kulkeutuvat ja pyykit on viikkaamatta, mutta likaa en kyllä pysty katselemaan. Puhdasta pitää olla, ainakin noin silmämääräisesti, mutta tavarat saavat kulkeutua.

Vierailija
26/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ole kaikki paikat yhtäaikaa siistinä. Ehkä yksi huone kerrallaan, yleensä ei sitäkään. Nyt on ihmeellisen siistiä kun eilen pesin vessan ja tänään tiskasin. Eteisessä on juuri ja juuri ihmisen mentävä polku, keittiön tasot on täynnä kaikkea roinaa. Pyykkiteline olohuoneen nurkassa, jossa pyykit olleet jo useamman päivän, ovat varmaan jo kuivat, mutta saavat olla siinä vielä. Ruokapöydällä nuupahtaneet tulppaanit, epämääräinen kasa lehtiä ja näköjään eiliset astiatkin. Ällöttää asua tällaisessa läävässä, mutta ei vaan ole energiaa siivota. Tai jos joskus on, sitä on ehkä tunnin verran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan