Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat myöhässä..

Vierailija
21.04.2015 |

Kohta 2kk. En tiiä mitä tekisin. Liikun aika usein siis melkee joka päivä. Oon laihtunu aika paljo. En oo ylipainoinen enkä alipainoinen. Oon myös niin ujo etten uskalla kertoa kellekkään tutulle tai terveydenhoitajalle. Mitä mun pitäs tehä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetät ekille viestiä :D ei vaan, mene vaan rohkeasti terkkarin puheille. sun syömisen ja liikunnan suhde ei välttämättä ole sun keholle kovinkaan optimaalinen tai sitten sulla saattaa olla jotain muuta hormonaalista "häikkää".

Kannattaa ihan oikeasti mennä nyt nopeasti puhumaan asiasta ammattilaisten kanssa, koska mitä pidempään odotat, sitä varmemmin aiheutat itsellesi lapsettomuutta tai muita vakavia ongelmia!

Vierailija
2/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja kauanko menkat on sinulla olleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarin puheille :)

Vierailija
4/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin ujo kaikkeen itteeni liittyen, etten uskalla kertoo ees mun äidille. Tiiän et siit voi tulla jotai vakavaa, mut en vaa pysty siihen.

Vierailija
5/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 oon 14 ja 2 vuotta

Vierailija
6/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:05"]

3/5 oon 14 ja 2 vuotta

[/quote]

Juttele äidillesi vaikka se tuntuisi vaikealle. Mulla on itsellä sun ikäinen tytär ja otan sen aina luottamuksen osoituksena kun hän puhuu mulle asioistaan. Ja onneksi puhuu vaikka se ei olekaan aina helppoa. Vaikka äiti ei sua varsinaisesti ehkä voi auttaa, niin henkistä tukea hän voi antaa. Keksitte yhdessä varmasti ratkaisun.
Jos et millään pysty äidillesi juttelemaan, niin sitten terkkarille.

Rohkeutta ja haleja :)

Vierailija
7/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:07"]

3/5 oon 14 ja 2 vuotta

[/quote]

Juttele äidillesi vaikka se tuntuisi vaikealle. Mulla on itsellä sun ikäinen tytär ja otan sen aina luottamuksen osoituksena kun hän puhuu mulle asioistaan. Ja onneksi puhuu vaikka se ei olekaan aina helppoa. Vaikka äiti ei sua varsinaisesti ehkä voi auttaa, niin henkistä tukea hän voi antaa. Keksitte yhdessä varmasti ratkaisun.

[/quote]

Okei ja kiitos tosi paljon! Yritän tänää tai huomenna puhu äitille! :)

Vierailija
8/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana on ihan normaalia, että menkat ovat epäsäännölliset, että sikäli ei tarvitse maalata piruja seinille.

Kyllä äidille kannattaa puhua, pääset paljon helpommalla kun voit jakaa huolet hänen kanssaan. Äidilläsi on varmasti ollut samoja ajatuksia kun oli ikäisesi ja ymmärtää varmasti.

Vierailija
9/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:07"]

3/5 oon 14 ja 2 vuotta

[/quote]

[/quote]

Okei ja kiitos tosi paljon! Yritän tänää tai huomenna puhu äitille! :)

[/quote]

Tsemppiä. Äidit haluaa kuitenkin tietää pikku-naistensa elämästä. Ihan jokaisessa tilanteessa :) <3