Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko todella vaan liian natsi ja mies on väärinymmärretty?

Vierailija
05.04.2015 |

Eilen aamulla riitamme kärjistyi siihen että mies heitti mua tavaralla naamaan. Ollaan puhuttu joka vkl siitä kuinka ois kiva jos se antais mun vapaapäivinä nukkua kun arkisin herään miehen takia turhan aikaisin. No miehen mielestä olin jo nukkunut tarpeeksi joten siksi hän herätti. Meni pian tämän kohtauksen jälkeen itse nukkumaan.

Meillä oli sovittu meno iltapäiväksi mihin mieskin oli lupautunut tulla. Oli sopinut myös kavereidensa kanssa menon samaan aikaan ja feidasi sitten mut. 6h oli kavereidensa kanssa kunnes mentiin yhdessä syömään ravintolaan niinkuin oli sovittu. Sen jälkeen olin varma että mies tulis mun kanssa kotiin kun tuntui että tilillään oli melko paljon hyvitettävää. Mutta ei, se haluskin mennä baariin vielä kavereiden kanssa. Kun ilmaisin vastahakoisuuteni niin alkoi selittää kuinka muiden tyttöystävät kyllä päästää miehensä kavereiden kanssa ulos. Sanoin ettei muut jätkät varmaan heittele naistensa naamaan tavaroita. Mies ei keksinyt tähän mitään sanottavaa joten hoki vaan kuinka natsi oon ku en anna sen edes nähdä kavereita.

Menin sit yksin kotiin ja laitoin viestin et sanoin jo viimeks ku riideltiin että enää se ei anteekspyynnöllä selviä, niin monta kertaa se oli haukkunu mua mm huoraks ja syytelly ihme jutuista. Nyt viel toi naamaan heittäminen.

Oonko kohtuuton? Olisko mun pitäny vaa ymmärtää et mies vaan halus olla kavereidensa kaa ja kylhän se viel yöllä kännissä kotiin tultuaan pyys anteeks? Mua ottaa niin päähän.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Oletko seurustellut aiemmin? Entä miehesi?

Vierailija
22/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nuoria, mutta lähempänä 30 v kuin 20 v. Seurustelu ei kauaa ja asutaan yhdessä. Molemmat on seurustellu aikaisemminkin useamman vuoden suhteissa.

Nyt se kysyi multa et mikä on ja sanoin sille tän jutun. Se Alko syyttää mua lisäks siitä että loppuillasta muiden hyvät tyttöystävät tuli baariin mut mä en.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oma asunto hakuun asap. Toimivassa suhteessa ei kenenkään tarvitse heitellä toista yhtään millään. Tuo kohtelu on väkivaltaa.

Vierailija
24/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän vanhempi, ei niin lapsellisia.

Vierailija
25/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Seuraavaks se heittää sua jollain isommalla.

Vika ei ole sussa, vaan miehen suhtautumisessa naisiin (joiden kanssa on parisuhteessa). Miehen pitäisi mennä terapiaan, mutta jos sinä vaadit sitä, suhtautuminen terapiaan tulee olemaan silloin samanlaista nihkeää kuin suhtautuminen sinuun. Sen pitäisi itse tajuta hakeutua, ja se ei tajua ennen kuin on mokannut elämänsä riittävän pahasti. Esim. riittävän moni nainen jättänyt eikä enää itsekään usko, että vaihtamalla paranisi.

Vierailija
26/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole vielä lapsia, joten ota jalat allesi. Ja vaikka olisikin, en näe mitään syytä miksi huorittelevaa ja törkeää tyyppiä pitäisi sietää silmissään. 

Vierailija
27/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää väkisin olla ulkkiksen kans?

Vierailija
28/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:12"]

Eilen aamulla riitamme kärjistyi siihen että mies heitti mua tavaralla naamaan. Ollaan puhuttu joka vkl siitä kuinka ois kiva jos se antais mun vapaapäivinä nukkua kun arkisin herään miehen takia turhan aikaisin. No miehen mielestä olin jo nukkunut tarpeeksi joten siksi hän herätti. Meni pian tämän kohtauksen jälkeen itse nukkumaan. Meillä oli sovittu meno iltapäiväksi mihin mieskin oli lupautunut tulla. Oli sopinut myös kavereidensa kanssa menon samaan aikaan ja feidasi sitten mut. 6h oli kavereidensa kanssa kunnes mentiin yhdessä syömään ravintolaan niinkuin oli sovittu. Sen jälkeen olin varma että mies tulis mun kanssa kotiin kun tuntui että tilillään oli melko paljon hyvitettävää. Mutta ei, se haluskin mennä baariin vielä kavereiden kanssa. Kun ilmaisin vastahakoisuuteni niin alkoi selittää kuinka muiden tyttöystävät kyllä päästää miehensä kavereiden kanssa ulos. Sanoin ettei muut jätkät varmaan heittele naistensa naamaan tavaroita. Mies ei keksinyt tähän mitään sanottavaa joten hoki vaan kuinka natsi oon ku en anna sen edes nähdä kavereita. Menin sit yksin kotiin ja laitoin viestin et sanoin jo viimeks ku riideltiin että enää se ei anteekspyynnöllä selviä, niin monta kertaa se oli haukkunu mua mm huoraks ja syytelly ihme jutuista. Nyt viel toi naamaan heittäminen. Oonko kohtuuton? Olisko mun pitäny vaa ymmärtää et mies vaan halus olla kavereidensa kaa ja kylhän se viel yöllä kännissä kotiin tultuaan pyys anteeks? Mua ottaa niin päähän.

[/quote]

ihmisillä ei ole mitään hyvitystilejä eikä eskaloituvia hyvitysrituaaleja. 

sinullakaan ei kuule ole päässäsi kaikki kohdallaan. 

parisuhdetta ei hoideta kiristyvällä vaatimuspolitiikalla. 

jos ei normaali puhe tehoa niin parempi että eroatte mutta miehenä en jaksaisi kuunnella kiristävää marttyyriä.

erotkaa, parempi molemmille.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Mitä ap oikein odotat? Jokainen 15 minuuttia kun mies ei täytä jotain hyvittelykiintiötä nostaa hyvittelyvelkaa vaikkapa astianpesulla tai hartioiden hieronnalla? Jos velan kuittaaminen venyy seuraavaan päivään, velkaa on jo viisitoista hartiahierontaa, kaksi suursiivousta, yksi viikonloppumatka?

Minusta miehen tavaroiden heittely on ilman muuta väärin. Jos se sattui (eikä kyse ollut vaikkapa tyynystä), mies menisi vaihtoon. Jos sinua lähinnä vaan vitutti, ja mies pyysi anteeksi ja olitte jo käyneet yhdessä syömässä - ei kai se olisi onnistunut, jos olitte riidoissa???? - niin mitä hyvittelyvelkaa sulla vielä oli kiintiötilillä odottamassa?

Joten kyllä, ap, teissä molemmissa on vikaa. Ymmärrän hyvin, että riidan jälkeenkin on vielä vähän näreä ja olo ei ole kovin luottavainen toisen tunnereaktioita kohtaan, mutta se on enemmänkin sinun ongelmasi. Ehkä se riita olisi alunperinkin pitänyt setviä ja riidellä perusteellisemmin, eikä lähteä ravintolaan syömään ihan kuin mitään ei olisikaan tapahtunut.

Joka tapauksessa riidan nostaminen esille uudesraan sen jälkeen kun olette jo sovutta olleet yhdessä syömässä on aika kieroa.

Ja juu, minua on turha sitten yrittää leimata mieheksi sen takia, että näen asian molemmat puolet. On aika ikävää, että eri mieltä olevia solvataan kuten kommentissa 16.

nainen 48 v., parisuhteessaan jo 28 vuotta

Vierailija
29/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko kertoa miehen nimikirjaimet? Kuulostaa todelta tutulta tuo tyyppi ja täsmäisi omaan eromme aikatauluun tuo että olette nyt seurustelleet vähän aikaa ja heti yhdessä. Se on muuten huono merkkii noin yleisesti että mies haluaa heti muuttaa yhteen. Oli varmaan myös hurmaava alussa? Sopii persoonallisuushäiriöisten käyttäytymistapaan, alussa hurmataan ja kun on saatu sitoutumaan = muuttamaan yhteen, aletaan käyttäytymään naurettavan itsekkäästi ja empatiakyvyttömästi. 

Vierailija
30/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kaksi viestiä ylempään, oltiin siis varattu pöytä jo aikoja sitten joten toki menin paikalle. Siellä mies alkoi kertoa miten muiden tyttöystävät oniin paljon parempia jne. Oli siis pakko päästä vittuilemaan.

Joo alussa ei tosiaan ollut tippaakaan itsekäs ja tosi hyväkäytöksinen jne. Tuntuu juurikin siltä että oletti että oon nyt valmis sen kynnysmatoksi kun on muistanut välillä vilautella halusta mennä naimisiin. Nyt se kuitenkin siis päätyi siihen että erotaan koska oon vittumainen ämmä. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ap

Vierailija
31/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemman naisen mielestä on todella kamalaa, että sinulle tavaroiden naamaanheittäminen on ok, mutta kavereiden kanssa baarissakäyminen ei. Leikit kotia niin kovasti mm. heräämällä  miehen vuoksi paljon aikaisemmin kuin mitä muuten heräisit ja vaadit miestä samaan leikkiin. Ei hyvää päivää!

Vastauksena otsikon kysymykseen: todella lapsellinen sinä olet! Et mikään natsi vaan hyvää kyytiä tulossa miehen kynnysmatoksi. Annas kun arvaan, sinä olet paljon nuorempi kuin miehesi ( en kaikkia viestejä vielä lukenut, jo ehdit tämän jo kertoa).

Vierailija
32/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetut marttyyriksi, minkä se mies työajoilleen voi. Joutuuhan hänkin aikaisin heräämään.

Vierailija
33/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:39"]

Asetut marttyyriksi, minkä se mies työajoilleen voi. Joutuuhan hänkin aikaisin heräämään.

[/quote]Onko tässä kukaan mitään työajoista valittanutkaan? Joillekin lukeminen nähtävästi touttaa näin paljon vaikeuksia.

Vierailija
34/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat makaa sängyssä yli kuuteen arkiaamuna. Joo ja kyllähän tuossa miestä syyllistetään, kun oikein joutuu hänen takiaan heräämään.

Vierailija
35/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, huvittaa kauheasti tuo palajuustolla heittäminen :D en kuitenkaan tarkoita vähätellä. Mun mielestä vaikka tyynyllä heittäminen on paha asia, jos heittäjä tekee sen satuttaakseen ja pahuutaan. Se on se ajatus siellä takana. Sanoit myös, että muita tavaroita viskeli, mutta eivät vain osuneet. Kiitos herralle, että ei käynyt pahasti! Mun mielestä toisen kunnioittamista olis se, että mies noysisi heti herätyksen lauettua, eikä häiritsisi sun unia. Voisiko työaamuihin valmistautua siten, että toinen nukkuisi toisessa huoneessa? Vaikka vuorotellen aina yö kerrallaan. Itse vaatisin miestä heräämään heti mua häiritsemättä. Molemmilla on rankka työpäivä edessa, myös sulla. Miksei mies voi kunnioittaa sitä...  En myöskään hyvöksyis tollasta feidaamista: ei silloin tunne itseään tärkeäksi, päinvastoin. Sun miehessä on paljon kasvun varaa vielä, kuulostaa tosi itsekeskeiseltä. Ansaitset parempaa. Mitä jos kokeilisit näyttää tämän keskustelun hänelle? Jos ei tilanne parane, niin on paljon miehiä, jotka kohtelisivag sinua paremmin.

Vierailija
36/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:16"]

Tuohon kaksi viestiä ylempään, oltiin siis varattu pöytä jo aikoja sitten joten toki menin paikalle. Siellä mies alkoi kertoa miten muiden tyttöystävät oniin paljon parempia jne. Oli siis pakko päästä vittuilemaan. Joo alussa ei tosiaan ollut tippaakaan itsekäs ja tosi hyväkäytöksinen jne. Tuntuu juurikin siltä että oletti että oon nyt valmis sen kynnysmatoksi kun on muistanut välillä vilautella halusta mennä naimisiin. Nyt se kuitenkin siis päätyi siihen että erotaan koska oon vittumainen ämmä. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ap

[/quote]

Naura. Anna mä arvaan, toi mies kans oli tiekonepeliaddikti, joka pelas kaiket illat konetta? Lapsi tuo on, ei mikään mies. Anna mennä ja ää vaan ta takas. Kiität itseäsi myöhemmin. Ei noilla ihmissuhdetaidoilla mitkä miehelläsi on, saa hyvää pitkää parisuhdetta, sulla on siihen mahdollisuus!

Vierailija
37/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun täytyy herätä jos miehes lähtee aikaisemmin töihin? Korvatulpat, eri huone?

Vierailija
38/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:35"]

Miks sun täytyy herätä jos miehes lähtee aikaisemmin töihin? Korvatulpat, eri huone?

[/quote]

Tai sitten mies lakkaa torkuttamasta ja antaa kumppanin nukkua? Jo nyt on saatana kun kaikkeen pitäisi naisen venyä. Meillä ei kumpikaan häiriköi toisen aamu-unia, ihan käsittämätöntä kiusantekoahan tuollainen on.

Muutenkin tulee ap:n viesteistä kuva, että mies ei ole oikein kasvanut aikuiseksi eikä ole suhteessa tosissaan. Mä lähtisin (tai laittaisin ukon kävelemään, riippuen siitä kenen asunnossa elellään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä